آفتاب

مزایای خرید آیفون هوشمند تصویری چیست؟



آیفون‌ هوشمند تصویری مملو از ویژگی ها و مزایا است. عموما اولین بهانه‌ای که برای خریدن یک آیفون تصویری هوشمند به ذهنمان می‌رسد حفط امنیت و حریم خصوصی ساختمان‌ست

مزایای خرید آیفون هوشمند تصویری چیست؟

خب! از کجا شروع کنیم؟ آیفون‌ هوشمند تصویری مملو از ویژگی ها و مزایا است. عموما اولین بهانه‌ای که برای خریدن یک آیفون تصویری هوشمند به ذهنمان می‌رسد حفط امنیت و حریم خصوصی ساختمان‌ست که در آن زندگی می‌کنیم. به این ترتیب پس از تجهیز ساختمان به آیفون هوشمند، مانیتورینگ و نظارت گسترده‌ ودر عین حال سریعی نسبت به ورود و خروج ساکنین خواهیم داشت. اما خب این اولین ایده‌ای‌ست که به ذهنمان خطور می‌کند. چیز‌های دیگر نیز هستند.

آرامش خاطر و مدیریت دسترسی

کارکنان پذیرش و دربان اغلب وظیفه دارند به بازدیدکنندگان و رانندگان تحویل‌دهنده اجازه دسترسی به یک سایت یا ساختمان را بدهند. اینترکام تصویری به اپراتورها اجازه می‌دهد «پیش از اجازه ورود ببینند چه کسی جلوی در است». این امکان آنها را قادر می سازد تا به بازدیدکنندگان شناخته شده دسترسی بدهند. در مقابل، این به آنها کمک می کند تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنند، زیرا هیچ کس نمی تواند بدون تایید آنها وارد ساختمان شود.

عکس‌برداری حین ورود به ساختمان

شاید بخواهید بدانید سه روز پیش در ساعت ۵ عصر چه سی زنگ ساختمان را زده است و وارد خانه شده؟ آیفون‌های هوشمند تصویری علاوه‌بر ذخیره‌سازی عکس‌ها و مدیریت ورود و خروج‌ها این عکس‌ها را به صورت هوشمند و از راه دور می‌تواند با برنامه‌ی تلفن همراه شما به اشتراک بگذارد. دوربین های مداربسته از حجم زیادی گیگابایت برای محتوای خود استفاده می کنند که می تواند فضای زیادی را در هارد دیسک شما اشغال کند. ممکن است به سرعت فضای شما تمام شود. به همین دلیل ایده خوبی است که تصاویر و ویدیوهای خود را در فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کنید یا مواردی را که مرتبط نیستند حذف کنید.

سفارشی سازی و ادغام با خانه هوشمند

آیفون هوشمند تصویری را می توان برای کار با قفل و دستگیره هوشمند سفارشی کرد و با سیستم‌های هشدار امنیتی ادغام کرد. برای مثال، به جای داشتن سیستم‌های کنترل دسترسی مجزا برای کارکنانی که از کارت‌های کلیدی استفاده می‌کنند و بازدیدکنندگانی که نیاز به ورود دارند، می‌توان یک راه‌حل را برای پوشش هر دو پیاده‌سازی کرد. علاوه بر این، اگر یک مزاحم احتمالی سعی کند در را به زور دربیاورد، سیستم آیفون هوشمند تصویری از طریق سیستم هشدار به مدیریت و یا حراست اطلاع‌رسانی می‌کند.

ردیابی و تجزیه و تحلیل داده‌ها

یک سیستم خوب طراحی شده می تواند طیف وسیعی از داده های ارزشمند را در اختیار کسب و کارها قرار دهد. بسته به اندازه عملیات، یک کسب‌وکار ممکن است روزانه ده‌ها و نه صدها بازدیدکننده داشته باشد. با ثبت همه رویدادهای دسترسی، یک کسب و کار می تواند تصویری از جریان بازدیدکنندگان ایجاد کند. علاوه بر این، از نقطه نظر بهداشت و ایمنی، کسب و کار دقیقاً می‌داند چه کسی در هر زمان در ساختمان است.هنگامی که یک کسب و کار با سایر سیستم‌های کنترل دسترسی یکپارچه می شود، می تواند فعالیت کارکنان را پیگیری کند و به مدیریت زمان، حضور و غیاب و بهره وری کمک کند.وقتی صحبت از مقابله با جرم و جنایت به میان می‌آید، با داشتن گزارش دقیقی از مُهرهای زمانی، یک سیستم اینترکام ویدئویی در حل هرگونه اقدام به سرقت نقش دارد.

کنترل دسترسی از راه دور و ورود درب

در مورد کسب و کارهای کوچک، سیستم های کنترل دسترسی از راه دور و باز کردن درب نقش بزرگی در مدیریت جریان بازدیدکنندگان دارد. سیستم های اینترکام تصویری و درب های تصویری از هر جای دنیا قابل دسترسی هستند. این برای تحویل های خارج از ساعت و برای زمانی که محل شما به طور موقت محافظت نمی‌شود بسیار مناسب است. علاوه بر این، در جایی که هیچ تیم پذیرش ثابتی در محل وجود ندارد، مشکلی وجود ندارد. این سیستم‌های ورودی به هر کسی که مسئول مدیریت دسترسی است، این امکان را می‌دهد تا با فشار دادن یک دکمه روی یک دستگاه هوشمند، از هر نقطه‌ای در ساختمان این کار را انجام دهد.

نصب آسان

برای نصب سیستم اینترکام دوربین نیازی به تغییرات اساسی در خانه خود ندارید. فقط مکانی را پیدا کنید که دوربین بتواند تا حد امکان منطقه مورد نیاز شما را برای نظارت نشان دهد. اگر در مورد نحوه رسیدگی به این موضوع مطمئن نیستید، باید با یک قفل ساز مسکونی تماس بگیرید. این فرد مهارت های مورد نیاز را آموزش دیده و دانش انجام کار را به درستی کسب کرده است.

آیفون هوشمند تصویری چگونه کار می کند؟

وظیفه اصلی سیستم های اینترکام برای خانه کنترل دسترسی و جلوگیری از ورود سارقان به خانه است. هنگامی که در ورودی نصب می شود، به ساکن این امکان را می دهد که بازدید کننده را شناسایی کند، در صورت نیاز با این شخص ارتباط برقرار کند و دسترسی را اعطا یا سلب کند. برخی از سیستم های پیشرفته از تشخیص صدای هوش مصنوعی برای مسیریابی تماس های بازدیدکنندگان استفاده می کنند. اگر تشخیص مطابقت داشته باشد، مالک می‌تواند چهره بازدیدکننده را روی صفحه ببیند و مستقیماً با این شخص صحبت کند. اگر یک اپلیکیشن موبایل نصب کرده اید، می توانید این فرآیند را از راه دور بدون استفاده از کنترل از راه دور تکمیل کنید. اینترکام با دوربین بسیار بهتر از سیستم های صوتی است. به عنوان مثال، می توانید این اینترکام را با سیستم های دیگر ادغام کنید و روند امنیتی را بهبود ببخشید. اگر دوربین‌های امنیتی خانگی نصب کرده‌اید، تنها با یک دستگاه می‌توانید دسترسی را مدیریت کرده و همه چیز را کنترل کنید. مطمئن شوید که بهترین مکان‌ها برای نصب دوربین‌های امنیتی را می‌شناسید، بنابراین پوشش دادن کل منطقه آسان‌تر خواهد بود.

ارتباط بین فضاها

سیستم‌های اینترکام ویدیویی همچنین می توانند در چندین مکان در سراسر خانه راه اندازی شوند، بنابراین می توانید از آنها برای برقراری ارتباط با اعضای خانواده خود در اتاق‌های دیگر استفاده کنید یا مراقب نوزادان و کودکان باشید.

ارزش افزوده‌ای برای ملک شما

امنیت برای خریداران خانه اهمیت فزاینده‌ای دارد و اگر خانه شما دارای یک سیستم هشدار جامع است که با سیستم اینترکام ویدیویی تکمیل شده است، می تواند یک نقطه تفاوت کلیدی در زمان فروش باشد.

یکپارچه با اکوسیستم خانه هوشمند

آیفون‌ّای هوشمند تصویری می توانند با اتصال به شبکه های Wi-Fi و دستگاه های سازگار به طور یکپارچه با اکوسیستم خانه هوشمند ادغام شوند. آنها ارتباط و کنترل از راه دور را از طریق تلفن های هوشمند، تبلت ها یا دستیارهای صوتی مانند Amazon Alexa و Google Assistant فعال می کنند. یکپارچه سازی به کاربران امکان می دهد به تماس‌های زنگ در پاسخ دهند، فیدهای ویدیویی زنده را مشاهده کنند و قفل درها را از هر کجا باز کنند. علاوه بر این، این تلفن‌های داخلی می توانند با قفل های هوشمند، دوربین های امنیتی و سیستم‌های اتوماسیون خانگی کار کنند و امنیت و راحتی کلی را افزایش دهند. این ادغام یک محیط خانه هوشمند منسجم و به هم پیوسته را تقویت می کند و به صاحبان خانه آرامش خاطر و کنترل کارآمد بر دارایی خود را ارائه می دهد.

راهنمای خرید آیفون تصویری هوشمند

در دنیای همیشه در حال تکامل امروزی، سیستم آیفون هوشمند تصویری بیشتر به یک ضرورت تبدیل شده است تا یک چیز لوکس برای خانه شما. چه نگران امنیت، راحتی یا هر دو باشید، یک آیفون هوشمند ویدیویی سرمایه‌گذاری‌ای است که ایمنی و عملکرد خانه شما را ارتقا می‌دهد. برای استقبال از آینده خانه منتظر نمانید و همین برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی آیفون هوشمند تصویری چیست؟ را بخوانید.


وبگردی