آفتاب

افزایش فروش با مغازه داری آنلاین



اگر مغازه یا فروشگاه دارید و به فکر فعالیت در فضاهای آنلاین برای فروش کالاهای خود هستید،

افزایش فروش با مغازه داری آنلاین

اگر مغازه یا فروشگاه دارید و به فکر فعالیت در فضاهای آنلاین برای فروش کالاهای خود هستید، آن هم بدون صرف هزینه های سنگین دیجیتال مارکتینگ، این مطلب را تا انتها بخوانید:

بیش از یک دهه است که خرید و فروش آنلاین در ایران رواج پیدا کرده است و برخی لز کسب و کارها، بدون داشتن فضای فیزیکی شروع به فروش کالاهای خود در فضای دیجیتال کردند. این نوع خرید و فروش با پاندمی کرونا در کشور مسیر رشد صعودی طی کرد.

خیلی از آنلاین شاپها شروع به فعالیت در پلتفرم اینستاگرام کردند و با تبلیغات توانستند به فروش مورد نظر برسند. اما صرف هزینه های سنگین تبلیغات و فیلترینگ این پلتفرم، بسیاری از کسب و کارها به فکر سایت فروش افتادند که خود هزینه های سنگین تبلیغات و پیچیدگی های درگاه های پرداخت و مجوزهایی مثل اینماد را در بر داشت.

پیشنهادی که برای این نوع کسب و کارها مطرح می شود، استفاده از پلتفرم هایی مثل دارتیل است. این پلتفرم یک فروشگاه کیوکامرس است که می توانید کالاهای فروشگاه خود را برای فروش در منطقه خود در آن بارگذاری کنید.

دارتیل کار مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ فروشگاه شما را انجام می دهد و فروشگاه شما را به کاربران میلیونی دارتیلی نمایش می دهد و با ارسال سریع کالاهای شما آن هم با سهولت به دست مشتریان اطراف شما، تجربه یک خرید آسان را برای آنها نیز رقم می زند.

این مدل فروش باعث افزایش فروش شما و در نتیجه افزایش گردش مالی برای فروشگاهتان می شود که در شرایط اقتصادی این روزها نکته قابل توجهی است.

از طرفی، مشتریان ثابت شما نیز می توانند بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، کالای مورد نیازشان را با ارسال رایگان تحویل بگیرند.

نکته مهم دیگر این است که کمیسیون دارتیل در کمترین حالت ممکن است. برای ثبت نام در دارتیل به این لینک مراجعه کنید.



وبگردی