آفتاب

چرا جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک است؟



مردمانی که در مناطق جنوبی و گرم و خشک کشور زندگی می کنند همیشه در فصول گرم سال از گرمای زیاد هوا بی زارهستند و مشکلاتی را برایشان ایجاد میکند. از این رو همیشه دنبال راه چاره ای هستند که به توانند این گرما را تا حدی قابل تحمل کنند.

چرا جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک است؟

مردمانی که در مناطق جنوبی و گرم و خشک کشور زندگی می کنند همیشه در فصول گرم سال از گرمای زیاد هوا بی زارهستند و مشکلاتی را برایشان ایجاد میکند. از این رو همیشه دنبال راه چاره ای هستند که به توانند این گرما را تا حدی قابل تحمل کنند.

کولر گازی یکی از این راه هاست که می توان تاحدی دمای محیط را متعادل کرد. اما هر کولری برای این هوای شرجی و مرطوب کار ساز نیست و باید هنگام خرید به ویژگی های کولر توجه کرد و محصولی انتخاب کرد که برای چنین مناطقی مناسب باشد.

کولرگازی های جنرال گلد جزو این دسته به حساب می آیند که برای چنین آب و هوایی بسیار مناسب هستند در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در باره بهترین کولرگازی مناسب برای ماطق گرم و خشک بیشتر صحبت کنیم.

ویژگی های کولرگازی مناسب برای مناطق گرم و خشک

کولرگازی هایی که باید برای چنین مناطقی مورد استفاده گیرد باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای کمپرسور قدرتمند و بی صدا
  • قابلیت خنک کنندگی سریع
  • کمک در کاهش مصرف انرژی
  • انتشار هوای تمیز و تصفیه شده
  • قدرت پخش هوای خنک در 4 جهت مختلف
  • توانایی عمل خنک کنندگی در گرم ترین نقاط

images_1713613691_6623ab7bd8f02.jpg

کلاس آب و هوایی کولرگازی

کولر گازی ها بسته به شرایط آب و هوایی در سه نوع T1 آب و هوای معتدل، T2 آب و هوای سرد و T3 آب و هوای خشک گرمسیری تقسیم بندی می شوند.

کولر گازی هایی که در دسته بندی کلاس T3  قرار می گیرند برای استفاده در مناطق گرم خشک از جمله بوشهر، خوزستان، سیستان بلوچستان و... دمای آن ها تا 55 درجه سانتی گراد هم افزایش میابد مناسب است. اما کولر گازیی هایی که اخیرا تولید و روانه بازار می شوند از جمله کولرگازی های برند جنرال گلد که در کلاس T3 نیز قرار می گیرند، توانایی کار تا دمای 65 درجه را نیز دارند.

کمپرسورهای مناسب برای مناطق گرمسیری اغلب از نوع اسکرول و پیستونی هستند، زیرا این مدل‌ها دارای توان برودتی و بازدهی بالایی می‌باشند. برای جلوگیری از مشکلات مصرف انرژی بیش از حد و کاهش بازدهی دستگاه، حتماً در هنگام خرید کولرگازی به نوع کمپرسور آن توجه کنید. انتخاب نادرست کمپرسور می‌تواند منجر به افزایش مصرف انرژی و کاهش عمر مفید کولرگازی شما شود.

کولرگازی مناسب برای مناطق گرم و خشک

از مناسب ترین کولرگازی ها برای این چنین مناطق می توان به محصولات برند جنرال گلد به آدرس https://general-gold.ir اشاره کرد که هم کیفیت ساخت بالایی دارند و طبق استاندارد های جهانی ساخته شده اند و علاوه بر آن دارای قیمت مناسبی نیز هستند

این کولرگازی‌ها دارای سه حالت فن، سرمایشی و گرمایشی هستند که این محصول را به یک کولر چهار فصل تبدیل کرده است، به این معنا که می‌توانید در فصول گرم سال از سرمای آن و در فصول سرد سال از گرمای آن استفاده کنید و لذت ببرید. این کولرها از موتور AC ساخته شده و روانه بازار می‌شوند که می ‌توان آن‌ها را به راحتی به برق شهری متصل کرد.

از مهم‌ ترین ویژگی مثبت کولرگازی‌های این برند می‌ توان به بی‌ سر و صدا بودن آن‌ ها اشاره کرد که در هنگام فعالیت هیچ  صدای گوش ‌خراش و مزاحمی تولید نمی ‌کنند.

این ویژگی باعث می‌ شود که این برند از سایر برند ها جلوتر باشد؛ به دلیل بی ‌صدا بودن می ‌توانید حتی در هنگام خواب از آن استفاده کنید و خوابی راحت و آرام داشته باشید. همچنین کولرگازی‌ های برند جنرال گلد قابلیت هوشمند سنجش دمای محیط را دارند که می ‌توانند دمای خانه شما را معتدل نگه دارند، این ویژگی باعث می ‌شود که این محصول یک گزینه عالی برای مناطق جنوبی و گرم و خشک کشور باشد.

به دلیل نیاز مشتریان عزیز، کولرگازی‌های جنرال گلد در توان‌ها و ظرفیت‌های مختلف و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. در بازار ایران می‌توان این کولرها را در ظرفیت‌های 9 هزار الی 30 هزار خریداری کرد. نحوه نصب این کولرها هم بسته به مدل‌هایی که دارد متفاوت است، اما اسپلیت‌های دیواری به عنوان گزینه مناسب‌تر برای منازل و شرکت‌ها محسوب می‌شوند. برای محیط‌های بزرگتر می‌توانید از مدل‌های ایستاده آن استفاده کنید.

images_1713613696_6623ab80dd6ff.jpg

خرید کولرگازی جنرال گلد

کولر های گازی جنرال گلد به دلیل ویژگی‌ های برتر و خوبی که دارند، به عنوان یکی از بهترین گزینه ‌ها برای فصل گرما شناخته می ‌شوند، هم در زمان خرید و هم در زمان استفاده از آنها هم هزینه آنچنانی در بر ندارند. اما بهتر است که در زمان خرید این کولرها، به نمایندگی معتبر آنها در ایران یعنی جنرال گلد مراجعه کنید و میان صدها محصول مختلف بگردید تا محصولی را که با نیازهای شما بهتر هماهنگ است، انتخاب و خریداری کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره و پاسخ به هرگونه سوال، می‌ توانید با پشتیبانی جنرال گلد تماس بگیرید. تیم مجرب و حرفه ‌ای جنرال گلد همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما، مشتریان عزیز، است.

همچنین دیگر جای نگرانی از اصل یا فیک بودن محصولات را نخواهید داشت، زیرا فروشگاه جنرال گلد با هدف ارائه محصولات با کیفیت بالا و اصلی به دست مشتریان عزیز تأسیس شده است.

تمام محصولات جنرال گلد با ضمانت اصل بودن 100 درصدی و 18 ماه گارانتی عرضه می‌شوند و بیش از 800 نماینده در سراسر ایران دارد. همچنین پس از خرید، همچنان با شما خواهد بود و خدمات پس از فروش از جمله مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی را ارائه خواهد داد.

نتیجه گیری

کولرگازی های جنرال گلد که جدیدا واراد بازار ایران شده اند توانسته اند رتبه خوبی را بین محصولات پر فروش کسب کنند گزینه مناسبی برای خانه و محیط های اداری و... هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه محسوب می شوند که می تواند هر چهار فصل سال از این محصولات استفاده کنید و هم از سرمای مناسب در فصل تابستان و هم از گرمای مناسب در فصل زمستان استفاده کنید و لذت ببرید.



وبگردی