آفتاب

انواع غرفه سازی نمایشگاهی



غرفه سازی یک روش محبوب برای بازاریابی کاسب ها محسوب می شود. حال باید توجه داشته باشید که غرفه سازی از انواع متعددی برخوردار می باشد

انواع غرفه سازی نمایشگاهی

همانطور که می دانید امروزه اکثر افراد برای برندسازی هرچه بهتر و همچنین تجربه فروش بالایی از محصولات خود، در نمایشگاه ها غرفه سازی انجام می دهند و در آن قسمت محصولات خود را به فروش می رسانند . به عبارت دیگر می توان گفت که غرفه سازی یک روش محبوب برای بازاریابی کاسب ها محسوب می شود. حال باید توجه داشته باشید که غرفه سازی از انواع متعددی برخوردار می باشد. اگر می خواهید با آن ها آشنا شوید، به شما توصیه می  کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید و مطالب را مورد مطالعه و بررسی تان قرار دهید.

1681889251.jpg

انواع غرفه سازی

5 نوع اصلی غرفه های نمایشگاهی وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. معیارهای انتخاب مناسب ترین گزینه برای شما معمولاً به هزینه و چشم انداز بلندمدت شما از نحوه نمایندگی برندتان بستگی دارد.

ما هر نوع غرفه نمایشگاهی را جدا کرده ایم و نقاط قوت و ضعف آن ها را تفکیک کرده ایم که توضیحات آن ها به شرح زیر می باشد:

  • غرفه نمایشگاهی طراحی سفارشی

اگر به دنبال جدا کردن خود از جمعیت هستید،غرفه نمایشگاهی سفارشی یکی از انواع غرفه های نمایشگاهی است که می خواهید به آن بروید، زیرا این غرفه ها می توانند دقیقاً مطابق با نیازهای شما ساخته شوند. بسیار مهم است که اولویت های خود را با سازنده غرفه خود در میان بگذارید تا آن ها بتوانند بهترین راه حل های خود را ارائه دهند و شما بتوانید بیشترین بهره را از غرفه خود ببرید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • غرفه نمایشگاهی با قابلیت استفاده مجدد

 اگر پیکر بندی خاصی در شرایط شما وجود دارد، ارزش آن را دارد که یک غرفه سفارشی قابل استفاده مجدد را به عنوان یکی از انواع غرفه های نمایشگاهی در نظر بگیرید. به جای اینکه هر بار به طراحی غرفه بپردازید و هزینه زیادی را از بابت ان بپردازید، می توانید آن ها را به طور کامل خریداری کنید و دوباره از آن ها برای پروژه های آینده بدون بازپرداخت مجدد برای اجزای استخدام شده یا ساخت قطعات جدید استفاده مجدد کنید. همچنین ممکن است بخواهید جعبه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید تا غرفه خود را ایمن نگه دارید و همه آن ها در یک مکان باشند. اگر قصد دارید در نمایشگاه های مختلف در مکان های مختلف بین ایالتی یا بین المللی شرکت کنید، این مورد توصیه می شود.

  • غرفه های نمایشگاهی با قالب آلومینیوم

غرفه نمایشگاهی با قالب الومینیوم یکی از انواع غرفه های نمایشگاهی است که از قاب های آلومینیومی استاندارد استفاده می کند و در پانل ها یا پارچه ها برای پوشاندن دهانه ها پوشانده می شود. این منجر به خطوط مشترک اجتناب ناپذیر می شود و همچنین محدود به آنچه قاب های استاندارد شده می توانند از نظر معماری به آن دست یابند. زیرا این سیستم از قاب های استاندارد استفاده می کند، به این معنی است که می توان آن را برای کاهش هزینه ها در نظر گرفت. اگر بودجه کافی برای استفاده از یک غرفه کاملا سفارشی ندارید، گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.

1681889320.jpg

  • غرفه پارچه مدولار

 این نوع غرفه های نمایشگاهی گزینه ای عالی برای شرکت هایی هستند که بودجه نسبتاً کمی دارند اما می خواهند همچنان غرفه ای داشته باشند که تأثیر بصری قوی ارائه دهد. اجزای مختلفی برای انتخاب وجود دارد و همه آن ها را می توان با پارچه چاپی تمام رنگی پوشاند که به معنای حداکثر قرار گرفتن در معرض نام تجاری است. شما واقعاً در هزینه ها صرفه جویی می کنید که به معنای واقعی کلمه خودتان بتوانید اینها را نصب کنید و همچنین می توانید آن ها را با دست حمل کنید، بدون نیاز به هزینه حمل و نقل بالا. از معایب این غرفه می توان گفت نصب تلویزیون ها یا محصولات روی دیوارها ممکن است به یک چالش تبدیل شود زیرا این اجزای پارچه ای سبک هستند و ظرفیت وزنی محدودی وجود دارد که دیوارها می توانند قبل از اینکه ناپایدار شوند، تحمل کنند.

  • غرفه استاندارد
    وقتی صحبت از طرح های پوسته استاندارد می شود، آن ها یکی از اساسی ترین انواع غرفه های نمایشگاهی هستند که می توانید سفارش دهید. آن ها حداقل ها را برای یک غرفه نمایشگاهی ارائه می دهند و معمولاً با یک فاسیا بالای سر ارائه می شوند که برای برندسازی شما استفاده می شود.

برای غرفه سازی نمایشگاهی باید چه کرد؟

ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند برای غرفه سازی نمایشگاهی باید چه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم شرکت های زیادی وجود دارند که به غرفه سازی می  پردازند و شما می توانید از خدمات آن ها بهره مند گردید. یکی از محبوب ترین شرکت ها، مجموعه غرفه سازی یسنا می باشد. این مجموعه در طی سال های اخیر توانسته است خدمات منحصر به فردی را به مشتری های خود ارائه داده و رضایت ان ها را به دست آورد. این مجموعه با دریافت کمترین هزینه، بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. به همین خاطر اگر از افرادی هستید که از بودجه کافی برای غرفه سازی برخوردار نیستید، پیشنهاد ما به شما این مجموعه می باشد.

1681887901.jpg

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مطلب متوجه شده اید غرفه  سازی یکی از اقداماتی است که باید برای فعالیت در نمایشگاه آن را در نظر بگیرید. به همین خاطر در این قسمت سعی کردیم تا شما را با صفر تا صد انواع غرفه سازی آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به دریافت خدمات دلخواه تان از مجموعه غرفه سازی یسنا بپردازید. چرا که در این صورت قادر هستید بهترین مشتری ها را به سمت خود سوق داده و برندسازی مناسبی انجام دهید.

برای مشاهده نمونه پروژه های غرفه سازی ، می توانید به وب سایت غرفه سازی یسنا مراجعه کنید .




وبگردی