آفتاب

آشنایی با بهترین فرصت ها برای رزرو تور شیراز در بهار 1403



در این مطلب قصد داریم درباره بهترین فرصت‌های فصل بهار برای رزرو تور صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با بهترین فرصت ها برای رزرو تور شیراز در بهار 1403

بهار فصل سفر به شیراز است. طبیعت دیار عاشقان در این فصل زیباترین لباس خود را تن می‌کند، آب و هوای فوق‌العاده‌ای در شهر حاکم است و تقویم هم انگاری به‌صورتی چیده شده که مسافران را به سوی شیراز هدایت می‌کند. در این فصل فرصت‌های زیادی برای سفر وجود دارد. کارمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان که فرصت ندارند در روزهای عادی به سفر بروند می‌توانید برنامه‌ سفر خود به شیراز را با این ایام هماهنگ کنند. البته به این نکته مهم باید توجه داشته باشید که پکیج‌های شیراز در این روزها به سرعت پر می‌شوند و قیمت بالاتری هم دارند. بنابراین اگر تور شیراز ارزان می‌خواهید در این ایام نمی‌توانید پیدا کنید. اما اگر قیمت روی انتخاب زمان سفرتان به شهر شعر و ادب پارسی تاثیر ندارد؛ لازم است حداقل از دو هفته قبل برای رزرو تور اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم درباره بهترین فرصت‌های فصل بهار برای رزرو تور صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین فصل مسافرت به شیراز، بهار است.

15 اردیبهشت؛ شهادت امام صادق و روز شیراز

15 اردیبهشت در تقویم، روز شیراز نامیده شده است. همچنین به دلیل شهادت امام صادق آن را تعطیل رسمی اعلام کرده‌اند. از آنجایی که این تاریخ شنبه است، می‌توان یک برنامه‌ریزی سه روزه برای سفر به شیراز انجام داد. به مناسبت روز شیراز در این شهر برنامه‌های زیادی برگزار می‌شود که شرکت در برخی از آنها می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. یکی از محبوب‌ترین این برنامه‌ها جشنواره بالن‌های هوای داغ نام دارد. این جشنواره برای اولین بار در شیراز برگزار شد و در آن بالن‌سواران حرفه‌ای از سرتاسر جهان بالن‌هایی را در آسمان شیراز به پرواز در آورند. از دیگر برنامه‌هایی که در این روز، در شیراز برگزار می‌شود می‌توان به برگزاری جنگ‌های شبانه، نمایشگاه‌های مختلف، محافل شعر و ادب، جشنواره‌های غذا و دسر شیرازی و... اشاره کرد. اگر در روز شیراز با تور شیراز با قطار یا هر وسیله دیگری به این شهر سفر کردید؛ حتما در یکی از این برنامه‌‌ها که بیشتر به موضوع آن علاقه دارید، شرکت کنید تا لذت سفرتان دو چندان شود.

21 ام تا 31 اردیبهشت؛ دهه کرامت و تولد امام رضا

زمان مناسب بعدی در فصل بهار که می‌توانید سفر شیرازتان را برای آن برنامه‌ریزی کنید، 21 تا 31 اردیبهشت است. از آنجایی که این هفته امام رضا (ع) و خواهر گرانقدرشان حضرت معصومه متولد شده‌اند و بزرگداشتی هم برای شاهچراغ برگزار می‌شود، لقب دهه کرامت را به آن داده‌اند. شیرازی‌ها معمولا در این هفته در حرم شاهچراغ جمع می‌شوند و در برنامه‌ها و جشن‌های موجود شرکت می‌کنند و به‌طورکلی حال و هوای جذابی در شهر شیراز حاکم است. بنابراین اگر این زمان را برای سفر انتخاب کردید، حتما سری به شاهچراغ بزنید و در این برنامه‌های جذاب شرکت کنید.

رزرو تور شیراز در فصل بهار

28 خرداد؛ عید سعید قربان

یک تعطیلی دیگری که در بهار وجود دارد و می‌توان روی هم برای سفر کردن برنامه‌ریزی کنید؛ 28 خرداد، عید سعید قربان است. این روز تعطیل اگرچه در وسط هفته یعنی دوشنبه قرار دارد اما می‌توانید مرخصی‌های خود را دو روز قبل یا بعد از آن بگیرید یک سفر سه، چهار روزه برنامه‌ریزی کنید. درواقع از نظر تعطیلات رسمی، 28 خرداد آخرین فرصت در بهار برای سفر به شیراز است. پس به هیچ‌عنوان آن را از دست ندهید. البته اگر به هر دلیلی در تعطیلات نتوانستید تور شیراز را رزرو نمایید، می‌توانید سفرتان را برای آخر هفته‌ها برنامه‌ریزی کنید. در هرحال شیراز در بهار، در زیباترین حالت خود قرار دارد و حیف است اگر فرصت تماشای آن را از دست بدهید.

نکاتی که باید درباره سفر به شیراز در فصل بهار بدانید

در ادامه به برخی از نکات مهم که باید هنگام سفر به شیراز در فصل بهار بدانید، اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  • در ایام تعطیل که در بالا به آن اشاره شد، هزینه سفر به شیراز بیشتر می‌شود زیرا تقاضای رزرو این تور از سوی گردشگران بسیار بیشتر از زمان‌های دیگر است.

  • در این روزها امکان رزرو تور لحظه آخری هم وجود ندارد زیرا ظرفیت پکیج‌ها به سرعت پر می‌شوند. بنابرای قبل از اینکه برای رزرو تور اقدام کنید، آماده این بیشتر بودن قیمت نسبت به ایام عادی باشید.

  • بهتر است تور مورد نظر خود را از یکی دو هفته قبل رزرو کنید زیرا سرعت پر شدن ظرفیت پکیج‌ها در روزهای تعطیل، خصوصا تعطیلات بهاری بالاتر است و به همین دلیل اگر دیر برای رزرو اقدام کنید؛ امکان دارد از سفر خود جا بمانید.

  • بهتر است قبل از رزرو تور شیراز، آفرهای مختلفی که آژانس‌های مسافرتی برای این سفر برنامه‌ریزی کرده‌اند را با هم مقایسه کرده تا بتوانید بهترین گزینه را اتتخاب کنید. امکان این کار در پلتفرم لحظه آخر وجود دارد. کافی است وارد این سایت شوید و نام تور مورد نظر خود را سرچ نمایید.

تور شیراز لحظه آخری

آیا تعطیلات رسمی بهار، زمان مناسبی برای سفر به شیراز است؟

در این مطلب درباره فرصت‌های مناسبی که برای سفر به شیراز در بهار باقی مانده صحبت کردیم. در پاسخ به این سوال که آیا این فرصت‌ها زمان مناسبی برای سفر به شیراز است یا خیر باید بگوییم اگرچه قیمت تور در این روزها بالاتر می‌رود اما برای کارمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان که معمولا فقط در تعطیلات رسمی می‌توانند به سفر بروند؛ بهترین فرصت است. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.



وبگردی