آفتاب

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟ [معرفی 4 مارک پرفروش در سال 1402]



در این بخش بهترین مارک جاروبرقی ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد. با توجه به اینکه تنوع جاروبرقی های ایرانی بسیار زیاد است مطالعه این مقاله می تواند به انتخاب بهتر شما کمک زیادی کند. توجه داشته باشید اخیرا جاروبرقی های ایرانی با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و از نظر قیمت، قیمت مناسب تری نسبت به جاروبرقی های خارجی دارند. تنوع بالا، قیمت مناسب، کیفیت خوب و داشتن گارانتی معتبر از مهمترین ویژگی جاروبرقی های مارک ایرانی است.⭐

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟ [معرفی 4 مارک پرفروش در سال 1402]

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟ ما در این بخش با پاسخ به سوالات متداول در خصوص خرید جارو برقی و معرفی پرفروش ترین مدل های جاروبرقی از برندهای معتبر موجود در بازار سعی میکنیم به سوال " بهترین جارو برقی ایرانی کدام است؟ " پاسخ دهیم.

جاروبرقی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی برقی و جهیزیه عروس می باشد. از این وسیله برای جمع کردن ریزگرد، غبار، مو و خرده ریزها استفاده می شود. توجه به برند جاروبرقی بسیار مهم است. در سال های اخیر برندهای ایرانی جاروبرقی های بسیار باکیفیت و خوش قیمتی را روانه بازار کرده اند. اگر شما از یک برند معتبر جاروبرقی بخرید تا سال ها از بابت عملکرد آن خیال تان راحت خواهد بود. پس همراه ما باشید تا با بهترین مارک جاروبرقی ایرانی آشنا شوید.

خرید جاروبرقی ایرانی

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟

برند سایا

سایا کار خود را از سال 1378 آغاز کرد. سایا یک برند ایرانی است که لوازم خانگی برقی کوچک از جمله جاروبرقی را تولید و روانه بازار می کند. جاروبرقی های سایا قیمت مناسبی دارند و کیفیت خوب و تنوع زیاد از مهمترین ویژگی های های جاروبرقی برند سایاست. اگر بودجه محدود دارید و به دنبال یک جاروبرقی خوب و باکیفیت هستید جاروبرقی مارک سایا می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. لازم بذکر است این شرکت از همان ابتدا با برندهای شناخته شده پارس خزر و آرنیسا ترکیه برای تولید لوازم خانگی باکیفیت تر در تعامل بوده است. در زیر می توانید تعدادی از پرفروش ترین مدل های جاروبرقی سایا را همراه با قیمت مشاهده کنید.

  • جاروبرقی سایا مدل Merlin قیمت ۲,۷۶۳,۱۰۰
  • جارو برقی سایا مدل Lotus قیمت ۳,۶۷۵,۳۰۰
  • جاروبرقی سایا مدل FOTUN قیمت ۳,۶۵۶,۷۰۰

برند پاکشوما

پاکشوما یکی دیگر از برندهای موفق در تولید جارو برقی می باشد. پاکشوما در سال 1354 کار خود را با نام لیدی واش آغاز کرد و در همان ابتدا برای تولید لوازم خانگی برقی باکیفیت با برندهای مطرح فیلیپس و ال جی همکاری داشت. پاکشوما در ابتدا بر روی تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک متمرکز بود و به مرور زمان تولیدات خود را توسعه داد. تا جایی که امروزه علاوه بر لباسشویی، لوازم خانگی برقی دیگری از جمله: یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولرگازی هم تولید می کند. از دیگر وجوه تمایز پاکشوما در صادرات این برند است. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و رعایت استانداردهای لازم موفق شده تا لوازم خانگی خود را علاوه بر ایران به کشورهای دیگر هم صادر کند. در زیر می توانید تعدادی از بهترین مدل های جاروبرقی پاکشوما را همراه با قیمت مشاهده کنید.

  • جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 5125 W قیمت ۵,۲۹۰,۰۰۰
  • جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501B قیمت ۵,۹۰۰,۰۰۰
  • جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501G قیمت ۵,۶۵۰,۰۰۰
  • جاروبرقی پاکشوما مدل PVC - 25502 قیمت ۴,۳۸۰,۰۰۰

 برند اسنوا

یکی دیگر از برندهایی که جاروبرقی باکیفیت و خوش قیمت را تولید می کند اسنوا است. اسنوا یک برند ایرانی است که کار خود را از سال 1384 آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر اصفهان واقع شده و در حال حاضر لوازم خانگی برقی از جمله: یخچال و فریزر، اجاق گاز، کولر، تلویزیون و لباسشویی تولید می کند. محصولات تولید شده توسط برند اسنوا جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است. کیفیت خوب، تنوع زیاد، قیمت مناسب، داشتن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش از جمله ویژگی های محصولات اسنواست. در این قسمت تعدادی از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی اسنوا را همراه با قیمت برای شما آماده کرده ایم.

  • جاروبرقی اسنوا مدل SVC-CA18BK قیمت ۳,۷۱۰,۰۰۰
  • جاروبرقی اسنوا مدل 2100 وات SVC-CA18YW قیمت ۳,۷۱۰,۰۰۰
  • جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24BE قیمت ۴,۸۳۵,۰۰۰
  • جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24GY قیمت ۴,۸۳۰,۰۰۰

برند پارس خزر

یکی دیگر از برندهای موفق در زمینه تولید جاروبرقی پارس خزر می باشد. پارس خزر یکی از موفق ترین شرکت های داخلی تولیدکننده لوازم خانگی است که علاوه بر ایران محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند و از این حیث سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. این شرکت محصولات بسیار متنوعی تولید می کند که برای سلیقه ها و بودجه های مختلف مناسب می باشد. بصورت دقیق تر می توان گفت پارس خزر محصولات خود را در 41 گروه و 246 مدل تولید و به بازار عرضه می کند که اگر بگوییم از این نظر بی رقیب است اغراق نکرده ایم. از محصولات پارس خزر می توان به: وسایل مربوط به تهویه، اتوبخار، پنکه، بخاری، فن هیتر، چای ساز، غذاساز، جاروبرقی، جاروشارژی، چرخ گوشت، آسیاب، لامپ، تصفیه هوا و سشوار اشاره کرد. در زیر می توانید تعدادی از جدیدترین و بهترین مدل جروبرقی پارس خزر را مشاهده کنید. لازم بذکر است محصولات پارس خزر دارای گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشند که خیال مشتری را از بابت خرید راحت می کند.

  • جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS قیمت ۷,۵۰۰,۰۰۰
  • جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W قیمت ۶,۴۶۹,۰۰۰
  • جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل TORNADO قیمت ۴,۵۸۵,۷۰۰
  • جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W قیمت ۵,۰۲۰,۰۰۰
  • جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB قیمت ۸,۰۷۹,۰۰۰

جاروبرقی کهکشان

برند کهکشان بیشتر بر روی تولید جاروبرقی های سطلی و صنعتی متمرکز بوده و می توان گفت در ایران مونتاژ می شوند. جاروبرقی های کهکشان را می توان محصول مشترک ایران و آلمان دانست چرا که کهکشان از موتورهای آلمانی و بسیار قدرتمند در جاروبرقی های خود استفاده می کند. تحقیقات و نظرات مشتریان در خصوص جارو برقی های این شرکت نشان می دهد در این سالها درصد رضایتمندی از محصولات کهکشان بالا بوده است. نقطه قوت جاروبرقی برند کهکشان در موتور قدرتمند با مکش فوق العاده آن خلاصه می شود. هر چند نباید از رنگبندی متنوع،  بدنه محکم، گارانتی 18 تا 24 ماهه معتبر و مخزن بزرگ آنها گذشت. به عقیده برخی صدای موتور جاروبرقی کهکشان زیاد است که البته بدلیل طراحی جاروبرقی های کهکشان برای فضاهای صنعتی و سالن های بزرگ نمی توان از این موضوع ایراد گرفت. در این قسمت تعدادی از بهترین مدل جاروبرقی کهکشان را می توانید مشاهده کنید.

  • جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000 قیمت ۱,۸۵۰,۰۰۰

بهترین مارک جارو برقی ایرانی

راهنمای خرید جاروبرقی ایرانی

  • گارانتی: گارانتی در مورد لوازم خانگی برقی بسیار مهم است. پیشنهاد می شود ضمن مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز، جاروبرقی را از برندهای معتبر و دارای گارانتی خریداری کنید.
  • قیمت: قبل از خرید میزان بودجه ای که قرار است برای خرید جاروبرقی صرف کنید را تعیین کرده تا در رنج قیمتی مشخص به دنبال مدل دلخواهتان باشید. برای مثال اگر شما بخواهید تا 2 میلیون تومان هزینه کنید دیگر به دنبال مدل های گران قیمت تر نخواهید رفت و انتخابی سریع و هدفمند را تجربه می کنید. مواردی مانند قدرت مکش، برند و امکانات جاروبرقی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت آن می باشند. 
  • طول کابل: کابل بلند این امکان را فراهم می کند تا شعاع عملکرد بیشتری داشته باشید. در واقع داشتن کابل بلند سبب می شود تا دیگر نیازی به تعویض پریز برق نداشته باشید.
  • تنوع: تنوع رنگ و طراحی زیبا از دیگر موارد مهمی است که مردم آن را مدنظر قرار می دهند. در واقع تنوع رنگ و طراحی زیبا باعث می شود افراد با سلایق مختلف و طیف گسترده تری از مردم آن را خریداری کنند. در مواردی دیده شده که یک جاروبرقیِ برند مطرح با قدرت مکش بسیار بالا و امکانات عالی فقط به دلیل نداشتن ظاهر زیبا مورد استقبال مشتری قرار نگرفته است.

  • قدرت موتور: حتما در هنگام خرید جاروبرقی به مساحت خانه دقت کنید و مدلی متناسب با مساحت محیط انتخاب کنید. برای فضاهای بزرگ، جاروبرقی با مکش و قدرت موتور بیشتر پیشنهاد می شود. بهتر است بعد از هر 15 تا 20 دقیقه جارو کردن 10 دقیقه جاروبرقی را خاموش کنید. گزارش هایی مبنی بر سوختن موتور در اثر جارو کردن های طولانی مدت گزارش شده است. شما با رعایت همین نکته ساده می توانید طول عمر جاروبرقی را افزایش دهید.

سوالات متداول در خصوص جارو برقی ایرانی

جاروبرقی ایرانی چه مارکی بخریم که مطمئن باشه؟ ما سعی کردیم در این بخش بهترین مارک جاروبرقی ایرانی را به شما معرفی کنیم. برندهای پارس خزر، پاکشوما، امرسان، اسنوا، سایا و... با رعایت استاندارها و بهره گیری از دانش روز موفق به ساخت جاروبرقی های باکیفیت، کم صدا و متنوع شده اند. همچنین برندهای ذکر شده محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی عرضه می کنند که این موضوع برای مشتری بسیار حائز اهمیت است.

گران ترین جاروبرقی ایرانی کدام است؟ می توان گفت جاروبرقی های ایرانی به نسبت برندهای خارجی با قیمت ارزان تر تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرند. با این حال یکی از گران ترین جاروبرقی های ایرانی موجود در بازار که با قیمت حدود 8 تا 8.5 میلیون تومان عرضه می شود جارو برقی پارس خزر مدل توربو 2500N می باشد. قیمت بالای این مدل بدلیل امکانات ویژه، مکش فوق العاده موتور، صدای کم و مجهز شدن به فیلتر هپا است. گفتنی است برند پارس خزر یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم خانگی برقی بخصوص جاروبرقی می باشد. رعایت استانداردها و استفاده از موتور و متریال باکیفیت سبب شده تا تا کشورهایی غیر از ایران هم مشتری محصولات این شرکت باشند.

ارزان ترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟ اگر به دنبال ارزان ترین و مقرون بصرفه ترین جاروبرقی های ایرانی هستید می توانید از برندهای کهکشان، شروین، دومنا، سازه البرز و پاکتین خرید کنید. البته برخی از برندهای ذکر شده بیشتر در زمینه تولید کارواش خانگی و جاروبرقی های صنعتی و سطلی فعال می باشند اما قیمت بسیار مناسب و اقتصادی دارند که همین موضوع افراد بسیاری را برای خرید ترغیب می کند.

سخن آخر

امیدواریم این بخش مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم.




وبگردی