آفتاب

تغییر نام وبسایت از کاندوم مارکت به کاندوم اکسپرس



به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند وبسایت کاندوم مارکت به نشانی condomarket.ir از 1 فروردین 1403، با نام جدید کاندوم اکسپرس به نشانی condom.express در دسترس شما است.

تغییر نام وبسایت از کاندوم مارکت به کاندوم اکسپرس

کاندوم اکسپرس

به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند وبسایت کاندوم مارکت به نشانی condomarket.ir از 1 فروردین 1403، با نام جدید کاندوم اکسپرس به نشانی condom.express در دسترس شما است.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی کاندوم اکسپرس

کاندوم اکسپرس؛ سریع‌ترین و بزرگترین فروشگاه برای خرید آنلاین کاندوم و محصولات بهداشت زوجین است. ما در تهران در کمتر از 2 ساعت سفارشتان را به دستتان می‌رسانیم و در سایر شهرها؛ بین 1 الی 3 روز کاری.

چه چیزی تغییر کرد؟

با توجه به محدودیت‌های تبلیغات برای دامنه‌های ir، تصمیم گرفتیم دامنه وبسایت را تغییر دهیم. اما این تنها تغییری نبود که ایجاد کردیم. سیستم باشگاه مشتریان، پنل کاربری حرفه‌ای و عرضه محصولات جدید؛ از دیگر تغییرات قابل ذکر است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

آیا اطلاعات کاربران از بین رفته است؟

خیر، تمامی اطلاعات بصورت کامل به سایت جدید منتقل شده و شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود؛ سوابق خریدتان را مشاهده کنید. همچنین هیچ تغییری در ساختار مدیریت و پرسنل این فروشگاه به وجود نیامده و محصولات و خدمات؛ با کیفیت قبلی و حتی بیش از پیش؛ در دسترس شماست.

تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه

با توجه به افزایش قیمت‌ کالاها و کرایه حمل؛ فروشگاه کاندوم اکسپرس همچنان قیمت‌های سال پیش را حفظ کرده است. لذا می‌توان گفت در حال حاضر در جشنواره فروش ویژه هستیم و می‌توانید محصولات مورد نیازتان را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.

ویژگی‌های سایت جدید کاندوم اکسپرس (کاندوم مارکت)

  • باشگاه مشتریان: در باشگاه مشتریان کاندوم اکسپرس می‌تونی هرروز الماس کسب کنی. حتی بدون خرید! الماس‌های ذخیره شده رو اگر بخوای ازت خریداریم و مبلغش رو به حساب بانکیت واریز می‌کنیم. همچنین میتونی باهاشون محصول بخری، در قرعه‌کشی شرکت کنی یا مستقیم به جایزه تبدیل کنی.
  • گردونه شانس: شانست رو امتحان کن و برنده جوایزی مثل الماس رایگان، انواع محصول رایگان یا کد تخفیف‌های ارزنده شو. برای چرخاندن گردونه شانس، نیاز به 100 الماس داری.
  • قرعه کشی ماهانه: با استفاده از الماس‌های کسب شده می‌تونید بلیط قرعه کشی هفتگی و ماهانه رو تهیه کنید. هرچه تعداد بلیط‌های خریداری شده بیشتر باشه؛ شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.
  • پنل کاربری: با استفاده از شماره موبایل خود وارد حساب کاربری‌تان شوید. در بدو ورود 50 امتیاز رایگان دریافت می‌کنید و میتوانید در پنل کاربری به پروفایل؛ سوابق سفارشات و سایر بخش ها دسترسی داشته باشید.

 

اطلاعات سایت و راه‌های تماس

کاربرانی که با دامنه قدیمی کاندوم مارکت condomarket.ir وارد وبسایت شوند؛ بصورت اتوماتیک به فروشگاه کاندوم اکسپرس condom.express هدایت خواهند شد و می‌توانند از خدمات و محصولات وبسایت استفاده کنند.

همچنین با ورود به صفحه تماس با کاندوم اکسپرس؛ راه‌های ارتباطی را مشاهده خواهید کرد



وبگردی