آفتاب

سامانه نوبل فارم مرجع تخصصی آنلاین در صنایع دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته



وبسایت جامع دیجیتال مارکتینگ نوبل فارم در حوزه صنایع دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و صنایع وابسته خدمات آنلاین فروش کالا، خدمات فنی و مشاوره ای ارائه می نماید

سامانه نوبل فارم مرجع تخصصی آنلاین در صنایع دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته

سامانه نوبل فارم

اهمیت تحول دیجیتال و دیجیتالی شدن کسب و کارها

امروزه ما در دنیایی دیجیتالی و بسیار پیچیده زندگی می‌‌‌کنیم که با تغییر در سطوح اجتماعی و فناوری و ظهور مداوم بازیگران جدید در تمامی بازارها روبه‌رو هستیم، بطوریکه می توان با قاطعیت گفت: تحول دیجیتال دیگر تنها یک گزینه نیست بلکه به یک الزام مبدل شده است و برای همسویی با این تحول لازم است از منطقه امن خارج شده و خود یا سازمانمان را دوباره بنا کنیم تا بتوانیم در این دنیای جدید و نوظهوری که توسط فناوری تسخیر شده، رقابت کنیم. دیجیتالی شدن به نوبه خود، مشاغل و بیزینس ها را از نو بنا نهاده و مزیت‌‌‌های رقابتی منحصر به فردی برای آنها ایجاد می‌کند. تحول دیجیتال به هر سازمان کمک می‌کند تا با خواسته‌‌‌های مشتریان جدید سازگار شود؛ و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در چنین محیطی بهتر بتوانند رقابت کنند.

نقش تحول دیجیتال در بخش کشاورزی و زیربخش های آن

بخش کشاورزی با دارا بودن سهم حدود 12 درصدی تولید ناخالص ملی، به عنوان یکی از سه بخش مهم اقتصادی کشورما ایران است و صنایع دام، طیور، آبزیان هم که از زیر بخش های مهم آن بشمار می رود از اهمیت بسزایی در این راستا برخوردار بوده و بدون تردید از ضرورت تحول دیجیتال مستثنی نخواهد بود، بطوریکه رفته رفته با کـم کـردن دخالـت نیروی انسـانی و کاهـش نیـروی کار، نیــاز بــه ماشــین هــای خــودکار فــرآوری و اســتفاده از هــوش مصنوعــی و ابــزار رایانــه ای پیشرفته در ایــن صنایع بــا رشــد بیشــتری مواجــه خواهـد شــد.

تحول دیجیتال در کشاورزی | نوبل فارم

بنابراین بکارگیری فناوری و بازار دیجیتال در توسعه کشاورزی و صنایع دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته یک ضرورت است؛ بر همین اساس فعالیت برخی پلتفرم‌های کسب و کار محور در این حوزه نشان داده است که حرکت در این مسیر و تلاش برای هدایت صنعت به این سمت و سو با وجود مشکلات و موانع موجود، موضوعی قابل انجام و ضروریست.

اهداف نوبل فارم در راستای عصر تحول دیجیتال

ما در وبسایت جامع نوبل فارم با الگوی تحول دیجیتال و انتخاب همکارانمان از رتبه های اول کشور در هر حوزه از این صنعت برآنیم که بتوانیم خدمات با کیفیت مطلوب را به اهالی صنعت ارائه نماییم. از آنجاییکه جایزه نوبل به کسانی تعلق می گیرد که بیشترین خدمت را به جامعه رسانیده اند، گروه نوبل فارم نیز با سالها تجربه فعالیت در صنعت دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و صنایع وابسته با هدف خدمت مطلوب برای اهالی بزرگوار و عالیقدر این صنایع همواره تلاش می کند با ارائه خدمات ویژه و منطبق بر استانداردهای جهانی، برترین و موفق ترین مرجع خرید، فروش و مشاوره آنلاین تخصصی در این صنعت باشد.

وبسایت نوبل فارم از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

  • سامانه فروش

از آنجایی که انتخاب تأمین‌کننده مناسب در زنجیره تأمین امری استراتژیک و بسیار حائز اهمیت است، ,وب سایت نوبل فارم با هدف افزایش اطمینان مشتریان، بهبود کیفیت تأمین، حذف انحصار و ایجاد رقابت در صنعت، از بهترین و معتبرترین تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی، به همکاری دعوت نموده است. نمونه هایی از تامین کنندگان موفق و برتر ما : دامدار برتر، گیلک دانه، فمسان، آراد آریسمان، شتابگران فناوری گلستان، هرمز دام، خزر الکتریک، جهان سردخانه و ...

سامانه فروش نوبل فارم

همچنین محصولات متنوع در انواع مواد اولیه، افزودنی ها، مکمل، کنسانتره، خوراک، ماشین آ لات و تجهیزات در زنجیره ی کامل دام، طیور، آبزیان، اسب، زنبوداری، حیوانات خانگی و صنایع وابسته با زیر دسته های متنوع و گوناگون در نوبل فارم عرضه شده است.

  • نوبل تاک

خدمات مشاوره‌ای سامانه نوبل فارم به شما امکان می‌دهد تا جنبه‌های مهم و ارزشمند کسب‌وکار خود را شناسایی کنید و بتوانید با همکاری مشاوران ما به بهبود و بهره‌وری بیشتری برای کسب‌وکار خود برسید. این خدمات می‌تواند در حل مشکلات و بهینه‌سازی عملکرد شما به شکلی موثر واقع شود و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه مشاورین نوبل فارم، به راحتی می‌توانید پروژه‌های خود را به سمت پیشرفت و تکامل هدایت کنید. در نتیجه، بهبود درآمدزایی و پیشرفت کسب‌وکار شما به دست می‌آید و نیازهای خاص و ویژه کسب‌وکار شما با رویکردی خاص و حرفه‌ای توسط مشاورین ما بررسی و حل می‌شوند. رسالت نوبل تاک پرکردن خلاء های موجود که مورد بی توجهی کارفرمایان و فعالان در این حوزه قرار گرفته می باشد. همچنین مدیران و فعالین صنایع دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و صنایع وابسته برای نیل به سوددهی بیشتر، کاهش هزینه ها، بهینه سازی مجموعه خود، نیاز به به روز شدن در شاخه های مدیریتی از جمله: مدیریت کسب وکار، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت کنترل کیفی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و فروش، مدیریت کنترل پروژه خواهند داشت و از ارایه خدمات مشاوره در زمینه مطالعات تکمیلی، تنظیم طرح توجیهی و تامین تجهیزات، راه اندازی و یا بهینه سازی فارم و خط تولید، جیره نویسی، تامین مواد اولیه داخلی یا واردات و... . نیزبرخوردار می شوند، همچنین در اختیار قراردادن ویدئوهای آموزشی، برگزاری کارگاههای آموزشی، سمینارها و وبینارهای تخصصی نیز قسمت دیگری از خدمات تخصصی ما خواهد بود. لذا با اطمینان می گوییم که نوبل تاک از طریق بهره گیری صحیح از مهارت‌های حل مسئله به شما عزیزان کمک می کند تا به کسب و کار خود ارزش بیافزایید.

  • نوبل پرومو

نوبل پرومو، فروشگاه تخصصی نوبل فارم است که به منظور فراهم آوردن فضایی مناسب برای خرید و فروش آنلاین و بدون واسطه، از فعالان محترم صنایع دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و صنایع وابسته دعوت به مشارکت می‌کند. شما فعالین محترم علاوه بر ارائه محصولات خود، در نوبل پرومو امکان اعلام فروش محصولات، تجهیزات (نو یا کارکرده)، فارم یا کارخانه تولیدی و هر دارایی دیگر را خواهید داشت. با ثبت نیاز خود برای خرید موارد فوق در این بخش، نوبل پرومو با بهره‌گیری از به‌روزترین روش‌های اطلاع‌رسانی در بازار هدف، بهترین پیشنهاد را از طرف فعالان صنعتی مطابق با نیازهای شما ارائه می‌دهد.

  • نوبل جاب

نوبل جاب اولین پلتفرم تخصصی است که در زمینه کاریابی و استخدام صنایع دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و صنایع وابسته و با بهره گیری از خدمات آنلاین جهت ارتقا کیفیت خدمات خود به کارجویان و کارفرمایان در این صنایع می کوشد. نوبل جاب با هدف ارتقا سطح کیفی و افزایش بهره وری و ایجاد ارزش افزوده، گام برداشته و تمامی توان خود را در جهت خدمت رسانی به فعالین این صنعت بکارگرفته است. از طریق این پلتفرم، شرکت‌ها و موسسات مرتبط با صنایع مذکور می‌توانند بهترین مدیران و متخصصین را در کمترین زمان یافته و از آنان برای همکاری در مجموعه خود دعوت بعمل آورند. نوبل فارم این امکان را به شما می دهد تا نیروی کار تخصصی مورد نیاز خود را در نوبل جاب اعلام نموده و یا در صورتی که آماده به همکاری تخصصی در این صنایع هستید اعلام آمادگی نمایید. اگر کارجو یا کارفرما در این صنایع هستید با ما در ارتباط باشید.

عضویت در سامانه نوبل فارم چه مزایایی در هر قسمت از حلقه های زنجیره تامین دارد؟

  1. کاهش هزینه های تبلیغات محصولات تامین کنندگان.
  2. دستیابی سریعتر به بازاریابی موفق و افزایش چشمگیر مشتریان.
  3. عدم نیاز مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی مشتریان با شما در زمان خرید.
  4. گستره ی بازار شما به وسعت تمام ایران خواهد بود.
  5. همه اهالی این صنعت شما و محصولاتتان را خواهند شناخت.
  6. امکان مدیریت نمایندگان و حذف واسطه ها از طریق وبسایت نوبل فارم به سادگی و روشی کاملا جدید امکان پذیر شده است.
  7. شفافیت در کلیه مراحل ثبت سفارش، فروش، تحویل کالا و تسویه حساب مشتری.
  8. امکان درج توضیحات و اطلاعات کامل محصولات شما دقیقا براساس نظر شما.
  9. امکان مقایسه و انتخاب برتر و شایسته تر در هر قسمت از خدمات و محصولات نوبل فارم و بهره مندی از مزایای ویژه خرید آنلاین همراه با مشاوره تخصصی
  10. امکان فروش محصولات و پشتیبانی و پاسخگویی در 24 ساعت شبانه روز و ایام تعطیل
  11. امکان عضویت در باشگاه مشتریان نوبل فارم و بهره مندی از مزایای ویژه
  12. حمل آنلاین و امکان رهگیری کامل بار از مبدأ تا مقصد

سخن پایانی

وبسایت جامع دیجیتال مارکتینگ نوبل فارم در حوزه صنایع دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و صنایع وابسته خدمات آنلاین فروش کالا، خدمات فنی و مشاوره ای ارائه می نماید و به عنوان مرجع تخصصی، یاری رسان شما اهالی بزرگوار و فعالین این صنایع می باشد. نوبل فارم با دارا بودن کلیه ی مجوزهای قانونی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی( اینماد)، مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و همچنین دو درگاه پرداخت بانک کشاورزی و بانک پاسارگاد، آماده ارائه بهترین و شایسته ترین خدمات آنلاین می باشد. اعتماد شما بزرگترین سرمایه نوبل فارم است.



وبگردی