آفتاب

کولرهای آبی جدید بدون تسمه - فروشگاه امیر



کولرهای آبی جدید بدون تسمه

کولرهای آبی جدید بدون تسمه - فروشگاه امیر

کولرهای آبی جدید بدون تسمه

فروشگاه امیر در این مطلب قصد دارد در مورد کولر های جدید آبی بدون تسمه انرژی توضیحات تکمیلی ارائه کند و با سایر کولر های آبی بدون تسمه مقایسه ای داشته باشیم. با ما همراه باشید.

کولر های نسل جدید آبی بدون تسمه یکی از ساده ترین کولر های آبی موجود در بازار است. کولر های آبی سنتی که از تسمه استفاده میکنند بدلیل معایب زیاد میتوانند شما را ترغیب به خرید کولر های بدون تسمه کنند.

مکانیزم و عملکرد کولر آبی بدون تسمه

این کولر ها، برای کاهش دمای هوا تا 20 درجه سانتیگراد در خانه یا محل کار و در روزهای بسیار گرم و خشک از ویژگی طبیعی تبخیر آب استفاده می‌کنند. هوای گرم از محیط بیرون وارد پد سلولزی می‌شود، که هوا در آن گیر می‌افتد. سپس همچنانکه آب بر سرتاسر پد چکه می‌کند مولکول‌های هوا به دلیل تبخیر خنک می‌شوند. هوای مرطوب (اما خنک) توسط فن محوری با فشار وارد فضاهای صنعتی و مسکونی می‌شود.

شرکت انرژی کولر های سلولزی بدون تسمه سری BLDC را با جدیدترین تکنولوژی تولید و توسط نمایندگی های معتبر (فروشگاه امیر) ارائه نموده است.

این کولر ها مزایای بسیاری دارند که میتواند بهترین گزینه برای خرید کولر باشد.

برخی از مزیت های کولر آبی بدون تسمه انرژی را با هم مرور میکنیم:

  • کاهش مصرف برق و راندمان سرمایش بالاتر ( گرید A++ )

  • کارکرد کم صدا در محدوده دمای تنظیمی

  • تغییر هوشمند میزان جریان هوای خنک متناسب با دمای دلخواه

  • هوادهی بیشتر و تغییر دور موتور متناسب با شرایط کانال کشی

  • قابلیت تنظیم دور فن در 20 دور مختلف

  • کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات با حذف تسمه ، پولی و یاتاقان

  • کنترل ترموستاتیک

  • فضای قابل سرمایش (مترمربع) 150 – 90

دسته: سرمایشی

شرکت آبسال نیز اقدام به تولید کولر های آبی بدون تسمه نموده است. استفاده از تکنولوژی سلولزی باعث شده تا هوای خنک با راندمان بیشتری وارد محیط شود و همین امر توانسته تا جایگزینی خوب برای کولر های پر مصرف گازی شود.

مزایای کولر آبی بدون تسمه

  • مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل برای مدیریت دمای هوا در میان انواع کولرهای آبی و گازی است.

  • کارکرد آن بسیار کم هزینه بوده و به ندرت نیازمند تعمیر و نگهداری است.

  • اغلب در اندازه خانگی قابل حمل بوده و به راحتی می‌توانید آن را به جایی که بخواهید منتقل کنید.

  • نصب و راه اندازی آن آسان است.

  • سیستم خنک‌کننده قدرتمندی در هوای خشک و نیمه‌خشک است.

اگر قصد تهیه کولر برای مراکز تجاری و اداری دارید، کولر های سلولزی بدون تسمه انرژی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. شما میتوانید با تماس با فروشگاه امیر با شماره 09123662497 و یا شماره 02633553334

تماس حاصل نمائید و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه جهتی خریدی هدفمند و اقتصادی بهرهمند شوید.

کاربردهای کولر آبی بدون تسمه

کولر های بدون تسمه برای ساختمان‌ها و مراکز تجاری و صنعتی که سیستم خنک ‌کننده مرکزی ندارند، می‌تواند روشی مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه و همچنین در دسترس، برای کاهش دمای هوا باشد.

از آنجا که در کولر آبی بدون تسمه میزان خنکی حاصل به سطح رطوبت منطقه بستگی دارد، لذا شرجی بودن هوا مانع جذب رطوبت شده و اثر خنک‌ کنندگی آن را کمی کاهش می‌دهد. ولی کولر های سلولزی انرژی میتواند این مشکل را نیز برطرف کند و مانع کاهش خنکی در مناطق مرطوب شود.

این کولر های میتوانند در تمامی مناطق هوای خنک مورد نیاز شما را تامین کنند و با کمترین هزینه راندمان خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

از این دستگاه می‌توان به صورت داخلی یا خارجی استفاده کرد.

از کولر‌ های آبی سلولزی می‌ توان به عنوان یک سیستم جمع ‌و جور خنک‌ کننده خانگی هم استفاده کرد. همچنین می‌توان از آنها به همراه سیستم تهویه هوای معمولی استفاده کرد. اما از سیستم‌های ایر کاندیشن و کولر های آبی بدون تسمه نباید به طور همزمان استفاده کرد. چرا که ایر کاندیشن ‌های رطوبت هوا را کاهش داده در حالیکه کولرهای آبی هوا را مرطوب می‌کنند.

به علاوه، سیستم‌های سرمایشی نسل جدید با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته موتورهای بدون تسمه و دایرکت درایور، بهره‌وری بالاتری را ارائه می‌دهند. این موتورها با کاهش اصطکاک و اتلاف انرژی، سبب صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها می‌شوند. همچنین،با توجه به مواد جدید در تولید بدنه پلیمری، این سیستم‌ها نیز به عنوان یک گزینه پایدار و مقاوم در برابر نور آفتاب در نظر گرفته می‌شوند. در تولید بدنه پلیمری این کولر آبی از ذرات آنتی یو وی Anti-UV استفاده شده است که باعث کاهش جذب نور و مقاومت بالای بدنه این کولر در برابر نور خورشید میشود.

از اینکه این مطلب را تا انتها دنبال کردید متشکریم. در صورت تمایل میتوانید از سایت انرژی کرج نیز دیدن فرمائید و از سایر مطالب ما بهره مند شوید.



وبگردی