آفتاب

دکتر مانی سلیمانی (عمومانی) مدرس آموزش مهارت های موفقیت به کودکان



موفقیت یکی از مهمترین دغدغه های پدر و مادرهاست که دکتر مانی سلیمانی ملقب به عمو مانی بعنوان مدرس آموزش مهارت های موفقیت به کودکان در این صفحه به آن پرداخته است.

دکتر مانی سلیمانی (عمومانی) مدرس آموزش مهارت های موفقیت به کودکان 

در ایران روان‌شناسان مجرب و نامداری حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به دکتر مانی سلیمانی اشاره کرد. دکتر سلیمانی دارای مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی بالینی است و به عنوان مشاور و مدرس موفقیت کودکان شناخته می‌شود. در حال حاضر، وی مولف بیش از 130 عنوان کتاب کودک و پکیج های تربیت فرزند در زمینه فرزندپروری است. لازم به ذکر است که دکتر مانی سلیمانی ویدئوهای رایگان و مطالب آموزشی بسیاری را هم در وب‌سایت خود بارگذاری کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. در صورت تمایل، می‌توانید مقالات این استاد برجسته را در زمینه روان‌شناسی کودک در همین سایت مطالعه کنید. در این مطلب با مانی سلیمانی و خدمات او به‌صورت کامل آشنا خواهیم شد. (مانی سلیمانی را در اینترنت جستجو کنید)

دکتر مانی سلیمانی - عمومانی

دکتر مانی سلیمانی؛ بهترین مدرس موفقیت کودکان در ایران

اگر در وب‌سایت‌های مختلف مشاهده کرده باشید، متوجه می‌شوید که دکترهای زیادی وجود دارند که وعده موفقیت کودکان شما را می‌دهند. در این میان، تنها دکتری که توانسته است رضایت صددرصدی را از کلاینت‌های خود دریافت کند، دکتر مانی سلیمانی می‌باشد.

دکتر مانی سلیمانی تلاش می‌کند تا با دانش و مهارت‌هایی که در اختیار دارد، مسیر دستیابی به موفقیت را برای کودکان شما تا حد امکان هموار کند. این‌گونه، فرزند شما می‌تواند در آینده شانس بیشتری برای کسب درآمد آن‌چنانی و موفق شدن را داشته باشد.

بسیاری از دکترها و کلاینت‌ها تصور می‌کنند که موفقیت یک امر ذاتی و نهادینه در ذات فرزند است. اما برخلاف این تصورات، موفقیت به‌دست آوردنی است و هیچ فردی از ابتدا زمان ورود به دنیا از آن برخوردار نبوده است. شعار دکتر مانی سلیمانی در رابطه با این موضوع این است که قهرمانان و بزرگان زاده نمی‌شوند، بلکه ساخته می‌شوند! با توجه به این شعار، ایشان تلاش کرده است تا فضایی را ایجاد کند که بتواند در آن انواع دانشمندان، نوابغ، مدیران، رهبران و قهرمانان آینده را پرورش دهد. در نتیجه، او وب‌سایت اختصاصی خود را ایجاد کرد و در حال حاضر می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این دکتر، از خدمات آن در زمینه رشد و موفقیت کودکان استفاده کنید.

شاید با خود تصور کنید که مانی سلیمانی هم مانند هر فرد دیگر یک وب‌سایت معمولی تاسیس کرده است که در آن تعدادی مقاله قرار دارد و خبری از محتوای جذاب و مناسب نیست. اما باید بگوییم وب‌سایت این دکتر سرشار از محتواهای کاربردی و آموزنده است که به بسیاری از آن‌ها می‌توانید به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

تربیت به سبک ژاپنی ها

مانی سلیمانی چگونه به مدرس برجسته موفقیت کودکان و تربیت کودک به سبک ژاپنی ها تبدیل شد

روان‌شناس‌های مختلفی در ایران حضور دارند که تمرکز خود را روی زمینه خاصی گذاشته‌اند. دکتر مانی سلیمانی هم تمرکز خود را روی روش‌های آموزش و افزایش شانس موفقیت کودکان گذاشت و توانست به نتایج جذابی دست پیدا کند. مانی سلیمانی بیش از 14 سال از عمر خود را وقف یادگیری اصولی تدریس موفقیت کودکان و روش‌های آموزش آن کرد. نتیجه آن این شد که این دکتر توانست تابه‌حال بیش از 130 کتاب تخصصی را در زمینه موفقیت کودکان تالیف کند. او بر این باور است که اگر شما بتوانید تا 8 سالگی و با استفاده از تجارب او زمینه استعداد و موفقیت فرزند خود را شناسایی کنید، گنجی را برای او از کف اقیانوس بیرون خواهید کشید.

علاقه مانی سلیمانی به موفقیت و پیشرفت کودکان

مانی سلیمان از همان ابتدا علاقه بسیار زیادی به کودکان داشت. در نتیجه، زمینه کاری خود را هم مرتبط با کودکان انتخاب کرد. در حال حاضر هم آموزش‌های او که مربوط به ارتباط والدین و فرزندان هستند، با عنوان عمومانی شناخته می‌شوند. همچنین او دوره‌های مهارت مدیریتی را برای کودکان با عنوان Kids MBA ارائه کرده است. به طور کلی، او تلاش کرده است تا در دوره‌های آموزشی خود انواع قصه‌ها، بازی‌ها، کارتون‌ها و انیمیشن‌های جذاب را به‌کار بگیرد تا فرزند شما ترغیب شود دوره را ادامه دهد.

مانی سلیمانی تا به امروز دوره‌های آموزشی متنوع دیگری را هم عرضه کرده است که در لیست زیر قرار دارند:

  • آموزش مهارت‌های مدیریت زندگی
  • مهارت‌های خودباوری و خودانگیزشی
  • مهارت‌های تقویت هوش و خلاقیت
  • تقویت هوش مالی و مدیریت کسب و کار برای کودکان

مراحل پیشرفت کاری دکتر مانی سلیمانی؛ از 1382 تا امروز

همان‌طور که به این موضوع اشاره شد، مانی سلیمانی علاقه به کودکان داشت و زمینه کاری خود را هم در این رابطه انتخاب کرد. او در سال 1379 شروع به خواندن کتابی به نام به سور کامیابی از آنتونی رابینز کرد. این باعث شد تا او به زمینه موفقیت و ایجاد انگیزه هم ترغیب شود. با توجه به علاقه‌ای که او به کودکان و موفقیت داشت، زمینه فعالیت خود را با این دو ترکیب کرد و توانست در سال 1382 یک دفتر تولید محتوا راه‌اندازی کند. در این مدت، او انواع ماهنامه‌های جذاب را می‌نوشت که در آن پر بود از مطالب موفقیت و انگیزشی.

زمانی که او مدیر دفتر تولید محتوای خود بود، متوجه شد که ریشه موفقیت‌ها ناکامی‌ها به دوران کودکی برمی‌گردد. در نتیجه، او در سال 1385 وارد حوزه کار با کودکان شد و توانست به عنوان یک مربی و مدرس موفقیت کودکان فعالیت کند.

مانی سلیمانی به قدری درگیر کودکان و موفقیت آن‌ها شده بود که کارشناسی ارشد خود را در رشته روان‌شناسی کرد. برای مقطع دکتری هم او توانست مدرک دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار را دریافت کند که این دو مدرک دست به دست هم دادند تا او بتواند دوره‌های موفقی مانند Kids MBA را ایجاد کند. لازم به ذکر است که این دوره مناسب کودکان بین 3 تا 10 سال است.

در حال حاضر که بیش از 16 الی 17 سال از فعالیت مانی سلمانی به عنوان مدرس موفقیت کودک می‌گذرد، او توانسته است علاوه بر تالیف بیش از 130 کتاب تخصصی کودک، بیش از 150 کارگاه و سمینار آموزشی را هم به صورت حضوری و آنلاین برگزار کند. در کنار این دستاوردها، مانی سلیمانی توانسته است بیش از 15 دوره و بسته آموزشی تخصصی مخصوص والدین و فرزندان را تهیه کند که شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت او، این دوره‌ها را با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید.

رزومه تحصیلی و کاری دکتر مانی سلیمانی

دکتر مانی سلیمانی یکی از معدود مشاوران و مدرسان موفقیت کودک در ایران است. همچنین او به عنوان یک پژوهشگر فعال در زمینه والدین و کودکان هم شناخته می‌شود که توانسته است تاکنون بیش از 130 عنوان کتاب را تالیف کند.

مانی سلیمانی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روان‌شناسی بالینی دریافت کرد. همچنین او توانست برای مدرک دکتری خود، در رشته مدیریت کسب و کارهای اینترنتی تحصیل کند. با دریافت این مدرک‌ها، او وارد زمینه تحقیق روش‌های تربیتی و پرورشی کودکان در کشورهای مختلف مطرح جهان از جمله ژاپن شد. مانی سلیمانی اولین فردی است که هوش جنین و MBA کودکان را در ایران معرفی کرده است. همچنین او به عنوان اولین فردی هم شناخته می‌شود که ایکیگای کودکان را در ایران اجرا کرده است.

مانی سلیمانی سال 1359 در شهرری متولد شد. او فعالیت تخصصی خود را در زمینه کودکان، در سال 1385 آغاز کرد و توانست از همان ابتدا، در این زمینه موفق شود. به‌طوری‌که در سال 1386، اولین کتاب او در این زمینه چاپ و منتشر شد.

با گذر سال‌ها، مانی سلیمانی تلاش کرد تا از جدیدترین یافته‌های دانشمندان و روان‌شناسان دنیا استفاده کند و با قرار دادن آن‌ها در کنار تحقیقات خود، تکنیک‌های متنوعی را در زمینه تقویت هوش‌های چندگانه و پرورش خلاقیت کودکان معرفی کند.

مانی سلیمانی رزومه کاری درخشانی در زمینه کودکان دارد. به‌عنوان‌مثال، او سردبیر ماهانه تخصصی کودکان 3 تا 7 سال بوده، 8 بازی جدید آموزشی را برای تقویت هوش‌های چندگانه کودکان معرفی کرده، انواع کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی رایگان را در مناطق مختلف تهران و شهرستان‌ها برگزار کرده و انواع جلسات خصوصی را به همراه اتاق فکر پرورش کودکان برگزار کرده است.

مهارت های میلیاردی کودکان

محصولات و دوره‌های مانی سلیمانی برای والدین و کودکان

مانی سلیمانی تلاش کرده است تا انواع دوره‌های آموزشی را برای کودکان و والدین ایجاد کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دوره آموزش تقویت اعتمادبه‌نفس کودکان به سبک ژاپنی‌ها، دوره آموزش کودک قهرمان – فرزندپروری به سبک ژاپنی‌ها و دوره آموزش مهارت‌های موفقیت به کودکان اشاره کرد. برخی از این دوره‌ها دارای تخفیف بسیار ویژه هستند و برخی دیگر را هم می‌توانید به صورت کاملا رایگان و با تخفیف صددرصدی خریداری و دانلود کنید.

مهارت های میلیاردی کودکان؛ یکی از برترین دوره‌های روانشناسی کودک

شاهکار دوره‌های دکتر مانی سلیمانی، دوره مهارت‌های میلیاردی کودکان است. این دوره می‌تواند آینده کودک شما را برای او رقم بزند. در نتیجه، توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این دوره را از دست ندهید. در کیدز ام بی ای بیش از 70 مهارت فردی، اجتماعی، شغلی، مالی و مدیریتی وجود دارد که شما می‌توانید با کمک آن‌ها آینده فرزند خود را بسازید. از جمله بخش‌های مهارت‌های میلیاردی کودکان می‌توان به نکات مربوط به والدین، مهارت‌های فردی کودکان، مهارت‌های اجتماعی کودکان، مهارت‌های زندگی کودکان، مهارت‌های شغلی کودکان، مهارت‌های مالی کودکان و مهارت‌های مدیریتی کودکان اشاره کرد.

کتب تالیفی دکتر مانی سلیمانی

دکتر مانی سلیمانی تا به امروز بیش از 130 عنوان کتاب جذاب را در رابطه با فرزندان و والدین تالیف کرده است که می‌توانید آن‌ها را از وب‌سایت ایشان خریداری و دانلود کنید. هوش‌های چندگانه، روش تدریس مبتنی بر هوش‌های چندگانه، ملانصرالدین: لطفا ملانصرالدین نباشید، همسرداری: همسر یا دردسر - ویژه بانوان، استعدادیابی فرزندان توسط والدین، مهارت‌های والدین، تربیت فرزندان و آرزوها از جمله کتب‌های ایشان هستند که می‌توانید با پرداخت هزینه، آن‌ها را به صورت آنی دانلود کنید.

ویدئوهای رایگانی که مانی سلیمانی در اختیار مخاطبان قرار داده است

در حال حاضر، مانی سلیمانی انواع ویدئوهای جذاب و رایگان را در اختیار عموم قرار می‌دهد که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت او، این ویدئوها را دانلود و از آن‌ها لذت ببرید. از جمله ویدئوهای او می‌توان به روش‌های آموزشی عمومانی به کودکان و آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان اشاره کرد. هرکدام از این دسته‌بندی‌ها دارای چند ویدئو هستند که شما می‌توانید با کلیک روی آن‌ها، این ویدئوها را مشاهده کنید.

اگر قصد خرید محصولات مانی سلیمانی را دارید و نمی‌دانید که هر پکیج شامل چه مواردی می‌شود، توصیه می‌کنیم در بخش ویدئو‌های رایگان او، به سراغ دسته‌بندی ویدئو‌های معرفی محصولات بروید. او در این ویدئو‌ها تمام دوره‌های خود را به صورت کامل توضیح داده است و با مشاهده آن‌ها می‌توانید پکیج دلخواه و البته مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مقالات دکتر مانی سلیمانی در زمینه روان‌شناسی کودک

مانی سلیمانی تا به امروز بسیاری از مقالات و مطالب آموزشی در حوزه کودک را نوشته و منتشر کرده است. یکی از این مقالات، مقاله تربیت کودک است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. این مقاله برای تربیت فرزندان بین سه تا شش سال کاملا مناسب است. مقالات او در زمینه تربیت کودکان شامل آموزش کودکان کم‌توان ذهنی، روش‌های آموزش کودک نابغه، بهترین ورش تربیت فرزند دختر، بهترین روش تربیت نوین فرزندان و صفر تا صد تربیت فرزند پسر اشاره کرد. تمام مقالاتی که مانی سلیمانی در زمینه روان‌شناسی و تربیت کودک منتشر کرده است، کاملا رایگان هستند و شما می‌توانید همین حالا آن‌ها با ورود به سایت او، از طریق دسته‌بندی مرتبط مطالعه کنید.

مشاهده مقالات روانشناسی کودک

مقالاتی که دکتر سلیمانی در زمینه هوش و خلاقیت کودکان نوشته است

اگر به دنبال تقویت و پرورش هوش و خلاقیت کودک خود هستید، توصیه می‌کنیم به مقالاتی که مانی سلیمانی در این زمینه در وب‌سایت خود منتشر کرده است، سری بزنید. از جمله این مقالات می‌توان به تست هوش روان‌شناسی کودکان استثنایی، 10 بازی برای تقویت تخیل کودکان، 14 بازی هوش مناسب برای کودکان تا سه سال و روش‌های تربیت فرزند خلاق اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق دسته‌بندی مقالات روان‌شناسی کودک در وب‌سایت مانی سلیمانی، تمام این مقالات را به صورت رایگان مطالعه کنید.

دریافت خدمات از دکتر مانی سلیمانی از طریق وب‌سایت

دکتر مانی سلیمانی یکی از برترین روان‌شناسان حال حاضر ایران است که روی موضوع موفقیت کودکان تمرکز دارد. او توانسته است بیش از 130 عنوان کتاب را در این زمینه تالیف و بیش از هزار سمینار جذاب را در زمینه روان‌شناسی کودکان و راهکارهای موفقیت آن‌ها برگزار کند. اگر شما هم می‌خواهید از دوره‌ها، کتاب‌ها و مقالات این روان‌شناس مجرب استفاده کنید، فقط کافی است وارد سایت مانی سلیمانی شوید.




وبگردی