آفتاب

آقایان رابطه عاشقانه را خودتان بسازید!



این مقاله آموزش راهنمایی است مخصوص آقایان تا به دختر مورد علاقه خود برسند. آقای محترم اگر شما هم به کسی علاقه دارید و نمی‌دونید چطوری پیش برید پس این آموزش مخصوص شماست.

آقایان رابطه عاشقانه را خودتان بسازید!

این مقاله آموزش راهنمایی است مخصوص آقایان تا به دختر مورد علاقه خود برسند. آقای محترم اگر شما هم به کسی علاقه دارید و نمی‌دونید چطوری پیش برید پس این آموزش مخصوص شماست.

عزیزان، امروز میخوام در مورد یکی از چالش برانگیزترین مراحل زندگی یک پسر صحبت کنم. اون لحظه سرنوشت ساز که باید به دختر مورد علاقه تون ابراز علاقه کنید. البته این فقط راهی برای ورود به دنیای شگفت انگیز روابط عاشقانه است. 
بدون شک، بسیاری از شما از این قضیه وحشت دارید. اما نترسید، امروز من راهکارهایی رو براتون آماده کردم که کمک میکنه با اعتماد به نفس بیشتری این قدم مهم رو بردارید. 
اولین قدم برای جذب یک دختر داشتن یک ظاهر آراسته و مرتب هست. چرا که ظاهر آدم ها اولین چیزیه که جلب توجه می کنه. پس لازمه خودتون رو آماده کنید تا در نگاه اول تاثیر بگذارید.
اول از همه، لباس هاتون باید تمیز و اتو کشیده باشن. یه پیراهن ساده با یه جین شیک یا یه تیشرت اسپرت با شلوار کتان فوق العاده مناسب هستن. رنگ های روشن و شاد رو انتخاب کنید که حس خوشحالی و پرانرژی بودن رو منتقل می کنن.
بعدش نوبت کفش هاست. یه جفت کفش تمیز و واکس خورده می تونه خیلی تاثیرگذار باشه. برای محیط های رسمی یه کفش چرم براق و برای اوقات بیرون یه کفش اسپرت راحت انتخاب کنید.
حالا نوبت آرایش صورت و موهاست. یه ریش صورت مرتب و موهای شونه زده بسیار مهمه. اگر موهاتون بلند هست، از ژل یا موس استفاده کنید تا مرتب بمونن. از ادکلن یا اسپری بدن هم غافل نشید تا یک رایحه خوب داشته باشید.

مرد جذاب آماده ورود به رابطه
آخرین نکته، لبخند زدن هست. یه لبخند صمیمی و دوستانه بر چهره تون بزارید. این به شما یه ظاهر خوش برخورد و دوست داشتنی میده که حتما توجه دختر مورد علاقه تون رو جلب می کنه.
وقتی ظاهری آراسته داشته باشید، اعتماد به نفس خواهید داشت و جذابیت تون افزایش پیدا می کنه. این قدم اول مهم در جلب توجه دختری هست که دوسش دارید. پس همیشه سعی کنید بهترین ظاهر رو داشته باشید.
حالا که توجه دختر رو جلب کردید، باید ارتباط برقرار کنید. قبلش لازمه یکم روی مهارت های ارتباطی تون کار کنید. سعی کنید خودتون رو در موقعیت های اجتماعی مختلف قرار بدید تا راحت تر صحبت کنید. یکم شوخ طبعی هم به کارتون میاد.
بعد از اینکه با یک ظاهر آراسته و جذاب توجه دختر مورد علاقه تون رو جلب کردید، قدم بعدی برقراری یک ارتباط موفق با اون هست. این قسمت بسیار حیاتی است چون بدون مهارت های ارتباطی خوب، هیچ رابطه ای نمی تونه شکل بگیره.
اول از همه، باید اعتماد به نفس داشته باشید. یکی از بزرگترین موانع برقراری ارتباط موفق نداشتن اعتماد به نفس کافی هست. پس روی خودباوری و پذیرش خودتون کار کنید. به خودتون بگید که شما یک فرد با ارزش و محترم هستید که لیاقت بهترین ها رو داره. 
بعد از اینکه اعتماد به نفس پیدا کردید، باید مهارت های ارتباطی خودتون رو تقویت کنید. توصیه می کنم کلاس های آموزشی در این زمینه رو دنبال کنید تا بتونید بهتر ارتباط برقرار کنید، مکالمه رو به خوبی مدیریت کنید و زبان بدن مناسبی داشته باشید. برای شروع لاس زنی را یاد بگیرید.


یکی دیگه از نکات مهم، صمیمیت و دوستانه بودن هست. شما باید بتونید یک فضای راحت و گرم برای صحبت کردن با دختر مورد علاقه تون ایجاد کنید. بهش لبخند بزنید، چشم در چشمش نگاه کنید و از کلمات محترمانه استفاده کنید. تعریف و تمجید متعادل هم می تونه اعتماد به نفس اون رو تقویت کنه.
در کنار این موارد، شوخ طبعی و طنز رو هم فراموش نکنید. خندیدن و شوخی کردن باعث می شه جو بهتر و صمیمانه تر بشه. اما مراقب باشید که از حد تعادل خارج نشید و طنزتون زننده یا بی احترامی نباشه.
پس با تلاش و تمرین می تونید مهارت های ارتباطی محکمی کسب کنید که کلید موفقیت در دنیای رابطه هستند. اگر ارتباطی قوی و درست برقرار کنید، احتمال زیادی داره که دختر مورد علاقه تون رو جذب کنید.
بعد از اینکه با ظاهر آراسته و مهارت های ارتباطی خوب توجه دختر مورد علاقه تون رو جلب کردید، باید به دنبال نشانه هایی باشید که نشون میده اون هم به شما علاقه مند شده.
زبان بدن یکی از مهمترین نشانه ها در این زمینه هست. اگر دختری به شما علاقه مند باشه، معمولا سعی می کنه در نزدیکی شما باشه و فاصله فیزیکی کمتری داشته باشه. همچنین ممکنه خیلی راحت تر با شما چشم در چشم بشه و نگاهش رو نگه داره.
حرکات دست و صورت هم نشانه های مهمی هستن. مثلا اگه موهاش رو پشت گوشش بزنه، دستش رو به سمت شما دراز کنه یا لبخند دائمی داشته باشه، نشون از علاقه اون به شماست.
علاوه بر زبان بدن، رفتار کلامی هم مهمه. اگر دختری علاقه مند باشه، معمولا سعی می کنه گفتگو رو طولانی تر نگه داره و از طریق سوالات بیشتر درباره شما بپرسه. تعریف و تمجید از شما هم می تونه نشانه خوبی باشه.
اما در کنار همه این موارد، مهمترین نشانه توجه به احساس درونی خودتون هست. اگر حس کردید که بین شما دو نفر یک جریان خوب و رابطه صمیمانه ای شکل گرفته، احتمالا دختر مورد علاقه تون هم به شما کشش داره.

برای اطمینان بیشتر میتونید از اطرافیان و دوستانتون هم کمک بگیرید تا ببینید اونها چه حسی از رفتار و نگاه های دختر مورد نظر میگیرن.
اگر واقعا متوجه نشانه های علاقه دختری شدید که براتون جذابه،  دیگه نوبت شماست که قدم بعدی رو بردارید و با اعتماد به نفس ازش دعوت به قرار ملاقات کنید. لیست کامل نشانه‌ علاقه دختر به پسر رو می‌تونید با یک کلیک ملاحظه کنید.

نشانه علاقه زنان به مردان

پس از اینکه توجه دختر مورد علاقه تون رو جلب کردید و نشانه های علاقه از طرف اون رو دیدید، وقتشه که روی ایجاد یک رابطه عمیق و صمیمی تمرکز کنید. اینجا نکات مهمی هست که باید بهشون توجه کنید:

  • اول از همه باید روی اعتماد سازی تمرکز کنید. یک رابطه صمیمی و عمیق بدون اعتماد متقابل شکل نمیگیره. پس سعی کنید هر روز رفتارهایی از خودتون نشون بدید که اعتماد اون رو جلب کنه. صادق باشید، به حریم خصوصی اون احترام بگذارید و همیشه پشتیبان و حامی اون باشید.
  • بعد، گفتگوهای عمیق و معنادار رو در دستور کار قرار بدید. گاهی از مسائل سطحی فراتر برید و درباره مفاهیم عمیق تری مثل آرزوها، اهداف، باورها و احساسات حرف بزنید. این میتونه رابطه رو به سطوح جدیدی ببره.
  • در کنار این موارد، خاطره سازی و وقت گذراندن با هم هم بسیار مهمه. یک تجربه لذت بخش و خاطره خوب میتونه شما دو نفر رو به هم نزدیک تر کنه. پس سعی کنید تفریحات و فعالیت های جدید و هیجان انگیز رو امتحان کنید.
  • رازگویی و درد دل کردن هم بخش مهمی از ایجاد صمیمیت هست. وقتی اسرار و احساسات درونی تون رو با طرف مقابل به اشتراک میگذارید، یک پیوند عمیق و قوی بین شما ش میگیره.

اما مهمترین چیز در این مسیر، فضا دادن به رابطه برای رشد و تکامل هست. یک رابطه صمیمی مثل یک موجود زنده هست که باید بهش زمان و فرصت لازم رو بدید. پس صبور باشید و با پایداری، رابطه خود را به پیش ببرید.
با کاربرد این تکنیک ها میتونید مرحله به مرحله با دختر مورد علاقه تون نزدیک تر بشید و یک رابطه عمیق، صمیمانه و رضایت بخش رو پایه گذاری کنید.
برای ساخت یک قرار اول فوق العاده آموزش قرار اول رو به هیچ عنوان از دست ندید!

قرار اول در فضای قدیمی

پس از گرفتن قرار اول، کارتون راحت تر میشه. سعی کنید در محیطی راحت و دوستانه باهم گپ بزنید و همدیگه رو بهتر بشناسید. لازم نیست نگران باشید و استرس داشته باشید. فقط طبیعی رفتار کنید و از زمان کنارش لذت ببرید.
اگر همه چیز خوب پیش رفت، میتونید کم کم پیشنهاد رابطه بدید. اما قبلش مطمئن بشید که واقعا به هم میایید و باهم خوشبختید. 
اینطوری دیگه سرآغاز یکی از شیرین ترین تجربه های زندگیتون رو رقم میزنید. بدون شک اضطراب و ترس طبیعیه، اما نباید اجازه بدید این حس ها زندگیتون رو محدود کنن.
پس شجاع باشید و به جلو حرکت کنید. یه روز، با اعتماد به سراغ دختر مورد علاقه تون برید، چون هیچی بهتر از داشتن یه رابطه پایدار و عاشقانه نیست. شما لیاقت خوشبختی رو دارید. بهتون اطمینان میدم که ارزششو داره!



وبگردی