آفتاب

معرفی رمان ایرانی افسانه دیانا



رمان ایرانی افاسنه دیانا به قلم خانم سارا رجب پور در سه جلد نگاشته شده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

معرفی رمان ایرانی افسانه دیانا

رمان ایرانی افاسنه دیانا به قلم خانم سارا رجب پور در سه جلد نگاشته شده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

بسیاری از موسسات چاپ کتاب در دنیا سعی دارند با جذب آثار فانتزی و تخیلی، بتوانند به درخواستهای روز افزون مخاطبین خود احترام بگذارند. یکی از کتابهای فانتزی و تحیلی که به قلم نویسنده ایرانی نگاشته شده، کتاب «افسانه دیانا» است که خانم سارا رجپ پور به نوشتن آن همت گماشته است. این اثر در سه جلد نوشته شده و اتفاقاً بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. هر سه جلد این کتاب در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات نارون دانش چاپ و نشر گردیده است. جلد اول در قالب ۲۸۶ صفحه، جلد دوم در قالب ۲۸۴ و جلد سوم در قالب ۲۴۷ صفحه نوشته شده است.

اگر سرنوشت بسیاری از مردم دنیا در دست شما بود چه می‌کردید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما بعد از رخ دادن اتفاقاتی هول‌انگیز، اکنون سرنوشت‌ خیلی‌ها در دست دیانا است؛ دختری که یتیم بزرگ شده است، اما در آستانه‌ی هجده سالگی، همه چیز در زندگی او عوض می‌شود. دیانا که در انتظار تولد خود بود، ناگهان به دنیایی ناشناخته وارد شد؛ دنیایی مهیب و پر از ترس و تاریکی. زندگی او در این جهان به شکل دیگری درآمد؛ او در این جهان عاشق شد و به جست‌وجوی هویت واقعی و گذشته‌ی خود برآمد. در اینجا بود که او فهمید واقعاً چه کسی است و چه باید بکند. در میان تمام پلیدی‌ها و ناامیدی‌ها، امید خود را یافت و ثابت کرد می‌توان در این شرایط نیز امید داشت.

کتاب افسانه دیانا - جلد اول، داستانی از عشق را روایت می‌کند؛ عشقی که می‌تواند صرفاً علاقه‌ی به معشوق نباشد، بلکه عشقی باشد که میان مادر و فرزند شکل می‌گیرد. سارا رجب‌پور داستان دخترانی را روایت می‌کند که در سختی‌ها عیار واقعی خود را پیدا کرده و جهان را به جایی بهتر تبدیل می‌کنند.

در افسانه دیانا – جلد دوم، نوشته‌ی سارا رجب پور، دیانا همچنان به ماموریت پیشینش ادامه می‌دهد و بار دیگر همچون یک قهرمان در جهت نیل به اهدافش تلاش می‌کند. او حالا یک آموزه‌ی مهم را فراگرفته و آن را در مسیرش به‌کار می‌بندد؛

در افسانه دیانا – جلد سوم در این قسمت او بار دیگر برای اتمام مأموریت خود تلاش می‌کند. او که عشق را با تمام وجود احساس کرده، حالا قرار است باز هم در مسیر تقدیر خود با فرازونشیب‌های تازه‌ای روبه‌رو ‌شود. در کتاب حاضر قصه‌ی دیانا در این برهه‌ی زمانی به ‌پایان می‌رسد.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از ناشرین فعال در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. این انتشارات خدمات مختلف چاپ کتاب را ارایه می دهد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.



وبگردی