آفتاب

ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت



یکی از روش‌های سنتی و در عین حال بسیار موثر برای تبلیغ کسب‌وکارها، چاپ و توزیع کارت ویزیت است که با استفاده از آن امکان معرفی برند و حوزه کسب‌وکار خود و جذب مشتریان جدید وجود دارد.

ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت

یکی از روش‌های سنتی و در عین حال بسیار موثر برای تبلیغ کسب‌وکارها، چاپ و توزیع کارت ویزیت است که با استفاده از آن امکان معرفی برند و حوزه کسب‌وکار خود و جذب مشتریان جدید وجود دارد.

ما در این محتوا چند ترفند بسیار کاربردی و خلاقانه برای جذب مشتریان جدید با استفاده از کارت ویزیت را معرفی خواهیم کرد، در پایان هم مزایای استفاده از خدمات مجموعه معتبر تیم گرافیک برای چاپ کارت ویزیت و انواع محصولات چاپی را بیان خواهیم کرد.

چند ترفند کاربردی برای جذب مشتریان جدید با کارت ویزیت

استفاده از کارت ویزیت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان جدید داشته باشد، البته استفاده از ترفندهای خلاقانه در استفاده از کارت ویزیت، سبب جذب بیشتر مشتریان می‌شود که در ادامه این بخش برخی از این ترفندها را بیان خواهیم کرد.

توزیع کارت ویزیت در روز‌های خاص همراه با کد تخفیف

در روزهای خاصی از سال تقاضا برای برخی از محصولات می‌تواند بیشتر باشد که همین ایام بهترین فرصت برای تبلیغات است و توزیع کارت ویزیت با محتوای متناسب همراه با کد تخفیف می‌تواند سبب جذب تعداد زیادی مشتری به کسب‌وکار شما شود.

به عنوان مثال اگر کسب‌وکار شما در حوزه فروش پوشاک فعال است می‌توانید در روزهای نزدیک به عید نوروز که تقاضا برای خرید پوشاک به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد اقدام به توزیع کارت ویزیت همراه با کد تخفیف کنید، حتی می‌توانید به هر شخص چند کارت ویزیت بدهید تا آن‌ها را به دوستان و آشنایان خود هم بدهند و به این ترتیب تعداد قابل توجهی مشتری جدید جذب کنید.

توزیع هدفمند کارت ویزیت در مکان‌های مشخص 

برای جذب مشتریان جدید می‌توانید کارت ویزیت را به صورت هدفمند در مکان‌های مشخصی توزیع کنید تا این برگه‌های تبلیغاتی به دست مخاطبین هدفی برسد که مشتریان بالقوه کسب‌وکار شما هستند.

به عنوان مثال اگر شما در حوزه فروش پوشاک ورزشی فعال هستید می‌توانید اقدام به توزیع کارت ویزیت در استادیوم‌های ورزشی که افراد حاضر در آن علاقمند به ورزش هستند توزیع کنید.

ارسال کارت ویزیت به آدرس مشتریان مخاطبین هدف

با ارسال هدفمند کارت ویزیت به آدرس مخاطبان بالقوه خود می‌توانید ضمن معرفی برند خود، حس احترام و ارزشمندی به آن‌ها منتقل کنید که همین موضوع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ایجاد ذهنیت مثبت در این افراد  و جذب مشتریان جدید داشته باشد.

به عنوان مثال اگر در حوزه فروش آنلاین کتاب فعال هستید می‌توانید کارت ویزیت خود را به آدرس دانشجویان که از جمله مخاطبین اصلی خرید کتاب محسوب می‌شوند ارسال کنید و ضمن معرفی برند خود، آن‌ها را جذب کسب‌وکار خود کنید.

قرار دادن کارت ویزیت در بسته بندی محصولات 

یکی از بهترین ترفندها برای جذب مشتریان قرار دادن کارت ویزیت در بسته بندی محصولات است. در این صورت وقتی فردی اقدام به خرید محصولی از  شما می‌کند احتمال این که در آینده هم نیاز به محصولات مشابهی داشته باشد بسیار زیاد است بنابراین قرار دادن کارت ویزیت در بسته بندی محصولات، ایده بسیار جذابی است که می‌تواند ضمن ایجاد حس رضایت در کاربران، آن‌ها را به مشتریان وفادار مجموعه شما تبدیل کند.

قرار دادن کارت‌های ویزیت روی بیلبوردهای شهر  

بیلبوردهای شهری از جمله بهترین مکان‌ها برای نمایش تبلیغات، نمایش کارت و اطلاعات مربوط به کسب‌وکارها است که می‌تواند تاثیر زیادی برای جذب مشتریان جدید داشته باشد.

به عنوان مثال اگر کسب‌وکار شما در حوزه فروش کتاب‌های کنکوری و کمک آموزشی فعال است می‌توانید با نمایش کارت ویزیت در بیلبوردهای تبلیغاتی نزدیک مدارس و دانشگاه‌ها، برند خود را به دانش آموزان و دانشجویان که مخاطبین هدف و مشتریان بالقوه شما محسوب می‌شوند معرفی کنید و آن‌ها را جذب کسب‌وکار خود کنید.

سفارش چاپ کارت ویزیت در تیم گرافیک

تیم گرافیک یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات است که خدمات متنوعی مثل چاپ کارت ویزیت با تراکت‌های تبلیغاتی را به مخاطبین خود عرضه می‌کند.

استفاده از خدمات متنوع تیم گرافیک برای طراحی و چاپ کارت ویزیت مزایای بسیار جذابی برای کسب‌وکارها دارد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای ثبت سفارش کارت ویزیت به این مجموعه معتبر هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق پیام رسان‌های تلگرام، واتساپ یا ایتا ارسال کنید و یا با نصب اپلیکیشن اختصاصی تیم گرافیک اقدام به ثبت آنلاین سفارش خود کنید.

  • محصولات چاپی تیم گرافیک با متریال درجه یک و به روزترین تجهیزات تولید می‌شوند که به همین دلیل هم محصولات این مجموعه با نهایت کیفیت به مشتریان عرضه می‌شوند.

  • تیم گرافیک برای پاسخگویی به علایق و نیازهای متنوع مشتریان خود، انواع مختلف کارت ویزیت از جنس متریال‌های مختلف مثل کاغذ گلاسه یا کرافت مختلف و طراحی‌های متنوع و جذاب را ارائه می‌دهد که همین تنوع بالا و دادن حق انتخاب به مشتریان، یکی از بزرگ‌ترین مزایای این مجموعه است.

  • تیم گرافیک برای رفاه بیشتر مشتریان خود سفارشات آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده کرده و به آدرس آن‌ها ارسال می‌کند که هزینه ارسال این محصولات برای سفارشات بالای دو میلیون تومان هم کاملا رایگان است.

  • این مجموعه محصولات چاپی خود را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد که همین موضوع موجب مقرون به صرفه بودن استفاده از خدمات تیم گرافیک می‌شود.

سخن آخر

کارت ویزیت یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی برای معرفی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است که با استفاده از آن می‌توانید ضمن معرفی برند خود، مشتریان جدید را جذب کنید. ما در این محتوا چند ترفند خلاقانه را برای جذب مشتریان جدید معرفی کردیم و در پایان هم مزایای استفاده از خدمات تیم گرافیک برای چاپ کارت ویزیت را بیان کردیم.



وبگردی