آفتاب

آموزش زبان کودکان‌ به متدهای پیشرفته نیاز دارد (روش جدید با تکنیک روانشناسی)



اگر کودک شما دوره‌های زبان را بدون توجه به ویژگی‌های سنی خود پشت سر می‌گذارد، باید بدانید که آموزش او هیچ‌ نتیجه‌ای ندارد. روانشناسی کودک و ویژگی‌های خاص سن او، متدهای متفاوتی را برای آموزش زبان کودکان می‌طلبد. آموزش زبان کودک اگر به‌درستی و اصولی انجام شود، علاوه بر تامین امنیت شغلی و تقویت حافظه او، فرایند فراگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم با سرعت بیشتری طی می‌شود.

آموزش زبان کودکان‌ به متدهای پیشرفته نیاز دارد (روش جدید با تکنیک روانشناسی)

آموزش زبان کودکان | روش جدید آموزش زبان با تکنیک روانشناسی مانی انگلیش

اگر کودک شما دوره‌های زبان را بدون توجه به ویژگی‌های سنی خود پشت سر می‌گذارد، باید بدانید که آموزش او هیچ‌ نتیجه‌ای ندارد. روانشناسی کودک و ویژگی‌های خاص سن او، متدهای متفاوتی را برای آموزش زبان کودکان می‌طلبد. آموزش زبان کودک اگر به‌درستی و اصولی انجام شود، علاوه بر تامین امنیت شغلی و تقویت حافظه او، فرایند فراگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم با سرعت بیشتری طی می‌شود.

آموزش زبان به کودکان

آموزش زبان‌ برای کودکان از دوران جنینی تا 14 سالگی ممکن است

مطالعات دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد که با افزایش سن، توانایی یادگیری زبان دوم کاهش می‌یابد. اگر کودک شما بین بازه 3 تا 8 سال قرار دارد، او در بهترین بازه یادگیری زبان انگلیسی خود است. این در حالی است که آموزش زبان کودکان در این سن به دلیل توانایی بالای ذهن کودکان و قدرت پردازش بالای آن، توانایی بالاتری در درک لهجه و مفاهیم زبان انگلیسی دارند.

آموزش زبان به کودکان به‌اندازه‌ای مهم است که جدیدترین متد آموزشی برای کودک شما، از دوران جنینی شروع می‌شود. آموزش زبان کودک در بارداری روش‌های خاص خود را دارد و با تمرکز بر ناخودآگاه کودک امر آموزشی را پیش می‌گیرد. دکتر مانی سلیمانی مبدع این متد، با هدف تثبیت واژگان انگلیسی در ذهن کودک شما، فرایند آموزشی را پیش از تولد کودکتان و در دوران جنینی آغاز می‌کند.

ویژگی‌های پکیج آموزش‌ زبان کودک مانی انگلیش

تکنیک جدید آموزش زبان کودکان دکتر مانی سلیمانی که با نام مانی انگلیش شناخته می‌شود، بر اساس اصول روانشناسی و شناخت ذهن کودکان شما، پایه‌های متد آموزشی خود را پایه‌ریزی می‌کند.  پکیج جامع آموزش انگلیسی برای کودکان مانی انگلیش با دارا بودن پنج ویژگی منحصربه‌فرد از سایر دوره‌های آموزش زبان کودکان متمایز می‌شود. این متد در سه مرحله تسلط بر زبان انگلیسی در کودکی، دوره‌ای جامع را برای آموزش کودکان به شما عرضه می‌کند.

سه مرحله تسلط بر زبان انگلیسی در کودکی بر اساس متد مانی انگلیش عبارت‌اند از:

  • نهادینه‌سازی بیش از 10 هزار واژه انگلیسی در ناخودآگاه کودک

  • تثبیت واژگان و جمله‌های پرکاربرد مکالمه‌ای در ناخودآگاه کودک

  • آموزش به روش خودآگاه و ناخودآگاه برای تسلط بیشتر

آموزش زبان دکتر سلیمانی با تکنیک روانشناسی

کودکان شما چگونه توسط مانی انگلیش به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند؟

تفاوت بزرگ آموزش زبان کودک مانی انگلیش نسبت به سایر دوره‌های آموزشی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره است. قبل از شروع آموزش، دو مهارت مهم اعتماد‌به‌نفس و هوش یادگیری فرزندان شما تقویت می‌شوند. با استفاده از تکنیک‌های روانشناسانه بیش از 10 هزار واژه ضروری انگلیسی با فایل‌های آلفا در ناخودآگاه کودک شما تثبیت می‌شود.

روش خاص تثبیت واژگان و جملات ضروری انگلیسی در ناخودآگاه ذهن فرزند شما توسط مانی انگلیش، کیفیت آموزشی آن را افزایش می‌دهد. محور آموزش‌ها بر اساس مکالمات روزمره و تسلط بر زبان انگلیسی بوده و در کنار آموزش این زبان، مهارت‌های مهم زندگی مانند نظم، مسئولیت‌پذیری، هدف‌گذاری و... به زبان انگلیسی به فرزند شما آموزش داده می‌شود.

سر فصل‌های دوره مانی انگلیش برای آموزش زبان کودک

مانی انگلیش با بهره‌مندی از تکنیک‌های روانشناسی کودک و شناخت خلق‌وخو و ویژگی‌های کودکان در سنین مختلف، دوره‌های آموزشی خود را با تنوع بالایی به فرزندان شما ارائه می‌دهد. این سرفصل‌ها در پنج بخش طراحی شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. در ادامه به این سر فصل‌ها اشاره می‌کنیم.

بخش اول؛ تقویت خودباوری و اعتمادبه‌نفس

اولین بخش سرفصل‌های دوره آموزش زبان کودک مانی انگلیش، بر تقویت خودباوری و اعتمادبه‌نفس مبتنی بر یادگیری زبان انگلیسی متکی است. در این بخش اعتمادبه‌نفس فرزند شما برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و ادامه آموزش‌ها در بزرگسالی آماده می‌شود.

بخش دوم

بخش دوم دوره‌های مانی انگلیش بر تقویت هوش و مهارت‌های یادگیری با تاکید بر یادگیری انگلیسی کودک شما متمرکز است. این بخش با تقویت انواع هوش و حافظه فرزندان شما، به پرورش مهارت‌های یادگیری و به‌ خاطرسپاری قوی او می‌پردازد.

بخش سوم؛ تمرکز بر روی تولد تا 3 سالگی فرزند شما

با شروع بخش سوم آموزش زبان کودک مانی انگلیش، مرحله تثبیت و نهادینه‌سازی زبان انگلیسی از تولد تا 3 سالگی آغاز می‌شود. این بخش با کمک‌گرفتن از فایل‌های صوتی آلفا، نقش نهادینه‌سازی و تثبیت واژگان را در ناخودآگاه فرزند شما برعهده دارد.

بخش چهارم؛ دوره ویژه کودکان 3 تا 7 سال

آموزش متفاوت زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 7 ساله شما در بخش چهارم دوره مانی انگلیش انجام می‌شود. در این دوره با نهادینه‌سازی، تثبیت و آموزش زبان به این کودکان، آموزش زبان کودک دقیقا به روش زبان مادری به کودک شما آموزش داده می‌شود.

بخش پنجم؛ فایل‌های تکمیلی و تمرینی

در این بخش علاوه بر آموزش‌های مهارت‌های مهم زندگی، کودکان به زبان انگلیسی و مانند زبان مادری، توانایی‌هایی چون مسئولیت‌پذیری، نظم‌، هدف‌گذاری، احترام به والدین، همدلی، مسئولیت‌پذیری و.... نیز آموزش می‌بینند.

آموزش زبان کودک مانی انگلیش

آموزش زبان کودک خود را با مانی انگلیش تضمین کنید

ویژگی‌های منحصربه‌فرد تکنیک مانی انگلیش، این دوره را نسبت به سایر دوره‌های مشابه متمایز می‌کند. تمرکز بر اصول روانشناسی و تدوین دوره‌های مخصوص سنین مختلف کودکان، مانی انگلیش را به دوره مناسب کودک شما تبدیل می‌کند. شما می‌توانید برای خرید بسته های آموزش زبان کودک، به سایت مانی انگلیش مراجعه کنید.




وبگردی