آفتاب

سیستم تلفن ویپ VoIP، یک روش ارتباطی مدرن در شرکت‌ها



آیا به‌دنبال راهی برای ساده‌سازی عملیات خدمات مشتری و بهبود بهره‌وری تیم خود هستید؟ خرید مرکز تلفن تحت شبکه هامون، یک گزینه ایده‌آل برای ارتباط درون شبکه یا اینترنتی شماست. این سیستم یک مرکز تلفن مجازی است که می‌تواند حجم بالایی از تماس‌ها را بدون نیاز به تجهیزات گران‌قیمت، برقرار کند. همچنین مرکز تلفن ویپ VoIP انعطاف‌پذیری بالایی دارد و امکان ردیابی و تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های تماس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیستم تلفن ویپ VoIP، یک روش ارتباطی مدرن در شرکت‌ها

خرید ویپ VoIP، یک روش ارتباطی مدرن در شرکت‌ها

آیا به‌دنبال راهی برای ساده‌سازی عملیات خدمات مشتری و بهبود بهره‌وری تیم خود هستید؟ خرید مرکز تلفن تحت شبکه هامون، یک گزینه ایده‌آل برای ارتباط درون شبکه یا اینترنتی شماست. این سیستم یک مرکز تلفن مجازی است که می‌تواند حجم بالایی از تماس‌ها را بدون نیاز به تجهیزات گران‌قیمت، برقرار کند. همچنین مرکز تلفن ویپ VoIP انعطاف‌پذیری بالایی دارد و امکان ردیابی و تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های تماس را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین‌ترتیب خواهید توانست تا خدمات بهتر و موثرتری به مشتریان خود ارائه دهید. اگر قصد خرید VoIP را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم تلفن ویپ VoIP

مرکز تلفن VoIP چیست؟

این مرکز تلفن از فناوری VoIP برای ارتباطات صوتی به‌جای خطوط تلفن سنتی استفاده می‌کند. در مرکز تلفن VoIP، از نرم‌افزارهای خاصی استفاده می‌شود که به کاربران امکان برقراری تماس از طریق اینترنت را می‌دهد. تماس‌ها را می‌توان به‌وسیله تلفن VoIP یا رایانه برقرار کرد. این فناوری در مسیریابی و مدیریت تماس‌ها، انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و به کاربران اجازه می‌دهد، از هر نقطه‌ای با اتصال به اینترنت با این سیستم کار کنند.

مزایای خرید VoIP چیست؟

استفاده از سامانه مرکز تلفن تحت شبکه، که یکی از ویژگی های منحصر بفرد سامانه مرکز پیجینگ تحت شبکه جوان پردازش است مزایای فراوانی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • صرفه‌جویی در هزینه: خرید VoIP معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر از یک مرکز تلفن سنتی است. این سیستم نیاز به تجهیزات گران‌قیمت مانند سیستم سانترال را ندارد و هزینه‌های تماس آن‌ مقرون‌به‌صرفه است.

  • انعطاف‌پذیری بیشتر: با خرید این مرکز تلفن، می‌توانید از هر جایی با اتصال به اینترنت، آن را راه‌اندازی و مدیریت کنید. همچنین نمایندگان شما می‌توانند از خانه یا هر مکان دیگر، به مشتریان خدمات ارائه دهند و به کاهش هزینه‌های شما کمک کنند.

  • مقیاس‌پذیری: مراکز تلفن تحت شبکه، قابلیت مقیاس‌پذیری بالایی دارند و به‌راحتی می‌توان مقیاس آن‌ها را افزایش یا کاهش داد. این مزیت برای پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب‌وکار‌ها، مانند نوسانات فصلی یا رشد سریع، بسیار مفید است.

  • یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌ها: مراکز تماس VoIP می‌توانند به‌راحتی با سایر سیستم‌های کسب‌وکار مانند نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ادغام شوند. این مزیت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به‌سرعت به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنند و تجربه مشتری خود را بهبود ببخشند.

سامانه پیجینگ + تلفن تحت شبکه هامون

ویژگی‌های مرکز تلفن VoIP و مزایای خرید VOIP جوان پردازش

شرکت دانش بنیان جوان پردازش، به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی و ارائه مراکز تلفن تحت شبکه، افتخار دارد که سیستم‌ مدرن و پیشرفته‌ای را در این زمینه به بازار عرضه کرده است. با خرید VoIP جوان پردازش، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سیستم بهره‌مند خواهید شد. مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز تلفن عبارتند از:

  • امکان رجیستر شدن ۵۰ مشترک SIP به‌صورت پیش‌فرض

  • افزایش تعداد مشترکین جهت رجیستر شدن با اعمال لایسنس تعداد مشترکین

  • امکان پشتیبانی همزمان ۱۰۰۰ تماس همزمان

  • قابلیت تعریف IVR سازمانی با فایل‌های صوتی دلخواه

  • قابلیت ضبط مکالمات

  • قابلیت پشتیبانی سرور Redundant

  • قابلیت تعریف Trunk با سرورهای SIP خارجی

  • قابلیت تعریف Route جهت هدایت درخواست‌ها به مسیرهای تعریف‌شده از طریق اعمال prefix شماره‌های مقصد

  • قابلیت تعریف Speed Dial

  • قابلیت تعریف VAS( Value Added Services) و یا سرویس‌های ارزش افزوده شامل: کنفرانس، اعلان صوتی زمان و تاریخ، فکس مجازی و غیره

  • قابلیت ارسال و دریافت فکس مجازی

  • قابلیت Call Forwarding

  • قابلیت trace کردن تماس‌ها و بسته‌های در حال رد و بدل شدن

  • قابلیت ثبت CDR تماس‌ها

  • قابلیت اعمال billing و دریافت صورت‌حساب

سیستم تلفن ویپ VoIP

کاربرد مرکز تلفن و سیستم تلفن ویپ VoIP

مرکز تلفن تحت شبکه، کاربردهای متعددی در صنایع مختلف دارد که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • خدمات مشتری: مراکز تلفن VoIP معمولا در بخش خدمات مشتری برای ارائه پشتیبانی بلادرنگ به مشتریان استفاده می‌شوند. کاربران می‌توانند سوالات، شکایات و سایر مشکلات مشتریان، از طریق تلفن یا کانال‌های دیگر، مانند ایمیل و چت، رسیدگی کنند.

  • فروش و بازاریابی: با خرید VoIP، می‌توانید از آن برای فروش و بازاریابی استفاده کنید. نمایندگان شما این امکان را دارند که با مشتریان بالقوه تماس‌ برقرار کنند و نظرسنجی و تحقیقات بازار را انجام دهند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند که به تماس‌های ورودی مشتریان بالقوه‌ای که سوالی دارند یا به اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات نیاز دارند، رسیدگی کنند.

  • پشتیبانی فنی: این مراکز تلفن، برای ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان مفید هستند. شرکت‌ها با خرید این سیستم می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا مشکلات مربوط به محصولات یا خدمات را از طریق این مرکز به آن‌ها اعلام کنند.

  • برنامه‌ریزی قرار ملاقات: از نرم افزار سامانه مرکز تلفن VoIP می‌توان برای برنامه‌ریزی قرار ملاقات و مدیریت تقویم برای مشاغل در صنایعی مانند مراقبت‌های بهداشتی، املاک و مستغلات و مشاوره استفاده کرد.

سخن پایانی

خرید VoIP، یک راه حل مدرن و مقرون‌به‌صرفه برای مشاغلی است که نیاز به مدیریت حجم بالایی از تماس‌های مشتریان دارند. این مراکز تلفن از فناوری مبتنی بر اینترنت استفاده می‌کنند و مزایای فراوانی مانند صرفه‌جویی در هزینه، انعطاف‌پذیری بیشتر و ویژگی‌های پیشرفته از جمله ضبط تماس، مسیریابی و تجزیه‌و تحلیل را ارائه می‌دهند. مراکز تماس VoIP را می‌توان در صنایع مختلف از جمله خدمات مشتری، فروش، پشتیبانی فنی، برنامه‌ریزی قرار ملاقات و غیره استفاده کرد. اگر قصد خرید این سیستم را دارید، شرکت دانش بنیان جوان پردازش، بهترین مرکز تلفن VoIP را به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط استثنایی فروش با ما تماس بگیرید.




وبگردی