آفتاب

دانلود رایگان بازیهای محبوب PC بدون محدودیت



سایتی که امروزه در حوزه دانلود بازی برای کامپیوتر توانسته جدید ترین بازی های کرک شده را در اختیار کاربران خود قرار دهد و از سوی دیگر منبع مناسبی برای گیمرهای ایرانی باشد.

امروزه سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که بدون شک هر یک از آنها کاربران مخصوص خود را دارا هستند. در این پست از وبسایت کارینت قصد معرفی یک سایت نوپا اما حرفه ای بنام مگ دی ال را داریم. سایتی که امروزه در حوزه دانلود بازی برای کامپیوتر توانسته جدید ترین بازی های کرک شده را در اختیار کاربران خود قرار دهد و از سوی دیگر منبع مناسبی برای گیمرهای ایرانی باشد. پشتیبانی قوی و دارا بودن سورس های بروز سبب شده تا این سایت در زمینه انتشار بازی های محبوب جزو برترین های ایران باشد، پس همراه ما باشید تا معرفی کامل این سایت دوست داشتنی.

بطور کلی MaGDL نه تنها در زمینه بازی کامپیوتری بلکه در موضوع انیمیشن نیز فعالیت مختصری داشته و این مورد میتواند نیاز کاربران در زمینه های مختلف را تامین کند. وجود پشتیبانی قوی و پاسخگویی به نظرات و مشکلات کاربران برای اجرای بازی ها در کمتر از چند ساعت سبب شده تا رفته رفته گیمرهای بیشتری برای رفع مشکل بازی های خود به سمت این سایت روانه شوند که پیشنهاد ما نیز بررسی سایت می باشد. از دیگر ویژگی های این سایت میتوان به کالکشن بازی ها اشاره داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 بازیها

برای انتخاب بهترین سایت دانلود بازی برای کامپیوتر ما سایت‌ها را ازنظر ویژگی‌هایی مثل: رایگان بودن دانلود، دسترسی راحت، لینک مستقیم داشتن، تنوع و کیفیت بازی‌های موجود در آرشیو آن‌ها و… بررسی کرده‌ایم. در ادامه به نقد و بررسی هر سایت می‌پردازیم و می‌گوییم چرا هر سایت می‌تواند بهترین سایت دانلود بازی  PC بدون محدودیت باشد.  امروزه بازی یا گیم جزء جدانشدنی زندگی انسان شده است. هر روز بازی‌های جدید به‌سرعت ساخته می‌شوند و صنعت بازی پیشرفت‌های چشمگیری می‌کند. برای دسترسی به این بازی‌ها باید مرجع مناسبی داشته باشید تا با خیال راحت بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. بهترین سایت دانلود بازی، دانلود از سایت کمپانی سازنده آن است. با رعایت این نکته لپ تاپ یا PC ا از خطر ویروس و بدافزار دور می‌ماند. دانلود قانونی بازی ممکن است هزینه‌هایی برای شما داشته باشد؛ اما خطر هک شدن و خرابی دستگاه شما را به صفر می‌رساند.


بریم سراغ اصل ماجرا، مگ دی ال سایتی که میشه گفت یکی از بهترین و تخصصی ترین وب سایت های حوزه بازی کامپیوتر هست که تموم بازی هارو با آپدیت های کامل، نسخه های کامل بازی ها و یک آرشیو کامل از هر بازی که یک گیمر به اون نیاز داره. این وبسایت با توجه به اینکه فقط در حوزه بازی کامپیوتر فعالیت میکنه میتونه یک انتخاب کامل و بدون دردسر برای شما علاقه مندان به بازی باشه. از این سایت میتونید به راحتی با لینک های داخلی به دانلود هر بازی که علاقه دارید بپردازید. از دانلود بازی Alan Wake 2 گرفته تا  دانلود بازی Resident Evil 7 Biohazard جدا از این موضوع وبسایت مگ دی ال یک دسته بندی خیلی مرتب داره و‌ همچنین بازی هارو بر اساس تاریخ، شرکت سازنده و یا منتشر کننده هم دسته بندی کرده که میتونه به نحو خودش برای گیمر ها جالب باشه.

گالری تصاویر


وبگردی