آفتاب

خرید و قیمت چسب سرامیک بدون واسطه از وستا شیمی تولیدکننده



مهم‌ترین چالش در بخش کاشی‌کاری سازه، انتخاب چسب مناسب است. با ما در معرفی انواع چسب کاشی و سرامیک و بررسی نکات خرید آن همراه شوید.

چسب سرامیک، نوعی چسب ساختمانی است که برای اتصال انواع کاشی و سرامیک بر تمامی سطوح عمودی و افقی به کار می‌رود. این چسب‌ها عموما از ترکیب مواد شیمیایی نظیر رزین و پلیمر ساخته شده و در انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. مهم‌ترین چالش در بخش کاشی‌کاری سازه، انتخاب چسب مناسب است. با ما در معرفی انواع چسب کاشی و سرامیک و بررسی نکات خرید آن همراه شوید.

انواع چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک به طور کلی در دو دسته‌بندی خمیری و پودری تولید شده و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه با هم انواع چسب کاشی و سرامیک را بررسی می‌کنیم.

● چسب پودری

چسب پودری بهترین و مقاوم‌ترین چسب کاشی و سرامیک است، زیرا:
1.    استحکام بالایی دارد.
2.    برای انواع سنگ، کاشی، سرامیک و موزاییک قابل استفاده است.
3.    مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب داشته و برای محیط باز، استخر، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بهترین گزینه است.
4.    قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد.
5.    امکان چسباندن کاشی بر روی کاشی را فراهم می‌کند.
6.    در مقایسه با چسب خمیری و ملات کاشی مقاوم‌تر و چسبنده‌تر است.
7.    استفاده از آن نسبتا آسان بوده و به نسبت ملات کاشی سریع‌تر است.

● چسب خمیری

استفاده از چسب خمیری بسیار آسان است، اما برای بسیاری از نقاط قابل استفاده نیستند. مزایای استفاده از چسب خمیری عبارتند از:
●    برای استفاده از این چسب فقط کافیست درب آن را باز کرده و 60 درصد سطح مورد نظر را به چسب آغشته کرده و کاشی یا سرامیک را متصل کنید.(سهولت استفاده)
●    به نسبت چسب‌های خمیری و ملات سریع‌تر خشک می‌شود.(سرعت بالا)
●    نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر فردی می‌تواند برای اتصال آینه یا انواع کاشی و سرامیک از آن استفاده کند.
معایب چسب خمیری عبارتند از:
●    برای استفاده در مقیاس وسیع مقرون به صرفه نیست.
●    به علت سرعت بالا در خشک شدن، باید به سرعت پس از چسب‌کاری به سطح مورد نظر چسبانده شود.
●    در برابر رطوبت مقاوم نبوده و برای سرویس بهداشتی و حیاط مناسب نیست.
●    نکات خرید چسب کاشی و سرامیک
به هنگام خرید چسب کاشی و سرامیک باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

● سطح مقطع

اگر قصد دارید سطح وسیعی را کاشی‌کاری کنید، بهتر است از چسب پودری کاشی و سرامیک استفاده کنید، زیرا استفاده از چسب پودری سرعت بالاتری به کار بخشیده و به نسبت ملات راحت‌تر و مقاوم‌تر است. برای سطوح کوچک‌تر استفاده از چسب خمیری توصیه می‌شود (به شرط نبود رطوبت).

● رطوبت محیط

اگر محیطی که قصد کاشی‌کاری آن را دارید مرطوب است، به هیچ عنوان از چسب خمیری استفاده نکنید. (اگر سطح مرطوبی که قصد کاشی‌کاری بر روی آن را دارید بسیار کوچک است می‌توانید از چسب اپوکسی استفاده کنید). برای سطوح مرطوب چسب پودری مناسب‌ترین گزینه است.

● کاربرد

برای هر سطح زیر کار باید چسبی مناسب تهیه کنید. چسب مورد استفاده برای کاشی‌های افقی و کاشی‌های عمودی، مشخصات یکسانی ندارند. همچنین برای هر نوع مصالح باید چسب مناسبی تهیه کرد، برای مثال چسب خمیری برای چسباندن آینه به دیوار مناسب است، اما قادر نیست پرسلان را بر روی زمین بچسباند.


 

خرید چسب سرامیک بدون واسطه از وستا شیمی

وستا شیمی اسپادانا، تولیدکننده انواع مواد شیمیایی کاربردی نظیر چسب کاشی و سرامیک، چسب پرسلان، چسب اپوکسی، پودر بندکشی و... امکان خرید خرده و عمده انواع محصولات را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار داده است. مزایای خرید مستقیم و بدون واسطه از وستا شیمی اسپادانا عبارتند از:
● با خرید مستقیم و بی‌واسطه چسب کاشی و سرامیک از وستا شیمی، هزینه کمتری متحمل شده و سود واسطه‌گری را پرداخت نخواهید کرد.
● با دریافت مشاوره تخصصی پیش از سفارش‌گذاری، مناسب‌ترین محصول را انتخاب و سفارش‌گذاری خواهید کرد.
● پس از انجام سفارش در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی رایگان دریافت خواهید کرد.
● اگر سطح وسیعی را کاشی‌کاری می‌کنید، نگران کمبود مصالح نخواهید بود، زیرا همیشه کیفیت ثابتی را از تولیدکننده دریافت خواهید کرد.


 
سخن پایانی
شما خریداران گرامی می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت چسب سرامیک و کاشی با کارشناسان وستا شیمی در تماس باشید. مشاورین وستا شیمی اسپادانا شما را در انتخاب محصول مورد نیازتان یاری کرده و شما را در مراحل خرید پشتیبانی می‌نمایند.

گالری تصاویر


وبگردی