آفتاب

قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا



سکوریت کردن شیشه طی فرایند خاصی انجام می‌ شود. در این فرایند شیشه را تا دمای بسیار بالا حدود ۷۰۰ یا ۸۰۰ درجه حرارت می ‌دهند و سپس در یک پروسه ناگهانی آن را سرد می‌ کنند.

امروزه ایمنی بالای ساختمان‌ ها در صنعت معماری مدرن بسیار حائز اهمیت است، بنابراین باید از متریال و موادی استفاده کرد که هم ایمنی را بالا ببرند و هم از لحاظ زیبایی چشم‌نواز باشند؛ شیشه سکوریت با داشتن هر دو ویژگی ایمنی و زیبایی در ساختمان سازی مدرن کاربرد گسترده‌ای دارد و برای پارتیشن بندی‌ و درب و پنجره‌ ها بهترین گزینه به شمار می‌ آید.
سکوریت کردن شیشه طی فرایند خاصی انجام می‌ شود. در این فرایند شیشه را تا دمای بسیار بالا حدود ۷۰۰ یا ۸۰۰ درجه حرارت می ‌دهند و سپس در یک پروسه ناگهانی آن را سرد می‌ کنند. حرارت دادن مجدد شیشه، آن را تا حد زیادی ضد ضربه و نشکن می کند و در صورت شکستن نیز، شیشه پودر می‌شود و هیچگونه لبه‌  تیز و برنده‌ای ایجاد نمی‌ کند.
شیشه ‌های سکوریت انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌ توان به شیشه خم، شیشه طرح دار، شیشه رفلکس و شیشه لمینت اشاره کرد که هر کدام از آنها خصوصیات مختلف و قیمت‌های متفاوت دارند. شما می‌ توانید برای خرید انواع شیشه به وب سایت شیشه تایم مراجعه کنید، این وب سایت انواع شیشه از جمله سکوریت را با قیمتی عالی به بازار فروش عرضه می‌ کند.


 

عوامل موثر بر کیفیت و قیمت شیشه سکوریت

کیفیت شیشه سکوریت به روند تولید و همچنین ضخامت آن بستگی دارد. اغلب این شیشه‌ ها به ضخامت ۴ میل، ۶ میل، ۸ میل، ۱۰ میل، ۱۲ میل و ۱۵ میل تولید می‌ شوند، بنا به سفارش مشتری می‌توان آن ها را ۱۵ میل و یا حتی ضخیم‌تر نیز تولید کرد. هر چقدر که ضخامت شیشه بیشتر باشد، کیفیت، دوام و مقاومت آن در برابر ضربه، صدا، گرما و سرما بیشتر می‌ شود و قیمت بالاتری نیز دارد. شیشه‌ های نشکن که به عنوان شیشه‌ های ضد سرقت و یا شیشه‌ های آسانسور مورد استفاده قرار می‌ گیرند نوع با کیفیتی از سکوریت‌ های ضخیم هستند که اغلب با نام لمینت شناخته می ‌شوند و قیمت آن ها نسبت به شیشه‌ های معمولی بالاتر است.
نوع شیشه ساختمانی نیز در قیمت گذاری آن تاثیر دارد. به عنوان مثال شیشه‌ های برنز و یا شیشه‌ های دودی را با استفاده از یک فیلم مخصوص روکش می‌ کنند و یا در شیشه‌ های دوجداره سکوریت رفلکس نیز صفحه فیلم را در وسط دو شیشه قرار می ‌دهند که باعث افزایش کیفیت و در نتیجه قیمت بالاتر آن می‌شود. این تفاوت قیمتی در مورد شیشه‌ های طرح‌ دار و مشجر نیز صدق می‌کند؛ بنابراین وقتی صحبت از قیمت شیشه سکوریت به میان می‌آید، بدیهی است که همه شیشه‌ ها قیمت و کیفیت یکسانی ندارند، بلکه بسته به نوع شیشه و ضخامت آن و یا تک جداره و دوجداره بودن، قیمت آنها نیز متفاوت است.
در بین انواع مختلف شیشه‌ های ساختمانی، شیشه‌ های خم که جزو شیشه‌ های دکوراتیو و تزیینی به حساب می‌آیند، قیمت بالاتری دارند، همچنین شیشه‌ های طرح‌ دار که بنا به درخواست مشتری بر روی آنها چاپ برند و لوگو انجام می‌شود، نسبت به شیشه‌ های معمولی قیمت متفاوت‌ و بالاتری دارند.


 

شیشه تایم بهترین قیمت و کیفیت شیشه سکوریت

اگر به دنبال خرید شیشه سکوریت هستید، ممکن است قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا به نظر شما مناسب باشد، ولی بهتر است که خرید خود را از مراکز معتبر و تخصصی انجام دهید زیرا شیشه‌ های با کیفیت و مقاوم، اغلب قیمت بالاتری دارند و با قیمت ارزان به فروش نمی‌رسند.
کارخانه شیشه اردکان یزد از برترین تولید‌کنندگان شیشه در ایران است که همواره از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.شیشه تایم نمایندگی شیشه اردکان را داراست و شما می‌توانید محصولات شیشه اردکان یزد را بدون واسطه و با قیمتی عالی از شیشه تایم خریداری کنید.
برای استعلام قیمت انواع شیشه سکوریت اعم از شیشه‌های خم، رنگی، رفلکس (برنز، دودی، آبی)، طرح‌دار، مات، لمینت، ضد‌گلوله و نشکن و… در اندازه های گوناگون و ضخامت‌ های مختلف، می‌توانید از طریق وب سایت شیشه تایم اقدام کنید و خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت مناسب انجام دهید.

گالری تصاویر


وبگردی