آفتاب

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ به دبی امکان پذیر است!



آموزشگاه ماساژ زانیار با آموزش ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای معتبر زیر سازمان فنی حرفه ای کشور از جمله موسسه های فعال در این عرصه است. این آموزشگاه ضمن آموزش اصولی تمام دوره ها و انواع ماساژ را تدریس می کند. در نهایت با اعطای مدرکی معتبر راه را برای مهاجرت و فعالیت در هر نقطه از این جهان برای ماسورها فراهم می کند.

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ به دبی امکان پذیر است؟ در سال های اخیر یکی از سوالاتی که ماسورها با آن ها مواجه می‌شوند همین است. چرا که زمزمه های رونق مهاجرت برای ماسورها شنیده می شود. بسیاری از ماسورها با گذراندن دوره های مختلف ماساژ و فعالیت در سالن قصد در قوی کردن رزومه و کسب مهارت بیشتر دارند. آن ها تمام تلاش خود را برای مهاجرتی راحت به شهر دبی می کنند، ولی در بسیاری از مواقع چنین چیزی امکان پذیر نخواهد شد. چرا که مدرک های آن ها در کشور مقصد هیچ اعتباری ندارد.

آموزشگاه ماساژ زانیار با آموزش ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای معتبر زیر سازمان فنی حرفه ای کشور از جمله موسسه های فعال در این عرصه است. این آموزشگاه ضمن آموزش اصولی تمام دوره ها و انواع ماساژ را تدریس می کند. در نهایت با اعطای مدرکی معتبر راه را برای مهاجرت و فعالیت در هر نقطه از این جهان برای ماسورها فراهم می کند. در هر حال اگر شما از جمله افرادی هستید که ماساژ و کسب درآمد از آن علاقه مند هستید، ما را تا پایان این متن همراهی نمایید. چرا که در این محتوا به هر آنچیزی پرداختیم که باید در خصوص ماساژ و نحوه مهاجرت به کمک آن بدانید.

مهاجرت کاری ماساژور

ماسوری و درمان به کمک ماساژ از جمله مشاغل قدیمی محسوب می شود که در تمام جهان شناخته شده است. به همین خاطر این شغل علاوه بر ایران در سراسر دنیا محبوب بوده و مردم با آن مزایای فوق العاده آن آشنا هستند. مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ به دبی، سایر شهرها و کشورها با وجود تمامی مزایایش با چالش هایی نیز همراه است. از جمله این چالش ها می توان به شرایط حقوقی، الزام های قانونی، مهارت زبانی، تفاوت فرهنگی و ... اشاره کرد. شاید الزامات قانونی برخی از کشورها سخت باشد، ولی کشورهایی نیز یافت می شوند که شرایط راحتتری را برای مهاجران در نظر گرفته اند.

در هر حال توصیه می کنیم برای مهاجرت به هر کشوری قبل از اقدامات لازم نسبت به قوانین و شرایط آن اطلاعات کاملی کسب نمایید. سپس با توجه به آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. همان طور که خود مطلع هستید ماساژ انواع مختلفی دارید که شامل موارد زیر می شود:

  • ماساژ سوئدی
  • ماساژ ورزشی
  • ماساژ هات استون
  • ماساژ تایلندی
  • ماساژ دیپ تی شو
  • ماساژ لاغری
  • ماساژ زیبایی
  • ماساژ یومی هوتراپی
  • تای ماساژ

و ... موارد دیگری می شود که بهتر است با توجه به کشور مقصد در هر یک یا چند تا از انواع ماساز نامبرده مهارت کسب نمایید. محبوبیت ماساژ در بین مردم روز به روز در حال افزایش است. به همین خاطر شما به عنوان ماسور می توانید در وجه های مختلفی مشغول به کار شوید. مراکز ماساژ، کلینیک های فیزیوتراپی، هتل ها، اسپاها، کشتی های دریایی، سالن های ورزشی و منازل خصوصی از جمله مکان هایی است که می توانید در آن کار کنید.

ماساژ در عمان

ماساژ در کشور عمان نیز بسیار پرطرفدار است. اگر ماسوری ماهر هستید یا قصد دارید از این طریق به کشوری مهاجرت کنید، عمان یکی از بهترین کشورهای مقصد به شمار می آید. مزایای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ به عمان شامل عدم وجود تفاوت فرهنگی، عقیدتی و ... می شود. علاوه بر این عمان کشوری با شرایط اقتصادی خوب است که آینده بسیار خوبی دارد. این کشور در جنوب ایران واقع شده است که به راحتی در هر وقت از سال می توانید به ایران رفت و آمد داشته باشید. همچنین ارزش واحد پول کشور عمان به ریال ایران بسیار بالا است.

آموزش کاربر ماساژ

مهاجرت از طریق هنر ماساژ

برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ لازم است توانایی انجام انواع ماساژ را داشته باشید. علاوه بر این حداقل در یکی از انواع آن متخصص باشید. برای اخذ ویزای کاری نیز شما به مهارت و مدرک های متفاوتی نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال کشوری مانند آلمان دو تا سه سال سابقه کار مرتبط به علاوه مدرک زبان را جز شرایط مهاجرت در نظر گرفته است. همچین شما به عنوان ماسور به مدرک بین المللی ماساژ نیاز خواهید داشت. در هر حال شرایط عمومی ماسورها به هر کشوری از جمله امارات متحده عربی به شرح زیر است:

  • اخذ مدرک زبان کشور مقصد
  • دارا بودن شرایط سنی با توجه به کشور مقصد
  • اخذ مدرک تحصیلی حداقل متوسطه
  • داشتن مجوز سلامتی پزشکی
  • داشتن حداقل سه سال سابقه کاری
  • داشتن پیشنهاد کاری از کارفرما ( این گزینه تاثیر مثبتی در فرایند مهاجرت دارد و اجباری نیست.)

شما به عنوان ماسوری ماهور نیاز است توانایی های متعددی داشته باشید. از جمله این توانایی ها می توان به مهارت های ارتباطی، درک کردن ماساژ گیرنده، پاکیزگی، منعطف بودن، نظم داشتن، چک کردن بیماری های مشتری و ... اشاره داشت.

برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ گزینه های متعددی به عنوان کشور مقصد پیش روی شما قرار دارد. به همین خاطر پیشنهاد می دهیم که برای مهاجرت کاری در ابتدا کشور مد نظرتان را با تحقیق بسیار انتخاب کنید. در این بین فاکتورهایی از قبیل نرخ بیکاری، میزان درآمد، بازار و آینده شغلی و شاخص های مختلف زندگی را در نظر داشته باشید. به این نکته دقت کنید که شرایط کاری و زندگی ماسورها در ایالت های مختلف در یک کشور نیز می تواند متفاوت باشد. از جمله کشورهای پرطرفداری که برای مهاجرت کاری توصیه می شوند به شرح زیر هستند:

  • نیوزلند
  • کانادا
  • استرالیا
  • آمریکا
  • انگلستان
  • دانمارک
  • فرانسه
  • نروژ
  • آلمان
  • ترکیه
  • امارات متحده عربی
  • عمان

درآمد شغل ماساژ در خارج از کشور

طبق گزارش های حاکی از دو خبرگزاری معتبر World Report و  US News متوسط حقوق درمانگر ماساژ در یک سال 43620 دلار است. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که درآمد این حرفه و وضعیت اشتغال آن در کشورهای مختلف متفاوت است که باید به آن توجه داشت. از این رو در ابتدا میزان درآمد سالانه ماسورها در هر کشور و نرخ بیکاری آن را در این بخش به طور کامل توضیح خواهیم داد. میزان درآمد سالانه ماسورها در کشورهای مختلف به شرح زیر هستند:

میانگین حقوق دریافتی سالانه

کشور مقصد

ایالات متحده آمریکا

50055 دلار

انگلستان

60299 دلار

فرانسه

37524 دلار

استرالیا

61828 دلار

نیوزلند

35763 دلار

نرخ بیکاری نیز فاکتور مهم و اساسی دیگری به شمار می آید که آینده شغلی شما را تعیین می کند. نرخ بیکاری ماسورها در کشورهای مختلف با توجه به آخرین گزارش ها به شرح زیر هستند:

نرخ بیکاری

کشور مقصد

ایالات متحده آمریکا

3.6 درصد

استرالیا

4.12 درصد

نیوزلند

3.5 درصد

کانادا

5 درصد

انگلستان

3.6 درصد

فرانسه

7 درصد

ترکیه

10 درصد

ایالات متحده عربی

3.36 درصد

استخدام ماساژور در دبی

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ به شهر دبی نیز امکان پذیر است. با توجه به آمارها میزان درآمد در این کشور  نسبتاً مناسب بوده و نرخ بیکاری آن کم است. این کشور هتل ها و مراکز رفاهی و درمانی مناسبی دارد که بهترین مکان برای فعالیت ماسورها به شمار می آیند. برای مهاجرت به دبی به عنوان ماساور به چند سال سابقه کار و مدرک بین الملی آن نیاز دارید. علاوه بر این توصیه می کنیم قبل از مهاجرت جاب آفر مناسبی را از کارفرماها داشته باشید. در این صورت پس از مهاجرت بدون هیچ معطلی مشغول به فعالیت خواهید شد.

مهاجرت با مدرک ماساژ

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ امکان پذیر خواهد بود. این نکته را به خاطر داشته باشید که مدرک فنی حرفه ای مدرکی بین المللی محسوب می شود که در تمام دنیا اعتبار دارد. در بین کشورهای نزدیک به ایران کشورهای زیر بهترین گزینه برای مهاجرت ماسورها به شمار می آیند:

  • ترکیه: ترکیه از جمله کشورهای فعال در زمینه خدمات ماساژ محسوب می شود. این کشور با توجه به این که یکی از قطب های گردشگری در دنیا است خدمات ماساژ را برای توریست ها نیز انجام می دهد.
  • امارات متحده عربی: هتل ها و خدمات رفاهی بسیار در این کشور امکان اشتغال را برای ماسورها فراهم کرده است.
  • عراق: این کشور یکی از قطب های مذهبی مسلمانان است. به همین خاطر هر ساله توریست های بسیاری به آن مسافرت خواهند کرد. عراق برای رفاه مسافران و توریست ها خدمات ماساژ را نیز ارائه می کند.
  • قطر: این کشور در جنوب ایران قرار دارد که علاوه بر موقعیت شغلی مناسب حقوق بالایی را برای ماسورها در نظر گرفته است.
  • عمان: مهاجرت کاری از طریق کارفرما امکان دارد. علاوه بر این شما می توانید بدون ویزا نیز به این کشور مهاجرت نمایید.

 دوره ماساژ فنی و حرفه ای

دوره ماساژ فنی و حرفه ای

سازمان فنی حرفه ای کشور با در نظر گرفتن دوره ای به مهارت ماسورها اعتبار بخشیده است. در واقع شما با شرکت در دوره های کاربر ماساژ می توانید مدرکی معتبر از سمت سازمان فنی حرفه ای دریافت کنید. آموزشگاه زانیار هر ساله چندین بار دوره های کاربر ماساژ را برگزار می کند. این دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده که بر اساس مهارت های عملی بنا شده است. علاوه بر این آموزشگاه زانیار نمونه سوال های را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانید در آزمون تئوری آن نیز شرکت نمایید.

آموزش ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای

اگر قصد دارید در داخل ایران مشغول به فعالیت شوید یا به عنوان ماسور به کشوری مهاجرت نمایید، ماساژ را در مرکزی معتبر بیاموزید. آموزش ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای تضمین می کند که انواع مختلف ماساژ را به صورت استاندارد آموزش دیده اید. علاوه بر این مدرکی معتبر در دست خواهید داشت که به کمک آن می توانید به کشورهای مختلف از جمله امارات متحده عربی مهاجرت نمایید.

از این رو توصیه می کنیم که تنها در موسسه هایی آموزش ببینید که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت می کنند. با شرکت در دوره هایی که زیر نظر آموزشگاه های غیر معتبر هستند، تنها هزینه و زمان خود را صرف خواهید کرد. در واقع حتی اگر ماهرترین ماسور بوده ولی مدرکی در دست خود نداشته باشید، شغلی در انتظارتان نخواهد بود. همچنین مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ امکان پذیر خواهد بود و بدون مدرک چنین چیزی ممکن نیست.

مدرک معتبر بین المللی ماساژ

بسیاری از مراکز مهاجرت و مشاوره های آن اخذ مدرک معتبر بین المللی ماساژ را از اولین گواهی های مورد نیاز مهاجرت ماسورها می دانند. همین مسئله زمینه کلاهبرداری را برای بسیاری از موسسه ها فراهم کرده است. در واقع موسسه های بسیاری با وعده دادن مدرکی خاص پول هنگفتی را دریافت می کنند. ولی حقیقت این است از مدرک بین المللی خاصی خبری نیست. شما برای مهاجرت می توانید مدرک فنی و حرفه ای را ارائه دهید. در واقع مدرک سازمان فنی حرفه ای از اعتبار بین المللی برخوردار است.

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در آموزشگاه زانیار صورت می پذیرد. این آموزشگاه در شهر کرج واقع شده و در نزدیکی مترو گلشهر قرار دارد. به همین خاطر تمامی ساکنین تهران و کرج به راحتی می توانند در دوره های مختلف ماساژ این آموزشگاه شرکت نمایند. این دوره ها به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود. در واقع اگر زمان کافی برای حضور در کلاس ها را ندارید یا ساکن شهر دیگری هستید نیز می توانید از خدمات موسسه زانیار بهره مند شوید. تمامی دوره ها علاوه بر آقایان برای بانوان نیز در نظر گرفته شده است. مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ در آموزشگاه زانیار امکان پذیر خواهد بود.

کلام آخر

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ماساژ امکان پذیر خواهد بود. در واقع بدون مدرکی معتبر مهارت شما برای هیچ فردی شناخته شده نیست. البته قبل از اخذ مدرک و انتخاب کشور مقصد لازم است در خصوص نرخ بیکاری و درآمد آن اطلاع داشته باشید. از این رو در محتوای فوق سعی کردیم به طور کامل در خصوص مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای ماساژ به دبی و نکاتی که باید بدانید بپردازیم.


گالری تصاویر


وبگردی