آفتاب

جشنواره فروش ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس با تخفیف 15%



جی پی اس خودرو، نوعی دستگاه پرتابل است که با اتصال به ماشین‌تان، قابلیت مکان‌نمایی خودرو را برای‌ شما به‌وجود می‌آورد.

جشنواره فروش  ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس با تخفیف 15%



جی پی اس خودرو، نوعی دستگاه پرتابل است که با اتصال به ماشین‌تان، قابلیت مکان‌نمایی خودرو را برای‌ شما به‌وجود می‌آورد.

به گزارش بازار، جی پی اس خودرو، نوعی دستگاه پرتابل است که با اتصال به ماشین‌تان، قابلیت مکان‌نمایی خودرو را برای‌ شما به‌وجود می‌آورد. یکی از مهم‌ترین مزایای انواع ردیاب خودرو، این است که می‌توانید در هر لحظه، مکان حضور خودروی خود را ردیابی کنید؛ مسئله‌ای که هنگام سرقت خودرو، شدیدا به کار صاحبان ماشین‌ها می‌آید. مکان نمایی ماشین خود در مسافرت‌ها، از دیگر ویژگی‌های جی پی اس خودرو است؛ چنان‌که به‌لطف وجود این تجهیزات، می‌توانید در مسیرهای حاشیه‌ای و جاده‌های مختلف، موقعیت خود را روی نقشه ببینید و مسیر صحیح حرکت را بیابید.

آیا مزایای سیستم GPS پرتابل، تنها به موارد عنوان شده، محدود خواهد شد؟ مسلما پاسخ «خیر» است؛ زیرا از این سیستم‌ها برای شنود صداهای کابین خودروها و البته خاموش کردن ماشین‌ها از راه دور نیز استفاده می‌شود. جهت بهره‌گیری از سیستم‌های موثر و کارآمد، ابتدا بایستی نیازهای خود را به خوبی بشناسید و سپس به شناخت و انتخاب مناسب‌ترین مدل‌های مختلف ردیاب خودرو اقدام کنید.

 جهت خرید با تخفیف 15% حتما پیج ما به آدرس payam.gps@ را فالو کرده و سفارش دهید 

مهم‌ترین کاربردهای جی پی اس خودرو

جی پی اس خودرو یا همان ردیاب خودرو با نصب روی خودرو، امکانات و خدمات زیادی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای انواع ردیاب ماشین، امکان مطلع شدن از مسیر حرکت و نقطه پارک خودروها پس از سرقت است. این دستگاه‌ها، همواره صاحب خودرو را از فعل و انفعالات مختلفی که برای خودرو رخ می‌دهد، مطلع می‌کنند. در یک نگاه کلی، برخی از اصلی‌ترین کاربردهای دستگاه ردیاب خودرو عبارت است از:

  1. قابلیت ردیابی خودرو هنگام سرقت ماشین و پس از آن

  2. امکان روشن و خاموش کردن ماشین به‌وسیله سیستم کنترل از راه دور

  3. شنود مکالمات درون کابین خودرو

  4. قابلیت قطع سوخت خودرو با استفاده از قطعه رله

  5. ارسال پیام هشدار اضطراری به شماره‌های آشنایان

  6. دریافت پیامک‌های مربوط به سرعت غیرمجاز و میزان مصرف سوخت

  7. آنالیز نقطه قرارگیری خودرو در مسیرهای مختلف.

به‌دلیل اهمیت کاربردهای دستگاه‌های GPS خودرو، در ادامه به تشریح برخی از پارامترهای فوق خواهیم پرداخت.

مزایای ردیاب ماشین برای زمان سرقت خودرو و پس از آن

چه هنگام سرقت خودرو و چه پس از آن، انواع دستگاه‌های جی پی اس خودرو می‌توانند خدمات قابل‌توجهی را ارائه دهند. جالب است بدانید که چنان‌چه سارق بتواند درب ماشین شما را باز کند، یک پیام هشدار از طرف دستگاه جی پی اس ماشین به شما ارسال خواهد شد؛ بنابرین سریعا می‌توانید دست به‌کار شوید و از طریق سیستم کنترل از راه دور، خودرو خود را خاموش کنید. البته بایستی توجه داشته باشید که ردیاب ماشین نصب شده، دارای ویژگی اعلان باز شدن درب‌ها باشد.

همچنین این امکان وجود دارد که شما هنگام سرقت ماشین‌تان، به پیام‌های هشدار ارسال شده توجه نکنید؛ بنابراین بدون اینکه استرسی به شما وارد شود، نرم‌افزار GPS موردنظر را باز کنید و موقعیت حرکت و قرارگیری ماشین‌تان را چک کنید. بایستی بدانید که سیستم‌های موردنظر می‌توانند در هر لحظه، موقعیت جدید حرکت خودرو را ردیابی کنند.


آنالیز نقطه قرارگیری خودرو در مسیرهای مختلف توسط ردیاب خودرو

افراد ممکن است که هنگام مسافرت یا حرکت در مسیرهای بیراهه، جاده اصلی یا نقطه قرارگیری خود را گم کنند. در چنین شرایطی، رانندگان به راحتی می‌توانند اپلیکیشن جی پی اس خودرو را باز کرده و مسیر حرکت خود را روی نقشه، مشاهده کنند؛ همچنین با استفاده از نرم‌افزار ردیاب خودرو، امکان بررسی میزان مسافت طی شده توسط اتومبیل، قابل مشاهده خواهد بود.

کاربرد جی پی اس خودرو برای ارسال پیام‌های اضطراری

سیستم‌های جی پی اس ماشین پیشرفته، غالبا از کلید اضطراری برای ارسال پیام‌های خاص بهره می‌برند. این کلیدهای اضطراری، غالبا با نام «SOS» شناخته می‌شوند. چنان‌چه راننده در شرایط بحرانی یا در معرض سرقت قرار بگیرد، این کلید را فشار می‌دهد و از طریق سیستم GPS ماشین، با شماره آشنایان تماس گرفته می‌شود. قابل ذکر است که به لطف این سیستم، کاربر قادر است که ۳ شماره مختلف از آشنایان خود را در نرم‌افزار ردیاب خودرو وارد کند و در شرایط بحران، با این شماره‌ها تماس برقرار خواهد شد؛ ضمنا با نصب جی‌پی‌اس‌های کارآمد، چنان‌چه خودروی موردنظر توسط جرثقیل حمل شود، راننده یک پیامک هشدار دریافت می‌کند.

 

قیمت جی پی اس خودرو

جهت تعیین قیمت جی پی اس خودرو، همواره بایستی به عواملی نظیر: داشتن رله قطع‌کن، دقت در ردزنی خودرو، وجود یا عدم وجود آنتن خارجی، سایز و مدل دستگاه GPS، میزان نگهداری شارژ، سرعت عملکرد و دستورپذیری، قابلیت ارسال سریع پیام‌های اضطراری، به‌روزرسانی دائمی نقاط استقرار و حرکت خودرو، میزان مقاومت دستگاه ردیاب خودرو در مقابل حرارت و برودت و ...، توجه داشت. قیمت اقتصادی مدل‌های مختلف عرضه شده توسط شرکت پیام جی پی اس، موجب شده تا دستگاه‌های قابل ارائه این شرکت از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشند:

  • ردیاب خودرو مدل TS۵۰۰: ۲.۳۵۰.۰۰۰ تومان
  • مدل TS۵۵۰: ۲.۵۵۰.۰۰۰ تومان
  • مدل TS۷۵۰: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
  •  ردیاب‌ آهنربایی ۲۰ روز شارژ: ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان
  • مدل‌های آهنربایی ۱۰ روز شارژ: ۲.۷۰۰.۰۰۰.

به‌طور کلی انواع دستگاه‌های جی پی اس ماشین، بسته به عملکردی که ارائه می‌دهند، دارای قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هستند. در ادامه به بررسی برخی از مدل‌های عنوان شده خواهیم پرداخت.

دستگاه جی پی اس خودرو TS۵۵۰

یکی از محصولات جذاب شرکت پیام جی‌پی‌اس است که امکان قرار دادن سیم‌کارت‌های مختلفی در آن‌ها وجود دارد. این‌گونه سیستم‌های ردیابی، به سیم‌کشی درون کابین خودروها متصل می‌شوند. دلیل این امر، تغذیه سیستم‌های GPS خودرو از برق ماشین است. جالب است بدانید که با نصب دستگاه ردیاب خودرو TS۵۵۰، می‌توانید علاوه‌بر مکان‌نمایی و ردیابی ماشین‌ها، صداهای درون کابین‌ها را نیز شنود کنید؛ چنان‌که این دستگاه‌ها از یک میکروفون برای شنود دقیق مکالمه‌های رد و بدل شده در کابین خودرو بهره می‌برند. البته این میکروفون‌های قدرت‌مند، بایستی طی فرآیند جداگانه‌ای روی دستگاه GPS TS۵۵۰ پیاده‌سازی شوند.

نکته قابل‌توجه اینجاست که به‌منظور شنود صداهای درون کابین، بایستی با سیم‌کارت موجود در دستگاه جی پی اس خودرو TS-۵۵۰ تماس بگیرید؛ البته که این تجهیزات، امکان رکورد (ضبط) مکالمه‌های درون کابین را ندارند. در بررسی این دستگاه‌ها، باید به کیفیت بالای این نوع از GPSها برای مکان‌یابی لحظه‌ای خودروها اشاره داشت؛ همچنین آن‌ها از وجود قطعه «Rele» بهره می‌برند که به‌لطف این قطعه، تمامی مسیرهای تردد ماشین موردنظر، با ارسال پیامک به فرد گزارش داده می‌شود.

جهت خرید با تخفیف 15% حتما پیج ما به آدرس payam.gps@ را فالو کرده و سفارش دهید 

یکی دیگر از مزایای وجود قطعه رله جی‌پی‌اس، ارائه گزارش‌های پیامکی مربوط به میزان مصرف سوخت خواهد بود. امکان نصب اپلیکیشن‌های مربوط به کنترل این دستگاه‌ها، روی تلفن همراه یا لپ‌تاپ‌ها وجود دارد؛ بنابراین به راحتی و از راه دور، می‌توانید خودروی خود را خاموش یا روشن کنید.


ردیاب خودرو مدل TS۵۰۰

ردیاب ماشین TS-۵۰۰، از دیگر مدل‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به رد زدن نقطه قرارگیری خودروها اقدام کرد. البته بر خلاف برخی دیگر از مدل‌ها، در جی پی اس خودرو TS۵۰۰ شاهد قابلیت شنود صداها و مکالمه‌های درون کابین نیستیم. بایستی بدانید که این دستگاه‌ها را می‌توان روی انواع ماشین و موتور نصب کرد تا هنگام سرقت وسیله نقلیه، علاوه‌بر نقطه‌یابی مکان استقرار خودرو، بتوان ماشین موردنظر را از راه دور خاموش یا روشن کرد. برای کنترل از راه دور و ردیابی ماشین‌ها، کافیست که نرم‌افزار کنترل GPS وسایل نقلیه، روی گوشی همراه یا لپ‌تاپ نصب شود.

سیستم ردیاب خودرو TS۵۰۰ نیز از برق خودرو تغذیه می‌کند؛ بنابراین باید از طریق سیم‌کشی اتومبیل‌ها، آن‌ها را نصب کرد. لازم به‌ذکر است که این مدل جی‌پی‌اس، قادر است تا شارژ باتری را بین چهار تا پنج ساعت حفظ کند؛ بنابراین پس از گذشت زمان موردنظر، بایستی باتری دستگاه GPS دوباره شارژ شود.

دستگاه جی پی اس ماشین TS۷۵۰

بدون شک دستگاه جی پی اس خودرو TS۷۵۰ را می‌توان در زمره پیشرفته‌ترین مدل‌های GPS جای داد. از مهم‌ترین مزایای دستگاه ردیاب TS-۷۵۰، می‌توان به پارامترهای زیر اشاره داشت:

  • مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند.
  • امکان نصب این سیستم‌ها روی انواع خودرو سواری سبک و سنگین وجود دارد.
  • بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های دیگر، جی پی اس ماشین مدل TS۷۵۰ از یک آنتن خارجی برای تقویت ارتباط و پورت کارت حافظه بهره می‌برد.
  • پس از نصب راحت آن‌ها، برای شروع کار مکان‌یابی خودرو، کافیست یک سیم‌کارت از اپراتورهای داخلی را درون دستگاه قرار دهید.
  • ساختار کوچک آن‌ها، موجب می‌شود تا فضای بسیار کمی را اشغال کنند و سریعا نصب شوند.
  • جی‌پی‌اس خودرو TS۷۵۰، از یک رله قطع‌کننده سوخت خودرو بهره می‌برد؛ بنابراین هنگام سرقت اتومبیل، قادر خواهید بود با ارسال یک پیامک، سیستم سوخت خودرو را قطع کرده و ماشین را خاموش کنید.
  • چنان‌چه اتصال این ردیاب‌ها از باتری ماشین قطع شود، یک پیامک هشدار به شما ارسال خواهد شد.
  • به‌خوبی در برابر سرما و گرمای محیطی، ایستادگی خواهند داشت.
  • چنان‌چه بالاتر از سرعت مجاز حرکت کنید، پیام هشدار از طریق این دستگاه‌ها به صاحب خودرو ارسال می‌شود.

آپدیت مستمر موقعیت حرکت و استقرار خودروها، از دیگر ویژگی‌های این مدل ردیاب ماشین محسوب می‌شود.

 

خرید بهترین ردیاب خودرو از پیام جی پی اس

خرید برترین مدل‌های جی پی اس خودرو، می‌تواند خیال‌تان را از بابت کنترل از راه دور ماشین و ردیابی آن در زمان سرقت، آسوده کند. محصولات قابل ارائه توسط شرکت پیام جی‌پی‌اس (payamgps.com)، از چند منظر موردتوجه عموم هم‌میهنان و شرکت‌های بزرگ عرضه اتومبیل قرار گرفته‌اند. قیمت بسیار اقتصادی محصولات این شرکت که به‌لطف واردات گسترده سیستم‌های GPS محقق شده است، یکی از همین دست پارامترها محسوب می‌شود.

پیاده‌سازی سامانه مدیریت ناوگان که منجر به دسترسی کاربران به یکی از بهترین پنل‌های کنترل شده است، دیگر دلیل محبوبیت انواع ردیاب ماشین شرکت پیام جی پی اس به‌شمار می‌رود. این شرکت از سال ۱۳۸۶ در زمینه ارائه دستگاه‌های GPS خودرو فعال بوده است؛ بنابراین جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی به‌منظور خرید اقساطی ردیاب‌های خودرو، می‌توانید با کارشناسان مجموعه معتبر payamgps تماس حاصل کنید.

تلفن پشتیبانی: ۲۶۷۶۰۴۹۴-۰۲۱ - ۲۶۷۶۰۴۴۷-۰۲۱.

واحد فروش: ۸۸۵۶۳۲۵۹-۰۲۱ - ۲۶۷۶۰۰۳۵-۰۲۱.

جهت خرید با تخفیف 15% حتما پیج ما به آدرس payam.gps@ را فالو کرده و سفارش دهید 

گالری تصاویر


وبگردی