آفتاب

بهترین وبسایت دانلود آهنگ کدام است؟



وبسایت کاست باز یکی از بزرگترین و بهترین سایت رسانه های اینترنتی ایرانی می باشد که در حوزه موسیقی و هنر فعالیت می کند ، آغاز کار این وبسایت از سال ۱۴۰۰ می باشد.

کاست باز دنیایی از موسیقی و آهنگ

شما عزیزان می توانید برای دانلود آهنگ جدید به وبسایت کاست باز مراجعه نمایید و از جدیدترین موزیک های ایرانی و فارسی زبان لذت ببرید .




بیوگرافی چند تن از خوانندگان رسانه کاست باز

امیر عظیمی:

امیر عظیمی متولد ۹ بهمن ۱۳۶۹ در تهران خواننده و آهنگساز اهل ایران است. وی فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۷ زمانی که ۱۸ سال داشت شروع کرد. او اولین کنسرت رسمی و بامجوز خود را در سال ۱۴۰۰ برگزار کرد .
او در اسفند ۱۴۰۰ اولین آلبوم رسمی خود را با نام سیب هوس منتشر کرد که آغاز فعالیت‌های حرفه‌ای او محسوب می‌شود . امیر عظیمی سال ۱۳۹۹ در تئاتر عاشقانه ها به کارگردانی شهرام گیل آبادی بازی و خواند . امیر عظیمی در دومین اثر تئاتری خود بازیگر و خواننده تئاتر ۶۵۷به کارگردانی شهرام گیل آبادی شد که ۱۴۰۲ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت .

فرزاد فرزین:

فرزاد فرزین زاده ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده ایرانی است . او به جز خوانندگی در آلبوم هایش ترانه سرایی و تنظیم هم کرده است . او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و چهارآلبوم رسمی دارد . همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری ساخته مجید قاری زاده و کنسرت روی آب را داشته است .

دانلود آهنگ هوش مصنوعی:

آهنگ های هوش مصنوعی دو سالی است که بسیار پر بازدید و پر طرفدار شده است در ایران ، برای اینکه بتوانید از شنیدن آهنگ هوش مصنوعی لذت ببرید همین حالا می توناید وارد سایت کاست باز شوید و جدیدترین موزیک ها را دانلود کنید .

محمد علیزاده:

محمد علیزاده در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در کرج متولد شد. وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند . علیزاده نخستین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد . محمد علیزاده فارغ‌ التحصیل مهندسی کشاورزی است ؛ اما علاقهٔ شدیدی که به موسیقی دارد موجب شد تا در موسیقی فعالیت کند و اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۱۳۸۷ به نام همخونه منتشر کند .

علیرضا قربانی:

علیرضا قربانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۱ در تهران می باشد . وی خوانندهٔ ایرانی موسیقی سنتی است . او از سال ۱۳٧٨ به عنوان خوانندهٔ ارکستر ملی ایران به رهبری احمد خسروی برنامه‌های متعددی در داخل و خارج از ایران اجرا کرده‌است .
علیرضا قربانی فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان خواننده موسیقی سنتی ایرانی از اواسط دهه ۱۳۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ یک‌سال پس از شروع فعالیت رسمی ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و پس از کناره‌گیری محمدرضا شجریان از ارکستر ملی ، با معرفی حسین عمومی و علی تجویدی همکاری خود را به عنوان خواننده ثابت ارکستر ملی ایران آغاز کرد .
با من بخوان یک پروژه موسیقی الکتروآکوستیک است که علیرضا قربانی به‌همراه حسام ناصری آن را از اواخر سال ۱۳۹۷ با انتشار قطعه‌ای به نام نیست شو آغاز کردند . در ادامه قطعه روزگار غریب با شعری از احمد شاملو و حمید خلف‌بیگی منتشر شد که محتوایی عاشقانه اجتماعی داشت . تور کنسرت‌های این پروژه از اردیبهشت ۱۳۹۸ در تالار وحدت آغاز شد و در تابستان و کاخ سعدآباد ادامه پیدا کرد. مجموعاً نزدیک به ۴۳ شب پروژه با من بخوان در تهران اجرا شد و جمعیتی بیش از ۲۵ هزار نفر از آن دیدن کردند . همچنین این پروژه در قالب یک تور کنسرت در بعضی از شهرستان‌های ایران هم به روی صحنه رفته‌است. آلبوم با من بخوان در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ توسط مؤسسه آهنگ اشتیاق منتشر شد .

علی یاسینی:

علی یاسینی متولد 14 آذر 1375 در تهران خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی است . پدر علی یاسینی به گفته بسیاری از هواداران او تاجر مطرحی است . فعالیت خود را از از سال 1387 وقتی 12 ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد. سپس کم و بیش درگیر ترانه سرایی شد تا اینکه سال 1394 در 18 سالگی اولین آهنگ خود بنام افسردگی را ساخت که مورد استقبال قرار گرفت . علی یاسینی در 21 اسفد 1397 در حالی که 22 ساله بود به عنوان جوانترین خواننده پاپ توانست نخستین بار در تالار وزارت کشور روی صحنه برود. او در این کنسرت منتخبی از قطعات محبوب خود را اجرا کرد تا اینکه بصورت جدی از سال 1398 در اغلب شهرهای ایران تجربه برگزاری کنسرت را دارد.


 

دانلود ریمیکس جدید

ریمیکس ها یکی از پربازدید ترین عناوین موسیقی در سایت های دانلود آهنگ می باشد ، شما همراهان عزیز می توانید برای دانلود ریمیکس جدید به وبسایت کاست باز مراجعه نمایید .

دانلود ریمیکس رپ

برای دانلود ریمیکس رپ نیز می توانید سایت کاست باز مراجعه فرمایید و از گوش دادن به جدیدترین ریمیکس های رپ و هیپ هاپی لذت ببرید .

گالری تصاویر


وبگردی