آفتاب

عرضه انواع ورق آجدار در آهن تاپ



ورق های آجدار کاربردهای مختلفی دارد، به عنوان مثال می‌توان به استفاده از این نوع ورق روی سطح پل‌های عابر پیاده را اشاره کرد. در واقع این ورق‌ها را می‌توان همان ورق‌های ساده که به شیوه نورد گرم تولید می‌شوند به شمار آورد که طی عملیات و فرایندی خاص به صورت برجسته تولید می‌شوند.

انواع مختلفی از ورق‌های آجدار توسط کارخانه‌های مختلف تولید و روانه بازار شده است که هر کدام کاربرد مشخصی دارند. این ورق‌ها دارای طرح‌های مختلفی مثل الماس، دایره، لوزی و... هستند، اگر پروژه‌ای در دست اجرا دارید که نیازمند ورق آجدار است به شما پیشنهاد می‌کنیم برای استعلام قیمت و خرید این محصول به سایت آهن آلات آهن تاپ مراجعه کنید.
این نوع از ورق‌های فولادی کاربردهای مختلفی دارد، به عنوان مثال می‌توان به استفاده از این نوع ورق روی سطح پل‌های عابر پیاده را اشاره کرد. در واقع این ورق‌ها را می‌توان همان ورق‌های ساده که به شیوه نورد گرم تولید می‌شوند به شمار آورد که طی عملیات و فرایندی خاص به صورت برجسته تولید می‌شوند.
استفاده از این نوع ورق‌ها متداول است و افراد مختلفی برای پیشبرد پروژه‌های خود به آن‌ها نیاز دارند. در بیشتر مواقع صنعتگران از انواع ورق آجدار در سطح شیب‌دار یا موقعیت‌هایی که نیاز به اصطکاک بالا است، استفاده می‌کنند. ورق‌های آجدار با نام‌هایی مانند ورق شطرنجی، ورق کف‌سازی یا ورق برجسته هم معروف هستند.



انواع ورق آجدار

ورق‌های آجدار به جز شکل ظاهری از نظر جنس نیز انواع مختلفی دارند که در این مطلب قصد داریم شما را با آن‌ها آشنا کنیم، اگر قصد خرید ورق آجدار دارید باید بدانید چه نوع ورق آجداری برای پروژه شما مناسب است چرا که انواع ورق آجدار قیمت متفاوتی دارند، در ادامه ویژگی‌های هر نوع از این محصول را بررسی خواهیم کرد.

ورق آجدار گالوانیزه

یکی از انواع ورق‌های آجدار که مقاومت و استحکام خیلی بالایی در برابر زنگ‌زدگی یا خوردگی دارد، ورق آجدار گالوانیزه است. در فرایند ساخت این نوع ورق آجدار یک لایه ضد زنگ، از جنس روی قرار می‌گیرد. در واقع ورق گالوانیزه را می‌توان یکی از پرکاربردترین و متداول‌ترین انواع ورق دانست که در صنایع مختلف استفاده زیادی از آن می‌شود. از آن جا که لایه پوششی ورق آجدار گالوانیزه از جنس روی است، قیمت بیشتری نسبت به سایر ورق‌ها دارد و باید بابت خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. آهن تاپ عرضه‌کننده آهن‌آلات با بهترین قیمت، انواع ورق آجدار را نیز عرضه می‌کند، اگر قصد خرید این محصول را دارید آهن تاپ بهترین گزینه برای شما است.


 

ورق آجدار آلومینیوم

ورق آجدار آلومینیومی نیز درست مثل ورق گالوانیزه ضد زنگ و ضد خوردگی است، ورق آجدار آلومینیومی به دلیل وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی، و سطح ناصاف و ضد لغزش، در کاربردهای مختلف استفاده می‌شود.
در بیشتر مواقع ورق‌های آلومینیومی آجدار رول شده نیستند، چرا که شکننده هستند و ممکن است به ساختارشان آسیب وارد شود. قیمت این نوع از ورق‌ها بر اساس سه عامل مهم تعیین می‌شود که عبارتند از کیفیت، ابعاد و برندی که این ورق‌ها را تولید و روانه بازار می‌کند. بیشتر تولیدکنندگان برای این‌که این محصولات را با کیفیت مناسبی تولید و روانه بازار نمایند، از عملیات حرارتی مختلفی هم مثل آنیل، H22 ،H24 ،H26 ،H32 و H34 در ساخت آن‌ها استفاده می‌کنند.


 

ورق آجدار استیل

برای تولید ورق‌های آجدار استیل از نوعی فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود تا کارایی و مقاومت آن افزایش پیدا کند. این ورق ضد زنگ و ضد اسید است و می‌توان گفت که نسبت به ورق آجدار آلومینیومی از کیفیت بیشتری برخوردار است. شما می‌توانید با خیال راحت این ورق را در محیط‌های سخت یا محیط‌هایی که احتمال خوردگی در آن‌ها وجود دارد، استفاده نمایید. برای نگهداری و مراقبت از ورق‌های استیل آجدار هم نیاز نیست که از نکات خیلی خاص و پیچیده پیروی کنید. قیمت این نوع از ورق‌ها بر اساس ضخامت، سایز و برند تولیدکننده آن تعیین می‌شوند.



در این مطلب به بررسی انواع ورق‌ آجدار پرداختیم و نکات مهمی را در مورد آن‌ها بیان کردیم. این ورق‌ها با کاربرد فوق‌العاده‌ای که در صنعت دارند، به یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات صنعتی تبدیل شده‌اند.
صنعتگران در هر صنعتی با توجه به کاربرد این ورق‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. همان‌طور که خواندید، هر کدام از این ورق‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند و شما باید بر اساس این ویژگی‌ها اقدام به خرید آن‌ها نمایید تا در نهایت بتوانید بیشترین استفاده را از محصول ببرید.
برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع ورق آجدار و قیمت ورق آهن می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آهن تاپ تماس بگیرید، آهن تاپ عرضه‌کننده انواع ورق آجدار فولاد مبارکه اصفهان، فولاد قراق، فولاد سبا و... است و شما می‌توانید بر حسب نیازتان اقدام به خرید از این فروشگاه اینترنتی نمایید.

گالری تصاویر


وبگردی