آفتاب

پارکت آرتا و لمینت آرتا بهترین تولید کننده پارکت لمینت ایرانی



در میان نام های متعددی که در صنعت کفپوش و پارکت به گوش می خورند، پارکت آرتا به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده ی برتر پارکت لمینت در ایران و جهان شناخته می شود. بیش از نیم قرن تجربه و تخصص و ارئه ی راه حل های به روز برای نیازهای مشتریان آرتا را به برندی با کیفیت، تخصصی و مقرون به صرفه بدل کرده است.

پارکت لمینت آرتا

در میان نام های متعددی که در صنعت کفپوش و پارکت به گوش می خورند، پارکت آرتا به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده ی برتر پارکت لمینت در ایران و جهان شناخته می شود. بیش از نیم قرن تجربه و تخصص و ارئه ی راه حل های به روز برای نیازهای مشتریان آرتا را به برندی با کیفیت، تخصصی و مقرون به صرفه بدل کرده است.
برای کسب اطلاعات و جزییات بیشتر درباره پارکت آرتا ادامه ی مطلب را دنبال کنید و یا از طریق وب سایت دکوماوود بزرگترین مرکز فروش انواع پارکت و کفپوش اقدام کنید.

زیبایی چشمگیر و متمایز

بافت تداعی کننده ی چوب، طراحی حرفه ای و رگه های واقع گرایانه در کالکشن لمینت آرتا این محصول را برای استفاده در هر موقعیت و مکانی مناسب جلوه می دهد و گرما و زیبایی خاصی به محیط خانه و محل کار می بخشد.
شما با هر سلیقه ای که هستید و هر سبکی از طراحی دکوراسیون را می پسندید می توانید از میان طیف گسترده ی طرح های شیک و چشم نواز پارکت از نمایندگی پارکت آرتا، نمونه ی مورد علاقه تان را انتخاب کرده و خریداری کنید. مقاومت در برابر خط و خش و لکه این محصول را به محصولی بادوام تبدیل می کند که علیرغم آسیب هایی که به اون وارد می شود سال ها زیبا و سالم باقی خواهد می ماند.

تکنولوژی ساخت منحصر به فرد

پارکت لمینت نوعی از کفپوش است که ساختاری لایه ای دارد و از قرار گرفتن چندین لایه با خاصیت ها و اهداف گوناگون روی هم ساخته می شود. تعداد لایه ها و نوع متریال به کار رفته در آن ها در هر برند و هر نوعی از پارکت لمینت با هم متفاوت است و کیفیت متریال و تکنولوژی به کار برده شده در قرارگیری آن ها روی هم از مهم ترین مواردی هستند که در استحکام و عمر مفید پارکت لمینت تاثیر دارند.
تعداد لایه هایی که در ساخت پارکت لمینت آرتا استفاده می شوند 4 لایه است که هرکدام با ویژگی های خاصی بوده و به منظور خاصی به کار می روند.
در میان 4 لایه ی اصلی تشکیل دهنده ی پارکت آرتا لایه ی مغزی و لایه ی اورلی از مهم ترین لایه ها هستند چرا که مغزی پارکت در دوام آن و لایه اورلی در ظاهر سالم و شیک اون نقش دارند.
لایه اورلی یا بالاترین لایه پارکت که در تماس با پا و وزن سایر اشیا قرار دارد لایه ای شفاف و بسیار مقاوم است که از مرغوب ترین انواع پلاستیک های پلیمری ساخته می شود و در برابر خش و فشار اجسام تیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشون می دهد. در زیر این لایه نوعی تخته چوبی ملامینه قرار می گیرد که اصطلاحا به اون فیلم هم گفته می شود و طرحی از چوب طبیعی به زیبایی هرچه بیشتر روی اون منعکس شده است. در حقیقت طرح و رنگ پارکت بسته به این لایه دارد.
پارکت لمینت آرتا با مغزی HDF که نوعی از فیبر با چگالی بالای برابر با 800 کیلوگرم بر متر مربع است ساخته می شود. اچ دی اف نوعی فیبر هست که نسبت به ام دی اف و LDF دانسیته ی بیشتری دارد و در برابر نفوذ رطوبت و تغییر حجم بسیار مقاومت بالایی دارد.
بنابراین می شود گفت مغزی پارکت لمینت آرتا که اصلی ترین بخش در ساختار لایه ای پارکت هست از متریال استاندارد و با کیفیتی ساخته می شود.
لایه ی زیرین پارکت آرتا نیز از تخته فیبر ملامین است که ضد آب بوده و بهترین گزینه برای آخرین لایه ی پارکت به حساب می آید.

مشخصات فنی پارکت لمینت آرتا


 
•    تعداد تابل موجود در هر بسته : 8 عدد
•     متراژ هر بسته: 1.9711 متر مربع
•     ابعاد هر تایل
•    طول : 1292 میلیمتر
•    عرض : 190 میلیمتر
•    مغزی HDF
•    لایه اورلی : دارد
•    ضریب سایش AC4
پارکت آرتا، هرآنچه برای استحکام و زیبایی به آن نیاز دارید.
پارکت لمینت آرتا مطرح ترین و باسابقه ترین برند پارکت است که در ایران و تحت لیسانس شرکت یونولین بلژیک تولید می شود. گرید مقاومت سایشی پارکت آرتا AC4 است که برای محیط های با تردد متوسط و زیاد مناسب بوده و برای محیط های مسکونی و تجاری قابل اجرا است. آپارتمان ها، ویلاها، پاساژها و دفاتر شرکتی از جمله مکان هایی هستند که به راحتی می توانند از پارکت لمینت آرتا برای پوشش کف استفاده کنند و تا سال ها از زیبایی و دوام بالای اون بهره ببرند. تمیز کردن پارکت آرتا که یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان هست تنها با آب و دستمال نرم امکان پذیره و نیاز به هیچ ماده ی شوینده ی شیمیایی ندارد.

نصب آسان و سریع

انواع مختلف پارکت و کفپوش بسته به نوع تکنولوژی به کار رفته در آن ها به شکل های مختلف نصب می شوند. نصب کلیکی از مدرن ترین و آسان ترین روش های اتصال تایل های پارکت لمینت است که در پارکت آرتا هم از این روش استفاده می شود. نوع کلیک که در این تایل ها به کار می رود کلیک یونی است که تحت عنوان نصب سریع هم شناخته می شود. یونی کلیک با قابلیت ارتجاعی زیاد برای نصب پارکت حتی روی پله هم بسیار کاربردی و مناسبه و باعث تسریع در روند نصب پارکت و یکدست و بدون درز بودن بین تایل ها می شود. به این ترتیب هیچ شکافی برای نفوذ رطوبت و آب به داخل پارکت نمی شود و عمر مفید پارکت لمینت را افزایش می دهد.
خرید پارکت آرتا از کارخانه
دکوماوود عرضه کننده ی برترین انواع کفپوش و پارکت و نمایندگی پارکت آرتا در تهران است که برای خرید پارکت آرتا از کارخانه با قیمت عالی خدمات لازم را به شما ارائه می دهد. برای خرید این محصول در هر متراژ و با هر طرح و رنگی می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان دکوماوود دریافت کنید و متناسب با نیاز و بودجه ی خود بهترین پارکت لمینت ساخت ایران را از کارخانه پارکت آرتا خریداری کنید.

قیمت پارکت لمینت آرتا

پارکت آرتا با تنوع طرح و رنگ بسیار بالا عرضه می شه و بیش از 30 طرح متفاوت را شامل می شود. از روشن ترین طیف های رنگی با گره ها کم و طرح های مینیمال گرفته تا تیره ترین رنگ های پر گره الواری، استریپ، آجری، پارکتی و غیره را می توانید در کالیته رنگی آرتا بررسی کرده و متناسب با سلیقه و شرایط محیط مورد نظر بهترین طرح پارکت را انتخاب و خریداری کنید.
آرتا با در نظر گرفتن میزان تقاضا در بازار و توجه به سایر عوامل موثر در قیمت پارکت، مناسب ترین قیمت پارکت را برای مصرف کننده در نظر گرفته و سری های مختلف پارکت آرتا را با قیمت های رقابتی در بازار توزیع می کند. کیفیت برتر، طراحی متنوع و قیمت رقابتی پارکت لمینت آرتا باعث شده تا این برند بخش عظیمی از بازار کفپوش و پارکت را از آن خود کند و رضایت مشتریان بی شماری را در کارنامه ی خود ثبت کند.

گارانتی معتبر پارکت آرتا

آرتا برای رفاه حال مشتریان و اطمینان آن ها از خرید پارکت لمینت با کیفیت و استاندارد، تمامی محصولات با برند تجاری آرتا arta را با ضمانت معتبر به دست مصرف کننده می رساند. این برند خوش آوازه پارکت لمینت مورد استفاده در محیط های مسکونی را با 10 سال ضمانت و انواع پارکت لمینت مورد نیاز برای مصارف تجاری را با 5 سال ضمانت به مشتری ارائه می کند و در تمام این مدت پاسخگویی و پشتیبانی صمیمانه ی خودش را شامل حال مشتریان می کند.


گالری تصاویر


وبگردی