آفتاب

بهترین قیمت عمده سفره یکبار مصرف در آرمانی 724



سفره‌های کاربردهای بسیاری دارند و به دلیل تنوع بالا در رنگ و طرح مناسب استفاده در مراسمات و مهمانی‌ها هستند. این سفره ها در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند، هر چه ضخامت بیشتر شود کیفیت کار بالاتر می‌رود در نتیجه استفاده از آن ها آسان‌تر خواهد بود.

امروزه استفاده از سفره‌های یکبار مصرف رونق بسیاری پیدا کرده است. این محصولات با مواد اولیه مرغوبی به صورت کاملا بهداشتی تهیه می شوند. از آن جایی که این محصولات ممکن است به صورت مستقیم با مواد غذایی در تماس باشند باید به بهداشت و کیفیت مواد اولیه آن‌ها دقت بسیاری شود. سفره‌ها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که متناسب با سلیقه و نیاز خود می‌توانید هر یک از انواع این محصول کاربردی را انتخاب کنید، اگر قصد خرید عمده سفره یکبار مصرف یا سایر ظروف یکبار مصرف  را دارید توصیه می‌کنیم بازدید از سایت آرمانی 724 را از دست ندهید.
سفره‌های کاربردهای بسیاری دارند و به دلیل تنوع بالا در رنگ و طرح مناسب استفاده در مراسمات و مهمانی‌ها هستند. این سفره ها در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند، هر چه ضخامت بیشتر شود کیفیت کار بالاتر می‌رود در نتیجه استفاده از آن ها آسان‌تر خواهد بود.
برای افراد و مجموعه‌هایی که مصرف بالایی دارند خرید کارتنی سفره یکبار مصرف مزایایی به همراه دارد که مهم‌ترین آن قیمت تمام شده پایین‌تر است. تعداد، ابعاد، طرح و رنگ سفره‌های موجود در هر کارتن با توجه به شرکت تولیدکننده متفاوت است.
اغلب این کارتن‌ها دارای ۲۰ تا ۴۰ رول سفره هستند. همان‌طور که گفته شد اندازه سفره‌ها متفاوت است اما به صورت استاندارد اکثرا در ابعاد ۱۲۰ در ۱۰۰ سانتی متر و در متراژ ۱۰متری تولید می‌شوند.
برای خرید کارتنی و عمده سفره می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آرمانی مراجعه کنید تا انواع سفره‌های یکبار مصرف را با قیمت کارخانه خریداری کنید.

خرید سفره یکبار مصرف از فروشگاه آرمانی

آرمانی یکی از برندهای معتبر تولید محصولات یکبار مصرف است که انواع محصولات و ظروف یکبار مصرف را با کیفیتی بالا و با رعایت حفظ سلامت افراد تولید می‌کند.
با توجه به پیشرفت هایی که در سالیان اخیر در زمینه تولید این محصولات رخ داده است، برخی از انواع ظروف یکبار مصرف به صورت تجزیه پذیر و دوست‌دار محیط زیست تولید می شوند، شرکت آرمانی نیز با بهره‌گیری از روش‌ها و تجهیزات نوین اقدام به تولید محصولات یکبار مصرف استاندارد و دوستدار محیط زیست نموده‌ است.
شرکت آرمانی در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نوع کالای را تولید و روانه بازار می‌کند، برخی از محصولات این شرکت عبارتند از:
● انواع کیسه پلاستیکی
● دستکش های یکبار مصرف
● انواع کیسه فریزر
● انواع سفره
● انواع ظروف گیاهی یکبار مصرف
● انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
● انواع قاشق و چنگال یکبار مصرف
● انواع ظروف فوم غذا یکبار مصرف
● انواع ظروف یکبار مصرف لوکس
اگر به دنبال مرکزی معتبر برای خرید سفره یکبار مصرف به صورت اینترنتی هستید ما فروشگاه آنلاین آرمانی 724 را به شما پیشنهاد می دهیم، در نظر داشته باشید که خرید محصول از کارخانه بسیار به صرفه‌تر از تهیه آن از بازار است، پس تامین سفره یکبار مصرف خود را با بهترین قیمت عمده به وب سایت فروشگاهی آرمانی 724 بسپارید.


 

ویژگی های سفره یکبار مصرف با کیفیت

انتخاب سفره یکبار مصرف مناسب می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما کمک کند. هنگام خرید این محصول، به این موارد توجه کنید.
● جنس مواد اولیه:
پلی اتیلن: این نوع سفره‌ها رایج‌ترین نوع هستند و از نظر قیمت مقرون به صرفه می‌باشند. پلی پروپیلن: این نوع سفره‌ها ضخیم‌تر و مقاوم‌تر از سفره‌های پلی اتیلن هستند و در برابر پارگی و نفوذ مایعات مقاومت بیشتری دارند.
کاغذ: سفره‌های کاغذی برای مصارف بهداشتی و دوستدار محیط زیست مناسب‌تر هستند.
● ابعاد مناسب:
ابعاد سفره را متناسب با تعداد مهمانان و فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید، سفره‌های رولی به شما این امکان را می‌دهند که به اندازه دلخواه خود از آنها جدا کنید.
● ضخامت و مقاومت:
سفره باید به اندازه کافی ضخیم باشد تا از پارگی و نفوذ مایعات جلوگیری شود، سفره‌های ضخیم‌تر برای مصارف سنگین‌تر مانند مهمانی‌های بزرگ مناسب‌تر هستند.
● جذابیت بصری:
طرح و رنگ سفره را متناسب با سلیقه خود و نوع مهمانی انتخاب کنید، سفره‌های طلاکوب و نقره کوب برای مجالس رسمی‌تر مناسب‌تر هستند.
● دسترسی آسان:
سفره‌های یکبار مصرف را می‌توانید از فروشگاه‌های مواد غذایی، لوازم یکبار مصرف و یا به صورت آنلاین تهیه کنید.
● بهداشت و کیفیت تولید:
سفره یکبار مصرف باید در شرایط بهداشتی و با مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد
● دوستدار محیط زیست:
اگر به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهید، می‌توانید از سفره‌های کاغذی یا سفره‌های تجزیه‌پذیر استفاده کنید.


 

سفره یکبار مصرف آرمانی

شرکت آرمانی با توجه به نیازهای روز بازار و تقاضای مشتریان انواع سفره یکبار مصرف، نایلون و ... را با کیفیت بالا تولید می‌کند.
سفره‌های یکبار مصرف که این روزهای جزو محصولات ضروری هر خانه هستند یکی از تولیدات آرمانی است، پرتقاضاترین سفره های یکبار مصرف آرمانی در حال حاضر شامل سفره یکبار مصرف شیشه‌ای، سفره یکبار مصرف طلاکوب، سفره یکبار مصرف مجلسی و سفره یکبار مصرف ضد آب است.
اگر مصرف کننده عمده این محصول هستید یا دوست دارید از جدیدترین طرح‌های اجرا شده روی سفره‌های یکبار مصرف مطلع شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به وبسایت آرمانی 724 مراجعه و سفره یکبار مصرف مورد نیاز خود را به با بهترین قیمت عمده خریداری کنید.



وبگردی