آفتاب

چگونه با کمترین هزینه کابین خودرو را خنک نگه داریم؟



یکی از وسایلی که همواره در برابر نور خورشید قرار می گیرد و ممکن است دچار آسیب شود، خودروهای شخصی شما است. اما نگران نباشید. ما می خواهیم وسیله ای ساده و ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

در فصل گرما، با تابش نور خورشید بسیاری از وسایل ما دچار آسیب می شوند. یکی از وسایلی که همواره در برابر نور خورشید قرار می گیرد و ممکن است دچار آسیب شود، خودروهای شخصی شما است. اما نگران نباشید. ما می خواهیم وسیله ای ساده و ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

حفاظت از خودرو در برابر نور خورشید

حتماً برای شما هم پیش آمده است که ماشین تان را در جایی پارک کرده آن را ترک کرده باشید و بعد از برگشتن به داخل ماشین متوجه دمای زیاد و بوی نامطبوع موجود در کابین خودرو شده باشید. ما می خواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که دیگر دغدغه گرمای داخل کابین خودرو را نداشته باشید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی است. آفتابگیر ماشین در زیر شیشه جلوی ماشین قرار می گیرد و اجازه ورود نور خورشید به داخل ماشین را نمی دهد. اگر شما هم از افرادی هستید که ماشین تان را در نقطه ای پارک می کنید که در برابر تابش خورشید قرار می گیرد، استفاده از آفتابگیر شیشه جلو می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

چرا آفتابگیر شیشه عقب ماشین بخریم؟

چون اگر برای مدتی ماشین شما در فضای بیرون و در برابر تابش خورشید قرار بگیرد، بدون آفتابگیر قطعاً معضلات زیادی برای شما پیش خواهد آمد. برای مثال ممکن است داشبورد و صندلی ها بیش از حد داغ شوند و هم باعث آسیب به آن ها شوند. و هم زمان تماس دست شما با آن ها باعث اسیب رسیدن به پوست شما شود.

به علاوه این ها، اشعه های خورشید دارای اموجای خطرناک هستند که می توانند سلامتی شما یا سرنشینان را به خطر بیاندازند. یا حتی اقلام الکترونیکی داخل ماشین شما براثر تابش خورشید ممکن است دچار آسیب های جدی شوند.

همچنین استفاده از این محصولات بسیار آسان است و زمان شما را نمی گیرد. می توانید در کمترین زمان ممکن آفتابگیر را نصب کنید و با خیالی راحت ماشین تان را در هر منطقه ای که خواستید پارک کنید.

ویژگی های یک آفتابگیر خوب

  • قیمت مناسبی داشته باشد.

  • از جنس های مرغوبی تولید شده باشد.

  • امکان انتخاب رنگ و ابعاد برای خرید آن وجود داشته باشد.

  • بتواند فضای ماشین را به خوبی خنک نگهدارد.

  • ضخامت معقولی داشته باشد.

  • از ورود اشعه ها و نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری کند.

تبلیغات با آفتابگیر خودرو


از جمله پر کاربردترین مصارف آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، این است که اغلب افراد برای رونق کسب و کارشان و معرفی خود به دیگران آفتابگیر خودرو استفاده می کنند. چون آن ها مستقیم در برابر دید همه افراد قرار می گیرند، می توانند یک راه تبلیغاتی بسیار مفید باشد.

مهم است که طرح تبلیغاتی شما جذاب، آشنا، و قابل فهم باشد تا به رانند ه‌ها و سایر افراد در جاده به خوبی منتقل شود. همچنین، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما نیز در طرح نهفته شده باشد تا افراد بتوانند با شما تماس بگیرند. با استفاده از این روش تبلیغاتی، می‌ توانید به طور مستقیم و مؤثر با مخاطبان خود در ارتباط بگیرید و برند خود را به صورت گسترده‌ تر و قابل مشاهده‌ تر به نمایش بگذارید.

ما با کمک تجهیزات پیشرفته و امروزی طرح و لوگوی دلخواه شما را در ابعاد دلخواه تان بر روی آفتابگیرها چاپ می کنیم. ما حتی برای انتخاب رنگ نیز به مشتری بازه ی گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهیم تا مشتری بتواند براساس سلیقه اش رنگ آفتابگیر ماشین را انتخاب کند.

آفتابگیرهای خودرو، که بعضاً به عنوان یک صفحه تبلیغاتی سیار شناخته می‌ شوند، فرصتی مناسب برای نمایش لوگو، شعار یا اطلاعات تبلیغاتی شما به مخاطبان اطراف تان را فراهم می کند.

قیمت آفتابگیر ماشین

اگر مایلید تا قیمت آفتابگیر خودروها را بدانید می توانید با مراجعه به سایت ما و با چند کلیک ساده در بخش فروشگاه از لیست قیمت های ما آگاه شوید. همانطور که تا اینجا برای شما توضیح دادیم، آفتابگیر ماشین قیمت های مختلفی دارد چون آن ها در ابعاد، مدل ها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند. همچنین، برخی از افتابگیرهای خودرو دارای ویژگی‌ های اضافی مانند محافظت UV، تقویت سایه‌دهی و ضدآب هستند که ممکن است قیمت آن ها را افزایش دهد. تنها نکته ای که درباره قیمت ها می توانیم بطور قطعی بیان کنیم این است که قیمت های تولیدی آفتابگیران نسبت به سایر مراکز فروش دیگر کمتر است. چون ما یک تولید کننده هستیم.

خرید آفتابگیر خودرو از آفتابگیران

تا به اینجا شما هم از مزیت های آفتابگیر مطلع شده اید. اما نکته اینجاست که آفتابگیر خودرومان را از کجا تهیه کنیم که علاوه برداشتن کیفیت مرغوب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. ما در تولیدی آفتابگیران، محصولاتی با بالاترین کیفیت ها در کنار پایین ترین قیمت ها تولید می کنیم. انتخاب آفتابگیر ماشین نیازمند آن است که شما از یک فرد حرفه ای و با تجربه در این زمینه مشاوره دریافت نمایید. چون در انتخاب باید اطلاعات کامل از جنس محصول، مدل ماشین و ابعاد آفتابگیر را در اختیارتان قرار دهیم. در همین راستا نیز می توانید با شماره 09124581067 تماس بگیرید و توسط کارشناسان فروش مجموعه ما، راهنمایی دریافت نمایید.

جمع بندی

در این مقاله خواندیم که آفتابگیر شیشه جلو چه فوایدی دارد و استفاده از آن تا چه حد آسان است. استفاده از آفتابگیرها می تواند راحتترین و کم هزینه ترین راهی باشد که بتوانید هم کابین خودرو را خنک نگهدارید و هم بتوانید از سلامت خود یا سرنشینان مراقبت کنید. ما سعی می کنیم تا آفتابگیر ماشین شما را دقیقاً طبق سلیقه تان طراحی و تولید کنیم.

خرید از تولیدی ما معمولاً به شما فرصت می‌ دهد تا با تولیدکننده مستقیم در تعامل باشید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، به راحتی با آن ها تماس بگیرید. بنابراین، خرید آفتابگیر از تولیدی آفتابگیران می‌ تواند به شما کمک کند تا به یک محصول با کیفیت، با قیمت مناسب و با خدمات پس از فروش مناسب برسید. توجه کنید، حتماً قبل از خرید، با تحقیق و مطالعه دقیق، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

گالری تصاویر


وبگردی