آفتاب

پوشش حیاط خلوت با سقف متحرک



امروزه اکثر مردم از سقف متحرک در حیاط خلوت خود استفاده می کنند که نه تنها زیبایی حیاط خلوت را دو چندان می کنند، بلکه عملکرد آنها را نیز افزایش می دهد.

در دنیای پرشتاب امروزی، فضاهای بیرونی به پناهگاه های ارزشمندی برای استراحت، سرگرمی و فرار از شلوغی روزمره تبدیل شده اند. از آنجایی که مالکان خانه به دنبال به حداکثر رساندن پتانسیل دارایی های خود هستند، تبدیل فضاهای خارجی به محلی کاربردی شتاب قابل توجهی پیدا کرده است.

امروزه اکثر مردم از سقف متحرک در حیاط خلوت خود استفاده می کنند که نه تنها زیبایی حیاط خلوت را دو چندان می کنند، بلکه عملکرد آنها را نیز افزایش می دهد.

در اینجا برخی از مزایای قابل توجه استفاده از سقف متحرک  در حیاط خلوت را بررسی می کنیم.

  1. احیاء فضاهای بلااستفاده ساختمان مانند حیاط خلوت : یکی از مسائلی که اغلب مالکین منازل مسکونی در فصل زمستان از آن شکایت دارند، بلا استفاده بودن فضای حیاط خلوت در فصول سرد و گرم سال می باشد.که با استفاده از سقف متحرک این مساله به راحتی قابل حل می باشد.
  2. امکان ایجاد فضای صد در صد آبند و هوابند : با بهره گیری از سقف متحرک در حیاط خلوتتان می توان فضایی کاملا آبند و هوابند را ایجاد نمود.
  1. سیستم صد در صد موتورایز و آسان برای استفاده : یکی از عوامل مهم در هنگام خرید سقف متحرک پارچه ای، سهولت در استفاده از آن می باشد. سیستم سقف متحرک سایه روشن یک سیستم کاملاً خودکار است. و تنها با فشردن یک دکمه، نور، تهویه، دما و زیبایی محیط زندگی در فضای باز خود را کنترل می کنید.
  2. طراحی مینیمال سقف متحرک با حداکثرکارایی : سقفی ساده بدون پیچیدگی با خطوط ظریف، فضای قدرتمندی را به خانه شما می افزاید.
  3. استفاده در تمام طول سال : سقف های جمع شونده امکان استفاده در تمام طول سال از فضاهای بیرونی را فراهم می کنند. می توان بدون نگرانی از آب و هوای نامساعد از فضای بیرون لذت ببرند.
  4. کنترل صدا : سقف های تاشو نیز می توانند به کنترل صدا در مکان ها کمک کنند. هنگامی که بسته هستند، می توانند به مهار سر و صدا در فضا کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که رویدادهای داخل مناطق اطراف را مختل نمی کند. برعکس، وقتی سقف باز می‌شود، می‌تواند به صدا اجازه پخش شدن دهد و تجربه‌ای بازتر و غوطه‌ورتر ایجاد کند.
  5. افزایش ارزش ملک : گنجاندن سقف متحرک می تواند ارزش ملک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. خریداران یا مستاجران بالقوه اغلب به سمت املاکی کشیده می‌شوند که ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابل انطباق را ارائه می‌دهند.


  سقف متحرک حیاط

معرفی اجزا اصلی سقف متحرک حیاط خلوت

به طور کلی سیستم متحرک را میتوان به سه قسمت اصلی تقسیم کرد:

  • پارچه سقف متحرک:

غشاء تاشو مورد استفاده در این نوع سقفها که به پارچه پی وی سی مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است.که شرکت سایه روشن برای سقفهای متحرک خود از غشاء پی وی سی شرکت فراری فرانسه استفاده می کند که این غشاءها دارای 7 سال گارانتی می باشند و طول عمر مفید آنها 30 سال می باشد و از دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را تحمل میکنند.

  • موتور سقف متحرک:

نوع موتورهای بکار رفته در سقف متحرک از نوع موتور توبولار می باشد. پیشنهاد اول سایه روشن موتورهای بکر آلمان هست که این موتورها در خود آلمان تولید می شود واز نظر مهندسین ما کیفیت و ویژگی های کارکردی بی نظیری دارند. بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که برند معتبر جهانی است و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی شده که نمونه بهینه با  همان 5سال گارانتی موتورهای آلمانی و فرانسوی می باشد.

  • سازه آلومینیومی:

در صنعت سقف متحرک، این سازه‌ها را از فلزات مختلفی اعم از آلومینیوم، فولاد و … تولید میکنند. فریم این سازه از جنس تمام آلومینیوم میباشد و آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد.

 سقف برقی حیاط خلوت

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

سقف متحرک حیاط خلوت با پارچه فراری فرانسه که دارای 7 سال ضمانت تعویض می باشد و موتور بکر آلمان با 5 سال گارانتی و سازه تمام آلومینیوم از مترمربع بین 7 تا 12 میلیون تومان متغییر می باشد.و این تفاوت قیمت به سبب ابعاد متفاوت فضای اجرایی می باشد.

تیم فنی ومهندسی سایه روشن با اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.متخصصین ما به واسطه تجربه ۵۰ ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از ،سقف متحرک استخر،سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ،سقف متحرک روف گاردن می باشند.


گالری تصاویر


وبگردی