آفتاب

دستگاه آسیاب سماق



یکی از مهمترین ویژگی های سماق خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی آن است. استفاده از آن در زمستان به دلیل داشتن ویتامین C بالا، افراد را در مقابل بیماری هایی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.

 برای ایرانیان سماق، این ادویه سرخ رنگ با طعم ترشی و تندی خاص، چاشنی محبوب انواع کباب و طعم دهنده ماست است. انتخاب این ادویه از دیرباز به عنوان یکی از سین های سفره هفت سین حکایت از خواص پرشمار آن دارد. طعم متفاوت و جالب این ادویه در خاورمیانه و در میان ترک ها و اعراب و آمریکای شمالی محبوب است و به غیر انواع غذاهای گوشتی، در انواع سالادها و ساندویچ ها نیز کاربرد دارد. یکی دیگر از روش های مصرف این گیاه به صورت دمنوش و یا چای سرد است که طعمی مشابه لیموناد داشته و راه مناسبی جهت بهره بردن از خواص ویژه این ادویه محسوب می گردد.
یکی از مهمترین ویژگی های سماق خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی آن است. استفاده از آن در زمستان به دلیل داشتن ویتامین C بالا، افراد را در مقابل بیماری هایی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند. سماق ترش نقش موثری در کنترل قند خون و کاهش کلسترول دارد، از این رو برای حفظ سلامت قلب و پیشگیری از دیابت توصیه می گردد. مصرف روزانه یک قاشق از پودر سماق می تواند لاغری و کاهش چربی های شکمی را به دنبال داشته باشد. البته لازم است از قبل نسبت به عدم آلرژی خود اطمینان حاصل کنید.
 این آنتی اکسیدان طبیعی در تحقیقات جدید نقش خود را در تقویت مفاصل و کاهش التهابات و دردهای ماهیچه ای اثبات کرده است. مصرف این ادویه محبوب باعث سم زدایی از کبد و بهبود کبد چرب می شود. برای جوان سازی و از بین بردن لکه های پوستی نیز می توان از آن به صورت ماسک استفاده کرد.


 

 قیمت دستگاه آسیاب سماق

قیمت دستگاه‌های آسیاب سماق تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. برند، مدل و اندازه دستگاه و ویژگی‌های فنی از جمله عوامل تعیین‌کننده هستند. دستگاه‌هایی با برندهای معتبر و مدل‌های پیشرفته ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند، همچنین اندازه دستگاه و ویژگی‌های فنی مثل قدرت موتور و سرعت آسیاب نیز روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. نکته حائز اهمیت این است که نباید گیاه تازه سماق را مصرف کرد، زیرا منجر به مسمومیت می گردد، بلکه باید به صورت خشک و آسیاب شده از آن بهره برد. انتخاب یک دستگاه آسیاب سماق مناسب اولین قدم در تولید پودر سماق مصرفی برای صنایع غذایی و کارگاه ها، عطاری ها و آشپزخانه های سطح شهر است. دستگاه آسیاب ادویه صنعتی بکردانه با ظرفیت آسیاب 20 کیلوگرم در ساعت و کارکرد آسان، مناسب جهت استفاده های صنعتی و کارگاهی است. در طراحی موتور این دستگاه شرکت بکردانه از اینورتر استفاده شده است که با کاهش مصرف انرژی و ضربه های مکانیکی در بهبود طول عمر موتور نقش دارد.

مشخصات دستگاه آسیاب سماق

مشخصات یک دستگاه آسیاب سماق می‌تواند بستگی به نیازها و ترجیحات شما داشته باشد، اما در کل برخی از ویژگی‌هایی که ممکن است در نظر گرفته شوند، عبارتند از:
●    قدرت موتور: قدرت موتور میزان توانایی آسیاب سماق را تعیین می‌کند. معمولا از دستگاه‌هایی با موتورهای قدرتمند برای کارهای سنگین استفاده می‌شود.
●    سرعت آسیاب: سرعت آسیاب نیز در کنار قدرت موتور بر اثر توانایی آسیاب تاثیرگذار است.
●    تنظیمات آسیاب: وجود تنظیمات مختلف برای درجه آسیاب سماق می‌تواند بسیار مفید باشد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که درجه خرد کردن سماق را به دقت تنظیم کنید.
●    جنس بدنه: مواد ساخت بدنه دستگاه نیز مهم است. اغلب از فلزات مقاوم یا پلاستیک‌های مرغوب برای ساخت بدنه استفاده می‌شود.


 
●    حجم و ظاهر: ابعاد دستگاه و طراحی آن نیز مواردی هستند که ممکن است بر انتخاب شما تاثیر بگذارند، به خصوص اگر فضای کمی برای دستگاه در داخل آشپزخانه یا محل مورد استفاده موجود باشد.
●    امکانات اضافی: برخی از دستگاه‌ها امکانات اضافی نظیر حالت‌های خاص آسیاب، قابلیت تنظیم زمان و نمایشگرهای دیجیتال را نیز ارائه می‌دهند.
●    قیمت: قیمت همواره یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب دستگاه است. بر اساس بودجه خود، دستگاهی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.
دستگاه آسیاب ادویه گروه تولیدی بکردانه تمام مشخصات کامل یک دستگاه آسیاب سماق خوب را دارد. برای مشاهده مشخصات و خرید دستگاه به سایت بکردانه مراجعه کنید. گروه تولیدی بکردانه از برترین تولید کنندگان دستگاه های صنعتی چون، آسیاب ادویه، دستگاه روغن گیری، ارده گیری و میوه خشک کن است. به محصولات این شرکت اعتماد کنید.

گالری تصاویر


وبگردی