آفتاب

تبلیغات گوگل در اصفهان



تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز ( گوگل ادز ) پلتفرم تعریف شده برای تبلیغات توسط گوگل می باشد که با استفاده از آن ها وب سایت شما در راس نتایج جست و جو به کاربران نمایش داده می شود.

گوگل بزرگترین موتور جست و جوی اطلاعات در سطح جهان و همچنین اصلی ترین شاهراه تبلیغاتی برای وب سایت به شمار می رود. با توجه به نمایش تبلیغات گوگل در زمان و مکان مناسب مشتریان بالقوه و هدفمند به سایت شما هدایت خواهند شد. تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز ( گوگل ادز ) پلتفرم تعریف شده برای تبلیغات توسط گوگل می باشد که با استفاده از آن ها وب سایت شما در راس نتایج جست و جو به کاربران نمایش داده می شود. اگر در حین جست و جوی عبارت های مد نظرتان در گوگل عبارت "Ad" در کنار نتایج نمایش داده شود این موارد در حقیقت همان تبلیغات گوگل می باشند که با توجه به عبارت جست و جو شده، به شما نمایش داده می شود.

گوگل adwords چگونه کار می کند؟

در پلتفرم گوگل adwords تبلیغ دهندگان ، تعدادی آگهی متنی با توجه به اهداف کسب و کار اینترنتی شان ایجاد می کنند و برای این آگهی تعدادی کلید واژه مشخص می کنند. بعد از ثبت درخواست چنانچه کلمات تعیین شده توسط کاربران در گوگل جستجو شوند این آگهی از شانس بیشتری برای نمایش برخوردار خواهد بود. به همین علت با قاطعیت می توان گفت تبلیغات گوگل هدفمند ترین روش برای جذب مشتری در سطح وب است که امکانات بسیار خوبی برای مدیریت تبلیغات در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می گیرد. هزینه ای که برای تبلیغات تعریف شده است به گونه ای است که برای هر کلیک هزینه ای در نظر گرفته شده است که این هزینه ها برای عبارات مختلف ، متفاوت است. هنگام جست و جوی کلمات گوگل از بین پیشنهادات مختلف با در نظر گرفتن ضوابط مشخص این تبلیغات را به کاربران نمایش می دهد.


 

استفاده از گوگل ادوردز چه مزایایی برای کسب و کار های اینترنتی دارد؟

استفاده از گوگل ادوردز در صورتی که استراتژی تبلیغات به درستی تنظیم شود می تواند تاثیرات شگرفی در کسب و کار آنلاین داشته باشد. از جمله عواملی که به طور مستقیم در تبلیغات گوگل تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
●    گزینش صحیح کلمه کلیدی هدف
●    تنظیم درست هزینه برای کلمات
●    تدوین استراتژی مناسب برای هدف قرار دادن کاربران بالقوه
●    جذاب بودن تبلیغات صفحه هدف
●    سیاست هدفمند و درست برای جذب کاربر وارد شده به سایت
در صورتی که تجربه و تخصص کافی در زمینه تبلیغات گوگل وجود نداشته باشد ممکن است بعد از مدتی به این نتیجه برسید که این نوع تبلیغات به صرفه نمی باشد. دریافت راهنمایی از یک مشاور تبلیغات گوگل می تواند تجربه مثبت و کارآمدی را برای شما رقم بزند.

هزینه تبلیغات گوگل ادوردز چقدر است؟

فرایند ایجاد اکانت در گوگل adwords رایگان می باشد. هزینه ای که به ازای کلیک هر کلمه کلیدی (CPC) پرداخت می شود در کسب و کار های مختلف ، متفاوت می باشد. در واقع سود حاصل از جذب کاربرانی که کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کرده اند ، هزینه کلیک به ازای آن کلمه کلیدی را مشخص خواهد کرد. برای انجام تبلیغات گوگل ادوردز می بایست کار با سیستم تبلیغات گوگل را یاد بگیرید و این فرایند را خودتان هدایت کنید یا می توانید با برونسپاری این بخش از کسب و کارتان به یک متخصص تبلیغات گوگل این عملیات را به صورت سازماندهی شده انجام دهید.

مراحل تبلیغات گوگل به چه صورت است؟

قبل از شروع تبلیغات گوگل ابتدا می بایست میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است تعیین شود سپس مطابق با آن اقدام به خریداری پلن مناسب نمایید. در صورتی که برای انتخاب کلمه کلیدی و یا سیاست گذاری تبلیغات نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان سئو اصفهان ارتباط برقرار کنید. گوگل adwords نه تنها تاثیر منفی در سئو سایت شما نخواهد داشت بلکه با شناخته شدن سایت توسط گوگل می تواند تاثیر مثبتی در سئو سایت نیز داشته باشد. شما می توانید زیرساخت تبلیغاتی وب سایت خود را از طریق مشاوره با یک متخصص درجه یک محکم تر بنا کنید و با افزایش نرخ کلیک وب سایت تان کاربران بالقوه وب سایت خود را به کاربران وفادار تبدیل کنید. همچنین می توانید با کمک یک کارشناس خبره ، کالا و یا خدماتی که در سایت تان ارائه می شود را با هزینه ای بهینه در بهترین زمان و مکان به کاربران نمایش دهید و کاربرانی که دقیقا به دنبال محصولات و خدمات شما هستند را به وب سایت خود جذب کنید. لازم به ذکر است که تولید محتوا مناسب و جذاب تاثیر بسزایی در ماندگار کردن مشتریان در وب سایت تان دارد و منجر به بهبود سئو سایت و افزایش رتبه آن می شود ، لذا همواره این موضوع توسط موتور های جستجو رصد می شود.


گالری تصاویر


وبگردی