آفتاب

مراقبت از کودک در تهران



مراقبت از خانواده کودک این فرصت را به کودک ارائه می دهد که در بهترین موقعیت قرار دارد تا در خانواده به عنوان عضوی برابر رشد کند که از او مراقبت می شود و محبت و درک را دریافت می کند.

در ایران در سال 2020، می‌توانیم تعداد کل والدین را 14 میلیون تخمین بزنیم و 63 درصد از آنها هر از گاهی عصرها به پرستار کودک مراجعه می‌کنند. جای تعجب نیست که اعتماد و نزدیکی یکی از اولین معیارهایی است که در بین والدین مورد جستجو قرار می گیرد و 60 درصد پرستاری از کودک از طریق دهان به دهان انجام می شود. در نهایت، طبق گزارش خبرگزاری آفتاب آنلاین ، بیش از نیمی از ایرانی ها پیدا کردن یک فرد قابل اعتماد برای مراقبت از فرزندانشان دشوار است.

بنابراین کاملا طبیعی است که امداد بهار یک راه حل بهینه برای والدین و پرستاران کودک طراحی کرده است. فضای اختصاصی که ساده‌تر، سریع‌تر و منعطف‌تر است تا نیازهای همه را با آرامش کامل برآورده کند، به لطف جامعه توصیه‌شده. وقتی نگهداری از کودک به بازی کودکان تبدیل می شود... لذت ببرید!

پرستاری از کودک

مراقبت از خانواده کودک این فرصت را به کودک ارائه می دهد که در بهترین موقعیت قرار دارد تا در خانواده به عنوان عضوی برابر رشد کند که از او مراقبت می شود و محبت و درک را دریافت می کند. اگرچه کودک با مراقب خانواده که مسئولیت مراقبت و تربیت را بر عهده دارد، زندگی روزمره مشترکی دارد، اما مراقبت از کودک به منزله فرزندخواندگی نیست و نباید رابطه کودک با والدین در دوران سرپرستی قطع شود یا حتی تضعیف شود.

توافقنامه حقوق کودک حق ملاقات و برقراری ارتباط منظم با هر دو والدین را به نحوی که به نفع کودک باشد تضمین می کند. حقوق انسانی ویژه کودک در قانون حمایت از کودک نیز تأیید شده است، به طوری که در دوران سرپرستی، کودک حق ملاقات و حفظ ارتباط با والدین، خواهر و برادر و سایر عزیزان خود را دارد. احقاق حق کودک برای تماس باید به طور فعال در دوران سرپرستی حمایت شود.

مراقبت خانواده بهزیستی کودک یک خدمات مراقبت اجتماعی است که باید مطابق با الزامات مقرر در قانون اجرا شود.

مراقبت از کودک

تعهد به همکاری و حق برخورد خوب

قانون حمایت از کودک، مراقب خانواده را موظف می کند که نه تنها با مددکار اجتماعی مسئول امور کودک، بلکه با والدین کودک در امور مربوط به درمان، مراقبت و آموزش کودک همکاری کند. از سوی دیگر، قانون مشتری مراقبت اجتماعی، از حق مشتری برای رفتار خوب در حین مراقبت از خانواده و اینکه کرامت انسانی او توسط مراقب خانواده نقض نشود، محافظت می کند. کودک مشتری حمایت از کودک است، اما دامنه حمایت از قانون مددجویان مراقبت اجتماعی به والدین کودک و سایر بستگان در دوران سرپرستی نیز می رسد. 

رفتار و مراقبت خوب از کودک در دوران سرپرستی شامل حق کودک برای حفظ روابط انسانی مهم و نزدیک به ویژه با والدین است. حضانت تا اطلاع ثانوی معتبر است و در این مدت باید امکان الحاق خانواده به طور فعال ترویج شود، به عنوان مثال از طریق حمایت و ترویج تحقق حق ارتباط کودک. قانون حمایت از کودک همچنین مراقب خانواده را موظف می‌کند که از حفظ رابطه بین کودک و والدین در دوران سرپرستی حمایت و ترویج کند. 

تعهدی که در قانون نوشته شده باید جدی گرفته شود. این الزام در زندگی روزمره به گونه ای اجرا می شود که مراقب خانواده نسبت به والدین یا والدین کودک نگرش پذیرنده داشته باشد، به ریشه کودک احترام بگذارد و کودک را به ملاقات و ارتباط تشویق کند. کودکان همچنین به حس کردن حرکات ذهنی بزرگسالان حساس هستند و گفتار و اعمال ظاهری کافی نیست. فضای خانه باید واقعاً پذیرنده و دلگرم کننده باشد.

نگهداری از کودک

احترام و قدردانی متقابل کلید اعتماد است

مراقبت از حمایت از کودک، در بهترین حالت، تربیت مشترک بین والدین کودک و مراقب خانواده است - یک مشارکت والدینی واقعی که اجرای مراقبت از فرزندخوانده را در جهت بهترین منافع کودک مطابق با اهداف تضمین می کند. اگر افراد مهم و نزدیک به کودک به یکدیگر اعتماد و ارزش قائل نباشند و نتوانند همکاری کنند، سرپرستی نمی تواند به نفع کودک باشد. این را قانونگذار بیان کرده است. 

والد کودک در دوران سرپرستی نیز والد کودک است، حتی اگر به اشتباه و بر خلاف مصلحت کودک عمل کرده باشد. نقش پرستار خانواده تحت هیچ شرایطی قضاوت، توبیخ و انتقاد از والد کودک که تقریبا همیشه مهم و نزدیک به کودک است، نیست. والدین کودک نیز نقش بسیار مهمی در ساختن هویت و عزت نفس کودک دارند. 

پذیرش والدین به عنوان یک شخص به معنای پذیرش یا درک عمل یا عمل نیست. اساس همه روابط انسانی، احترام، قدردانی و اعتماد متقابل است، بدون اینکه نیازی به تنظیم جداگانه توسط قانون باشد. اما قانون پرستار خانواده حمایت از کودک را نیز مکلف کرده است. 

سوالاتی که بیشتر والدین از خود می پرسند

چگونه بفهمم که فرزندم تحت مراقبت ایمن است؟

کارکنان مراقبت از کودکان ما از جمله پرستاران، پرستاران جامعه، پرستاران بهداشت و دانش‌آموزان در این زمینه‌ها هستند.

پرستاران ما در سن قانونی هستند، رویکردی خودآموز برای کار دارند و مهارت های زبان فنلاندی روان دارند. همچنین آغوش گرم و حساسیتی برای رفع نیازهای کودک دارند.

همه پرستاران ما تجربه قبلی مراقبت از کودک را دارند و ما شخصا با آنها مصاحبه می کنیم و مراجع و سوابق جنایی را بررسی می کنیم. علاوه بر این، ما پرستاران خود را با کار آنها آشنا می کنیم، دوره کمک های اولیه اورژانسی کودکان را به آنها ارائه می دهیم و آنها را موظف به رازداری مطلق می دانند.

ما به طور مرتب کیفیت خدمات خود را با نظارت بر بازخورد مشتریان نظارت می کنیم. بیمه مسئولیت جامع ما طبیعتاً خدمات مراقبت از کودکان ما را نیز پوشش می دهد.

خدمات مراقبت از کودک بیمار چگونه کار می کند و شامل چه بیماری هایی می شود؟

خدمات مراقبت از کودک بیمار یک مزیت استخدامی است که توسط کارفرما ارائه می‌شود و کارمند می‌تواند در صورت تمایل، در صورتی که کودک در خانه بیمار است، پرستار پرستاری برای کودک بیمار سفارش دهد اما والدین بهتر است به سر کار بروند. همچنین می توانید برای یک کودک بیمار به صورت انفرادی دستور درمان بدهید.

در مورد بیماری معمول و حاد یک کودک می توانید از خدمات ما استفاده کنید. به عنوان یک قاعده، ما همه موارد بیمار را درمان می کنیم. استثناء بیماری های ویروسی مانند نورو ویروس، آدنو ویروس، روتا ویروس و سالمونلا به دلیل خطر بالای عفونت هستند.

آیا شرکت می تواند خدمات مراقبت از یک کودک بیمار را تنها به بخشی از کارکنان ارائه دهد؟

شرکت ها می توانند آزادانه حق استفاده از خدمات مراقبت از کودک بیمار را با تصمیم خود محدود کنند. با این حال، ما همیشه خدمات را به کل کارکنان توصیه می کنیم. خدمات مراقبت از یک کودک بیمار یک مزیت پرطرفدار برای کارمندان است که حتی در صورت عدم استفاده از آن قدردانی می شود.

آیا یک خواهر و برادر سالم می تواند در خانه بماند؟

بهتر است یک خواهر و برادر سالم را تحت مراقبت قرار ندهید تا کودک بیمار از مراقبت و توجه کافی برخوردار شود. علاوه بر این، قانون معافیت مالیاتی برای مراقبت از کودکان سازماندهی شده توسط شرکت ها برای کارمندان خود فقط برای یک کودک بیمار اعمال می شود.

آیا می توانم از راه دور کار کنم و برای یک کودک بیمار پرستار سفارش دهم؟

البته که می توانی! یک کودک بیمار اغلب در وضعیت ذهنی حساسی قرار دارد و این می تواند متناقض باشد که والدین کودک را به سرپرستی یک فرد بیرونی بسپارند. اگر کار از راه دور برای روز والدین مناسب است، بهتر است از قبل به پرستار اطلاع دهید.

آیا پرستار می تواند به کودک بیمار دارو بدهد؟

درمان پزشکی مربوط به بیماری با پرستار و همیشه با والدین توافق می شود. پرستاران ما برای مراقبت از یک کودک بیمار آموزش دیده اند و همچنین می دانند چگونه در موقعیت های غیرمنتظره کمک های اولیه را ارائه دهند.

نتیجه:

پرستاری از کودک در منزل به عنوان یک راهکار موثر برای مراقبت از سلامت و تربیت کودکان شناخته می‌شود. این فرایند اثرات مثبت زیادی بر رشد و توسعه جسمی و ذهنی کودکان دارد. در زیر چند نتیجه مهم در مورد پرستاری از کودک در منزل آورده شده است:

  1. تقویت ارتباط وابستگی: پرستاری از کودک در محیط خانگی، ارتباط نزدیکتر و ویژه‌تری بین والدین و کودک ایجاد می‌کند. این ارتباط مثبت باعث تقویت احساس امنیت و وابستگی کودک به والدین می‌شود.
  2. توسعه مهارت‌های اجتماعی: زمینه فراهم شده توسط پرستاری در خانه، به کودکان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های اجتماعی خود را در محیط آشنا و امنی تجربه کنند. این تجربه باعث تقویت تعاملات اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی آنها می‌شود.
  3. تنظیم بهتر زمان: پرستاری در خانه به والدین این امکان را می‌دهد که زمان خود را به بهترین نحو برای پرورش کودکان تنظیم کنند. این امکانات می‌توانند به ترتیب زندگی و حاکمیت در محیط خانگی کمک کنند.
  4. توسعه حساسیت به نیازهای کودکان: والدین در طول روز به صورت مستمر با نیازها و وضعیت‌های کودکان خود در تماس هستند و این باعث توسعه حساسیت به نیازهای آنها می‌شود. والدین می‌توانند به بهترین نحو به نیازهای فیزیکی و عاطفی کودکان پاسخ دهند.
  5. توسعه مهارت‌های تحقیق و یادگیری: کودکان که در محیط خانگی پرورش می‌یابند، ممکن است در معرض فرصت‌های بیشتری برای یادگیری و تحقیق قرار گیرند. این فرآیند باعث توسعه مهارت‌های علمی و تفکر پژوهشی آنها می‌شود.

به طور کلی، پرستاری از کودک در منزل به عنوان یک راه حمایتی از رشد سلامت جسمی و ذهنی کودکان مورد تأیید قرار گرفته و اهمیت آن به عنوان یک راه حل موثر برای مراقبت از کودکان تأکید می‌شود.

گالری تصاویر


وبگردی