آفتاب

اقامت ترکیه با خرید ملک



این یک واقعیت است که کشور ترکیه به سبب چند ویژگی مهمی که دارد، همه ساله میزان زیادی متقاضی اخذ اقامت نیز دارا می‌باشد.

بهترین راهکار برای دریافت اقامت ترکیه چیست؟ این یک واقعیت است که کشور ترکیه به سبب چند ویژگی مهمی که دارد، همه ساله میزان زیادی متقاضی اخذ اقامت نیز دارا می‌باشد. این کشور که در همسایگی ایران قرار گرفته است، انتخاب اول تمامی ایرانیانی است که با اهداف مختلف به فکر مهاجرت یا دریافت اقامت ترکیه هستند. از میان راهکارهای مناسب برای دریافت اقامت، یکی از بهترین روش‌ها که برای عموم افراد نیز کاربرد خواهد داشت، خرید خانه در استانبول است. خرید ملک در یکی از شهرهای مهم ترکیه از جمله استانبول برای شما با یک تیر دو نشان خواهد زد.

اقامت ترکیه با خرید ملک

به همین جهت اگر به فکر مهاجرت و سکونت در ترکیه هستید، می‌بایست همه چیز را درباره خرید خانه در استانبول بدانید، پس ادامه‌ی این مطلب را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

اقامت ترکیه با خرید ملک

اقامت در ترکیه، انتخابی عالی برای ایرانیان علاقه‌مند به مهاجرت

ایرانیانی که بنا به دلایل مختلفی همچون راه‌اندازی کسب و کار جدید، ادامه تحصیلات یا سرمایه‌گذاری در کشورهای همسایه تصمیم به مهاجرت کردن می‌گیرند، به دنبال انتخاب بهترین کشور برای اخذ اقامت خواهند بود. انتخاب ترکیه از میان گزینه‌های متعددی که ممکن است پیش روی شما قرار گرفته باشد، بهترین انتخاب خواهد بود؛ چراکه ترکیه از چندین منظر دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است. برخی از این ویژگی‌ها که با خرید خانه در استانبول شامل حال مهاجران خواهد شد، عبارت هستند از:

  1. اقامت در ترکیه به سبب همسایگی که با ایران دارد، امکان رفت‌وآمد به ایران را راحت‌تر می‌کند. همچنین اگر فرد مهاجر امکان ورود به کشور را نداشته باشد، خانواده و بستگان در ترکیه می‌توانند او را ملاقات کنند.
  2. این کشور همسایه خصوصاً شهر استانبول از نظر آب‌ وهوایی بسیار نزدیک به ایران است، بنابراین از نظر آب وهوایی برای مهاجران ایرانی آشنا بوده و احساس راحتی ایجاد می‌کند.
  3. ترکیه یکی از کشورهای اسلامی می‌باشد، به همین جهت اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک برای افراد با هر اعتقادی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.
  4. ترکیه کشوری با مناطق توریستی جذاب است که همه ساله مسافران زیادی هم دارد، به همین جهت از همه نظر امنیت بالایی برای شهروندان خود ایجاد می‌نماید.

بنابراین با هر دلیل شخصی که تصمیم به مهاجرت و اخذ اقامت یک کشور دیگر را گرفته‌اید، ترکیه را انتخاب کنید تا از همه نظر با خیالی آسوده کارها را از پیش ببرید. انتخاب ترکیه برای اقامت دائمی یا موقت می‌تواند عامل مهمی در پیشرفت شما باشد. خرید آپارتمان در استانبول تخصص ماست .

خرید خانه در استانبول، سریع‌ترین روش اخذ اقامت ترکیه

اقامت ترکیه با خرید ملک

مسلماً برای دریافت اقامت از کشورهای خارجی از جمله ترکیه راهکارهای مختلفی همچون اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر، راه‌اندازی کسب و کار و…. وجود دارد، اما خرید خانه سریع‌ترین روش ممکن است. زمانی که شما در استانبول یک ملک خریداری کنید، مالک یکی از خانه‌های این کشور هستید و طبیعتاً می‌بایست مجاز به دریافت اقامت دائمی باشید. به همین جهت توصیه متخصصان در این حوزه آن است که برای اخذ اقامت از کشور ترکیه نسبت به خرید ملک در استانبول اقدام کنید، زیرا این کار از پیچ وخم زیادی هم برخوردار نیست.

آیا خرید ملک در ترکیه شرایط خاصی دارد؟

طبیعی است که کشور ترکیه برای اتباع خارجی که اقدام به خرید ملک در شهرهای این کشور می‌کنند، شرایط و ضوابط خاصی را قرار دهند. بنابراین می‌بایست پیش‌از اقدام به خرید به خوبی از قوانین خرید خانه در استانبول مطلع باشید تا بتوانید با آگاهی کامل برای خرید اقدام نمائید. برخی از مهم‌ترین قوانین خرید املاک استانبول به شرح زیر می‌باشند:

  • در مرحله‌ای اول می‌بایست بدانید که برای خرید یک ملک به چه میزان سرمایه نیاز دارید، که برای تعیین این مسئله می‌بایست قیمت روز املاک ترکیه را از منابع موثق دریافت نمائید.
  • امکان خرید ملک تنها تا ۱۰ درصد اراضی کشور ترکیه یعنی تا سی هکتار برای اتباع خارجی وجود دارد که البته می‌بایست خارج از محدوده نظامی این کشور باشد.
  • برای اقدام به خرید نیاز به مدارکی شخصی مالک و … وجود دارد که می‌بایست به صورت قانونی و اصولی طی شود.

موارد فوق تنها بخشی از شرایط مخصوص به خرید آپارتمان در استانبول است و این کشور برای خرید و فروش ملک قوانین دیگری نیز اختصاص داده که باید به‌طور دقیق و به روز در دسترس شما قرار بگیرد.

برای خرید ملک در استانبول، مشاوراملاک پیدا کنید!

بله… بهترین راه‌چاره برای خرید بی‌دغدغه و دردسر خرید املاک ترکیه، آن است که برای پیدا کردن خانه و خرید به صورت قانونی یک مشاوراملاک پیدا کنید. شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش املاک در ترکیه فعالیت می‌کنند، توانایی کافی برای اجرای تمامی اقدامات و پیدا کردن ملک بسته به توان مالی شما را خواهند داشت. از طرفی با دریافت مشاوره می‌توانید بسیار سریع‌تر و بهتر کارها را پیش ببرید، لذا پیدا کردن بهنرین مشاوران املاک برای خرید خانه در استانبول مهم‌ترین و اولین اقدام مورد نیاز برای مهاجرت است. با مراجعه به وبسایت اویم استانبول می توانید جهت خرید ملک در ترکیه ، قیمت ها را بروز چک کنید.

املاک ترکیه را آنلاین بخرید!

یکی از امکانات ویژه‌ای که با در دسترس بودن اینترنت به‌وجود آمده است، امکان خرید و فروش ملک به صورت آنلاین حتی از کشورهای خارجی می‌باشد. برای خرید خانه در استانبول نیز می‌توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری اقدامات اولیه را انجام دهید، اگر شرکت مهاجرتی اویم استانبول را انتخاب کنید. این شرکت که به صورت تخصصی در زمینه اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک فعالیت می‌کند، متشکل از وکلا و متخصصانی است که می‌توانند از صفر تا صد خرید را انجام دهند. اویم استانبول با فعالیت کاملاً قانونی می‌تواند به شما در پیدا کردن املاک مسکونی، تجاری، اداری و… کمک کند تا با خرید ملک صاحب اقامت از ترکیه شوید.

این تیم متخصص و مجرب که به تمامی فنون اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری آشنایی دارند، تا به امروز توانستند با ارائه خدمات نوین و مقرون به صرفه رضایت تمامی مراجعه‌کنندگان خود را جلب نمایند. به همین جهت در برای توسعه خدمات‌رسانی خود سایتی اختصاصی به نشانی https://evimistanbul.ir را راه‌اندازی کرده‌اند. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت اویم استانبول به کارشناسان این مجموعه دسترسی پیدا کنید و پس از دریافت پاسخ سوالات خود امورات مربوط به اخذ پاسپورت ترکیه را انجام دهید.


گالری تصاویر


وبگردی