آفتاب

مراکز فروش موکت در تهران با قیمت پخش و نمایندگی



موکت‌های مدرن و جدید با استفاده از فناوری و متناسب با نیاز روز طراحی و تولید می‌شوند. این موکت‌ها به صورت رول نیستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید.

درست است که امروزه انواع کفپوش‌های چوبی، سرامیک و... ترند شده‌اند، اما موکت همچنان صدرنشین جدول فروش کفپوش برای محیط‌های اداری و تجاری است. البته منظور موکت‌هایی نیست که احتمالا الان در ذهن شما می‌گذرد. موکت‌های مدرن و جدید با استفاده از فناوری و متناسب با نیاز روز طراحی و تولید می‌شوند. این موکت‌ها به صورت رول نیستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید.

البته این محصول درجه یک با طراحی هوشمندانه زمانی کارآمد خواهد بود که نوع باکیفیت آن را تهیه کنید. خرید موکت کار ساده‌ای است، به شرطی که به یک فروشگاه مطمئن و معتبر مراجعه کنید. انتخاب چنین فروشگاهی از میان لیست بلندبالای فروشگاه‌ها کار ساده‌ای نیست! نگران نباشید، کافی است کمی تحقیق کنید و با دقت مراکز فروش را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به آسانی انتخابی درست و ایده‌آل داشته باشید.

بهترین مراکز فروش موکت در تهران

اگر قصد خرید موکت دارید، شناخت بورس موکت فروشی تهران ضروری است. بورس موکت فروشی به مرکزی اطلاق می‌شود که با ارائه تنوع بالای محصولات، کیفیت تضمینی و قیمت مناسب، رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است. به جرأت می‌توان گفت فروشگاهی که این سه ویژگی را داشته باشد، به راحتی می‌تواند نیاز شما را برآورده کرده و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای خرید موکت در نظر گرفته شود.

برخی از بهترین مراکز فروش موکت در تهران که می‌توانید با خیال آسوده از آن‌ها خرید کنید:

سونار فلورز

سونار فلورز، بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فروش موکت در ایران، با مجوز رسمی، محصولات خود را به صورت وارداتی عرضه می‌کند. کلیه موکت‌های این مجموعه با کیفیت تضمینی، به صورت وارداتی هستند. با وجود وارداتی بودن محصولات و نوسانات ارزی که هر روزه شاهد آن هستیم، قیمت فروش موکت تایل‌ها بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

خرید به صورت آنلاین و غیر حضوری، از دیگر مزایای این مرکز است که سبب می‌شود تا مشتریان در هر نقطه از کشور که باشند، به راحتی خرید خود را انجام داده و با تضمین اصالت و سلامت کالا، آن را درب منزل تحویل بگیرند. تنوع محصولات سونار فلورز بسیار بالا بوده و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. اگر به دنبال یک موکت باکیفیت و ماندگار برای فضاهای اداری و رسمی، مهد کودک، منازل و... هستید، کافی است یک بار خرید از سونار فلورز را امتحان کنید تا به مشتری همیشگی آن تبدیل شوید. جهت خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://sonarfloors.com/product-category/carpet-tile/office-carpet/


شهر فرش

بی‌شک تا به امروز بارها نام شهر فرش را شنیده‌اید. این مجموعه بزرگ با تنوع بی‌نظیر محصولات خود، امکان خرید آسان را برای شما فراهم کرده است. فرقی نمی‌کند چه سبک و سلیقه‌ای داشته باشید، در شهر فرش آنچه را که می‌خواهید پیدا خواهید کرد. تمرکز شهر فرش تنها بر فروش موکت نیست، بلکه این مجموعه محصولات دیگری همچون فرش، پادری و... را نیز ارائه می‌دهد تا نیازهای مختلف شما را برآورده کند. برای خرید از این مجموعه بزرگ، می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. شهر فرش همه روزه پذیرای مشتریان عزیز است. قیمت محصولات نیز با توجه به کیفیت آن‌ها بسیار مناسب بوده و در برخی موارد امکان خرید اقساطی نیز فراهم است.

شهر فرش، شهری رنگارنگ از موکت و فرش است که ارزش حداقل یکبار بازدید را دارد. با اطمینان می‌توان گفت که این مجموعه شما را به آنچه که می‌خواهید خواهد رساند.

جهت خرید وارد صفحه زیر شوید:

https://shahrfarsh.com/

پالاز موکت

یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های موکت در تهران، مجموعه بزرگ پالاز موکت است. درست است که این فروشگاه محصولات برند پالاز موکت را به فروش می‌رساند، اما تنوع بالا و کیفیت خارق‌العاده‌ی آن، باعث می‌شود که برای خرید از این برند خوشنام و خوش‌سابقه ترغیب شوید. موکت‌های پالاز عموماً ضخامت بالایی دارند و الیاف آن‌ها نرم‌تر است، به همین خاطر بیشتر برای محیط‌های خانگی و حساس به کار گرفته می‌شوند.

شما می‌توانید موکت را برای هر مساحتی که بخواهید از پالاز موکت خریداری کنید و هیچ محدودیتی برایتان نخواهد داشت. به دلیل ایرانی بودن محصولات این مجموعه، قیمت مناسبی هم دارند که باعث می‌شود دغدغه‌ی قیمت را هم نداشته باشید. پالاز موکت یک فرصت استثنایی است تا بتوانید یک کفپوش جذاب برای محیط مدنظرتان تهیه کنید. پالاز موکت هم مانند سونار فلورز، فروش اینترنتی دارد و می‌توانید به راحتی در هر نقطه از کشور که هستید، بدون محدودیت در زمان و مکان، سفارش خود را از طریق سایت انجام دهید.

جهت خرید وارد لینک زیر شوید:

https://palaz.com/%D9%85%D9%88%DA%A9%D8%AA/


موکت ظریف مصور

اگر همچنان به دنبال بهترین فروشگاه‌های موکت در تهران هستید که دسترسی مناسبی داشته باشند و بتوانید به راحتی برای خرید حضوری مراجعه کنید، موکت ظریف مصور انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این مجموعه بزرگ انواع موکت‌ها را از برندهای داخلی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بتوانید بسته به نیاز شخصی، بودجه و سلیقه خودتان انتخابی مناسب داشته باشید.

تنوع طرح و رنگ محصولات این مجموعه بسیار بالا است و کیفیت مناسبی هم دارند. البته اغلب موکت‌های مجموعه ظریف مصور به صورت رولی هستند و اگر به دنبال موکت‌های تایل هستید، گزینه مناسبی نخواهد بود. شما می‌توانید انواع موکت‌های رولی، پشت ترمز و... را با خاطری آسوده از مجموعه بزرگ ظریف مصور تهیه کنید و آرامش، راحتی و زیبایی را برای فضای خود به ارمغان آورید.

آذین موکت

از دیگر فروشگاه‌های معتبر در ایران و تهران که می‌توانید کفپوش مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید، مجموعه آذین موکت است. این مجموعه در قیاس با دیگر فروشگاه‌های معرفی‌شده سابقه کمتری دارد، اما با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که در فروش و کسب رضایت مشتریان داشته، توانسته به یکی از پرقدرت‌ترین فروشگاه‌های موکت در تهران تبدیل شود و هم‌پای رقبا پاسخگوی نیاز شما باشد.

آذین موکت انواع موکت‌های اداری، خانگی و تجاری را با تنوع بالا در طرح و رنگ عرضه می‌کند و خریداران می‌توانند به راحتی نمونه محصولات را ببینند و سفارش خود را ثبت کنند.

قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب، دو فاکتور مهم در جلب رضایت مشتری است که آذین موکت هر دو را داراست و از این رو یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید از کارشناسان این مجموعه هم برای خرید خود مشاوره بگیرید تا بتوانید یک انتخاب جذاب و ایده‌آل داشته باشید.

گالری تصاویر


وبگردی