آفتاب

چاپ تراکت فوری در غرب تهران با ارسال سریع



تراکت‌ها به دلیل قیمت مناسب و قابلیت توزیع گسترده، می‌توانند در کمترین زمان ممکن، پیام شما را به مخاطبان زیادی برسانند. در این بین گاهی اوقات نیاز است تا برای چاپ تراکت فوری اقدام کنید.

چاپ تراکت یکی از روش‌های سنتی و در عین حال موثر برای تبلیغات است. تراکت‌ها به دلیل قیمت مناسب و قابلیت توزیع گسترده، می‌توانند در کمترین زمان ممکن، پیام شما را به مخاطبان زیادی برسانند. در این بین گاهی اوقات نیاز است تا برای چاپ تراکت فوری اقدام کنید. به عنوان مثال ممکن است برای یک رویداد یا برنامه خاص، نیاز به تبلیغات فوری داشته باشیم. در این مواقع، پیدا کردن یک چاپخانه معتبر که بتواند تراکت‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن چاپ و ارسال کند، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. به خصوص اگر در غرب تهران مثل منطقه صادقیه زندگی می‌کنید، برای رسیدن به این هدف نیاز است تا به سراغ یک مجموعه معتبر مثل تیم گرافیک بیایید.

تراکت چیست؟

اگر بخواهیم شما را با تراکت آشنا کنیم باید گفت که تراکت یک ورق کاغذ چاپی است که برای اطلاع رسانی یا تبلیغ می‌توان از آن استفاده کرد. تراکت‌ها معمولاً اندازه A4 یا A5 هستند و از یک طرف چاپ می‌شوند. آن‌ها اغلب برای تبلیغ رویدادها، مشاغل یا محصولات استفاده می‌شوند. به صورت کلی تراکت‌ها می‌توانند راهی موثر برای رسیدن به مخاطبان گسترده و اطلاع رسانی در مورد کسب و کار، رویداد یا محصول شما باشند. لازم به ذکر است که از بین روش‌های تبلیغاتی، تراکت نسبتاً ارزان بوده و تولید و توزیع آن‌ها نیز آسان است.

معرفی مجموعه تیم گرافیک

یکی از چالش‌هایی که افراد به منظور تبلیغات با آن مواجه هستند، انتخاب یک چاپخانه مناسب است. اگر قصد دارید تا برای چاپ تراکت در صادقیه و محله‌های غرب تهران اقدام کنید، ما در مجموعه تیم گرافیک، با درک این نیاز، خدمات چاپ تراکت فوری در غرب تهران را به شما ارائه دهیم. لازم به ذکر است که مجموعه تیم گرافیک در کنار ارائه خدمات چاپ فوری فرآیند ارسال تراکت‌های تولید شده را نیز به صورت سریع فراهم کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی سفارشات خود را ثبت کنید.

مزایای چاپ تراکت فوری در تیم گرافیک



استفاده از خدمات مجموعه تیم گرافیک به منظور چاپ تراکت مزایا مختلفی برای شما به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای چاپ تراکت فوری در تیم گرافیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ تراکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن: ما با استفاده از دستگاه‌های چاپ پیشرفته و پرسنل مجرب، می‌توانیم تراکت‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن چاپ کنیم.

  • ارسال سریع به تمام نقاط غرب تهران: ما با همکاری شرکت‌های حمل و نقل معتبر، تراکت‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط غرب تهران ارسال می‌کنیم.

  • کیفیت چاپ بالا: ما از بهترین مواد اولیه و دستگاه‌های چاپ برای چاپ تراکت‌های شما استفاده می‌کنیم تا از کیفیت چاپ بالا اطمینان حاصل کنیم.

  • قیمت مناسب: ما با ارائه قیمت‌های مناسب، سعی می‌کنیم تا چاپ تراکت برای شما مقرون به صرفه باشد.

این مزایا باعث شده تا اگر قصد دارید تا برای چاپ تراکت در صادقیه و غرب تهران اقدام کنید، می‌توانید از خدمات مجموعه تیم گرافیک استفاده کرده و از این طریق تراکت‌های مورد نظر خود را به سریع‌‌ترین شکل ممکن و با کمترین قیمت چاپ کنید.

با تیم گرافیک انواع تراکت‌ها را چاپ کنید

همان طوری که بیان شد، مجموعه تیم گرافیک با ارائه طیف گسترده‌ای از تراکت‌های فوری در جنس‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف، نیازهای تبلیغاتی شما را به طور کامل برآورده می‌کند و اگر قصد چاپ تراکت فوری را دارید، می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. اگر بخواهیم شما را با انواع تراکت‌های قابل چاپ توسط مجموعه تیم گرافیک آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراکت تحریر: نوعی از تراکت‌های تبلیغاتی رنگی، تراکت‌های تحریر است که قیمتی مناسب داشته و بهترین نوع این سری است.

  • تراکت گلاسه: یکی از با کیفیت انواع تراکت‌ها، تراکت‌های گلاسه است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تراکت می‌توان به تنوع رنگ، کیفیت بالای چاپ و شفافیت اشاره کرد. البته به دلیل کیفیت بالای چاپ، قیمت این نوع از تراکت‌ها از سایر محصولات بالاتر است.

  • تراکت‌های بروشوری و آویز: یکی از خاص‌ترین انواع تراکت، تراکت‌های بروشوری و آویز است که به شکل تا شده یا آویزان طراحی و چاپ می‌شوند.

  • تراکت ریسو: تراکت‌های ریسو نوعی از تراکت‌های سیاه و سفید بوده که از زمان‌های قدیم، مرسوم‌ترین شکل تبلیغات بوده و هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر فراهم کردن امکان چاپ تراکت در انواع محصولات، شما می‌توانید با کمک مجموعه تیم گرافیک، تراکت‌های فوری را در سایزهای مختلف A3، B3 تا B6 چاپ کنید. لازم به ذکر است که به منظور انتخاب سایز مناسب، باید به نوع محتوا، هدف تبلیغاتی و محل توزیع تراکت توجه داشته باشید. توجه به این نکات باعث می‌شود تا بتوانید متناسب با نیاز خود اقدام به چاپ تراکت مناسب کرده و از این محصولات استفاده کنید.

ثبت سفارش برای چاپ تراکت فوری



ما در مجموعه تیم گرافیک به منظور رفاه حال مشتریان خود سه روش آسان و متنوع را برای ثبت سفارش در نظر گرفته ایم. اگر بخواهیم شما را با این روش‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سفارش تلفنی چاپ تراکت فوری

برای چاپ تراکت فوری، تنها کافی است تا در ساعات کاری مجموعه یعنی از شنبه تا چهارشنبه از 9:30 تا 19 و پنج شنبه‌ها از 9:30 تا 18 با شماره‌های 02191001200 تماس بگیرید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید.

سفارش آنلاین چاپ تراکت فوری

یکی از خدماتی که مجموعه تیم گرافیک برای مشتریان خود فراهم کرده، امکان سفارش آنلاین چاپ تراکت است. این روش در دسترس ترین شیوه برای ثبت سفارش است. برای انجام این کار تنها کافی است تا به وب سایت تیم گرافیک مراجعه کنید.

سفارش حضوری چاپ تراکت فوری

در کنار روش‌های قبلی، ما در مجموعه تیم گرافیک امکان ثبت سفارش حضوری چاپ تراکت فوری را نیز به وجود آورده ایم. اگر در محدوده غرب تهران و صادقیه هستید، می‌توانید به دفتر تیم گرافیک مراجعه کنید. آدرس دفتر فروش و طراحی تیم گرافیک فلکه دوم صادقیه، برج طلا، طبقه 8، واحد 5 است.

تنوع بالا روش‌های ثبت سفارش باعث شده تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود از هر یک از این روش‌ها استفاده کرده و از این طریق درخواست چاپ تراکت فوری خود را ثبت کنید.

گالری تصاویر


وبگردی