آفتاب

نحوه خرید بلیط تهران از دبی



ایرلاین‌های متعددی در مسیر هوایی تهران به دبی به جابه‌جایی مسافران می‌پردازند که از جمله این ایرلاین‌ها می‌توان به فلای دبی، ماهان ایر، قطر ایروز،اجیپت ایر، ترکیش ایرلاینز، الامارات، ایرفلوت، لوفتانزا، میدل ایست ایرلاینز و ماهان ایر اشاره نمود.

دبی به‌عنوان یکی از مهم‌‌ترین مراکز اقتصادی در منطقه و به دلیل برخورداری از جاذبه‌های دیدنی متعدد یکی از اصلی‌‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می‌شود. به همین دلیل سالانه افراد بسیاری از ایران و سایر کشورها برای گردش و کار به دبی سفر می‌کنند. به طوری که مسیر هوایی تهران دبی از پرترددترین مسیرها است. یکی از دغدغه‌های مسافرانی که از تهران به دبی سفر می‌کنند هنگام بازگشت از سفر خود رزرو پرواز دبی به تهران است. اگر شما نیز می‌خواهید به دبی سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید بلیط تهران از دبی به دست آورید.


 

ایرلاین‌های پرواز دبی به تهران

ایرلاین‌های متعددی در مسیر هوایی تهران به دبی به جابه‌جایی مسافران می‌پردازند که از جمله این ایرلاین‌ها می‌توان به فلای دبی، ماهان ایر، قطر ایروز،اجیپت ایر، ترکیش ایرلاینز، الامارات، ایرفلوت، لوفتانزا، میدل ایست ایرلاینز و ماهان ایر اشاره نمود. از این رو مسافران ایرانی که به دبی سفر کرده‌اند و یا گردشگران این شهر که می‌خواهند از جاذبه‌های دیدنی تهران  بازدید کنند می‌توانند به‌راحتی با رزرو پرواز دبی به تهران یکی از این ایرلاین‌ها به‌راحتی به تهران برسند.

فاصله زمانی مسیر هوایی دبی به تهران

یکی از موضوعاتی که برای مسافران دبی به تهران اهمیت دارد مدت زمانی است که طول می‌کشد تا به مقصد تهران برسند. اگر مسافران بلیط هواپیما سفر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کرده باشند می‌توانند در صفحه مربوطه اطلاعات پرواز را به طور دقیق مطالعه کنند و از فاصله زمانی پرواز دبی به تهران مطلع شوند.
شهر دبی در کشور امارات متحده عربی از تهران دارای حدود 600 کیلومتر فاصله هوایی است و این مسیر با استفاده از هواپیما طی مدت زمان 2 ساعت و 20 دقیقه طی خواهد شد. البته افراد همیشه بهتر است مدتی را برای تاخیر احتمالی پروازها در نظر بگیرند و برنامه‌ریزی‌های کاری و سفر خود را بر اساس آن انجام دهند.



فرودگاه‌های دبی

در شهر دبی دو فرودگاه وجود دارد که مسافران برای سفر هوایی خود به مقصد تهران و یا برعکس باید به یکی از آن‌ها با توجه به ایرلاین انتخابی خود مراجعه کنند. این فرودگاه‌ها به شرح زیر هستند.
•    فرودگاه بین المللی دبی (DXB)
•    فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC)

قیمت بلیط دبی به تهران

قیمت پرواز دبی به تهران یکی از مواردی است که مسافران به آن اهمیت می‌دهند. قیمت بلیط هواپیما تهران دبی با توجه به ماه‌های مختلف سال و همچنین داخلی یا خارجی بودن ایرلاین، کلاس پروازی و... متفاوت است. با توجه به اینکه پروازهای اکونومی دبی تهران دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به فرست کلاس و بیزینس کلاس هستند تقاضا بیشتری برای آن‌ها وجود دارد و سریع‌تر ظرفیت آن‌ها تکمیل می‌شود، از این رو بهتر است که حداقل از 2 ماه قبل برای خرید این بلیط اقدام کنید تا به این ترتیب بتوانید آن را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید و خیالتان از بابت رزرو بلیط راحت شود. همچنین توصیه می‌کنیم اگر برنامه مشخصی برای سفر خود و تاریخ برگشت آن دارید قبل از سفر اقدام به رزرو بلیط رفت و برگشت دبی یا برعکس نمایید تا بتوانید سفر کم هزینه‌تری داشته باشید.


 

خرید بلیط ارزان هواپیما دبی تهران

اگر می‌خواهید هواپیما دبی تهران ارزان قیمت تهیه کنید می‌توانید در هر نقطه‌ای از جهان که حضور دارید با مراجعه به سایت‌های آنلاین رزرو بلیط معتبر مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید تا بتوانید با مقایسه قیمت بلیط پرواز دبی به تهران از ایرلاین‌های مختلف بهترین قیمت را بیابید. همچنین می‌توانید از فیلترهای سایت برای جستجو ارزان‌‌ترین بلیط‌ها استفاده کنید تا سریع‌تر گزینه مورد نظر خود را بیابید. علاوه بر این با انتخاب روش آنلاین برای خرید بلیط سفر می‌تواند به صورت لحظه‌ای تغییر قیمت‌ها و بلیط‌های چارتری را بررسی کنید و در بهترین فرصت برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما اقدام نمایید.

بلیط چارتر دبی تهران

پروازهای چارتری دبی تهران از پرطرفدارترین پروازها هستند. مسافران برای خرید بلیط این پروازها در مسیر رفت یا برگشت از دبی می‌توانند در سایت‌های آنلاین ارائه دهنده بلیط، پروازهای چارتر دبی- تهران را جستجو کنند تا به لیست این بلیط‌ها دسترسی پیدا کنند و سپس با مقایسه قیمت و زمان حرکت پروازها، ارزان‌‌ترین بلیط چارتر دبی را خریداری کنند.

بلیط لحظه آخری دبی

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید برای داشتن سفری ارزان از دبی به تهران یا برعکس انتخاب کنید خرید بلیط لحظه آخری دبی است که توسط آژانس‌های مسافرتی و وب‌سایت‌های اینترنتی معتبر ارائه می‌شود. البته بهتر است که پیش از خرید بلیط لحظه آخری حتما قیمت آن را با بلیط سیستمی مقایسه کنید؛ زیرا در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات نوروز که میزان مسافرت‌ها به تهران و دبی به اوج خود می‌رسد بلیط‌های لحظه آخری حتی با قیمت خیلی بیشتری به فروش می‌رسد. بنابراین با استفاده از این بلیط‌ها نیز برای سفر از دبی به تهران با هزینه‌ای مناسب اقدام کنید.


 

خرید بلیط پرواز دبی تهران از اسنپ تریپ

تهران به عنوان پایتخت کشور ایران و به دلیل جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی که دارد مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. بخش قابل توجهی از پروازهای خارجی منتهی به این شهر از دبی است و سفرهای متعدد گردشگران و تجار ایرانی به دبی نیز موجب شلوغ‌تر شدن این مسیر هوایی شده است. افراد می‌توانند برای خرید بلیط پرواز خارجی تهران به  دبی یا بالعکس به در هر زمان و مکانی به سایت یا اپلیکیشن معتبر و نام آشنا اسنپ تریپ مراجعه کنند. در این سایت مسافران می‌توانند در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به مقایسه بلیط ایرلاین‌های مختلف بپردازند و بهترین بلیط را متناسب با تاریخ و زمان سفر خود خریداری نمایند. اسنپ تریپ در راستای جلب رضایت مشتریان تمامی خدمات خود را با تضمین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر ارائه می‌دهد. از این رو با اطمینان خاطر می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما و هتل به این وب‌سایت مراجعه کنید.

گالری تصاویر


وبگردی