آفتاب

قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ



کاغذ دیواری ها امروزه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند. این دیوار پوشها با نقش و نگارهایی که بر روی دیوار ایجاد می کنند می توانند محیط بسیار جذابی برای ساکنین ساختمان ایفا کنند.

دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها امروزه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند. 

این دیوار پوشها با نقش و نگارهایی که بر روی دیوار ایجاد می کنند می توانند محیط بسیار جذابی برای ساکنین ساختمان ایفا کنند. رنگها و طرح های بسیار زیبایی که امروزه به مرور زمان بهتر و بهینه تر شده اند باعث ایجاد یک هارمونی بسیار حرفه ای در اتاق های یک خانه  می شوند.

اتاق هایی را که می توانید با استفاده از آنها تزیین کنید شامل اتاق پذیرایی ، خواب و آشپزخانه و یا حتی حمام می باشد. 

 

حتی دیوارهای شرکتها در ساختمانهای اداری با استفاده از آنها می تواند ظاهر شکیل تری به محیط کار شما بدهد. 

از طرف دیگر قیمت تمام شده آنها بسیار پایین تر از بنایی می باشد. 

کاغذ دیواریها انواع مختلفی دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ

پرشین راگ یکی از فروشگاه هایی است که شما می توانید اکثر طرح های مورد علاقه خود را در آن بیابید. 

طرح های کلاسیک شامل گلهای داماسک که اکثر در اتاق نشیمن استفاده می کنند در این فروشگاه براحتی یافت می شود. اگر طرفدار سبک مدرن هستید می توانید طرح های مدرن و جدید را در این سایت پیدا کنید. آدرس این فروشگاه در زیر آورده شده است.

Www.epersianrug.com 

کاغذ دیواری های ساده 

کاغذ دیواری ساده و شیک


این کاغذ دیواریها دارای طرح های ساده ای هستند با این تفاوت که دارای تکسچر می باشند. یکی از تکسچرها یا امباس های جالب طرح کتان می باشد . این طرح ها می تواند اکلیلی نیز باشد. استفاده از این طرح ها در اتاق ها همراه با دیگر طرح ها می تواند فضایی خیره کننده ایجاد کند. بر خلاف تصور عموم بیشتر خریداران بیشتر سراغ  طرح های ساده می روند تا طرح های گلدار. طرح های ساده طوسی نیز جزو رنگهای پر طرفدار می باشد.

کاغذ دیواری های راه راه

این دیوارپوشها باعث بزرگتر شدن فضای اتاق می شوند. به این ترتیب که اگر آنها را عمودی نصب کنید سقف بلند تر دیده می شود. اگر آنها را افقی نصب کنید اتاق شما طولانی تر دیده می شود.

کاغذ دیواری راه راه شیک

پوستر دیواری

پوستر دیواری ها نیز که امروزه جایگاه خود را پیدا کرده اند یکی دیگر از آپشن های طراحان دکوراسیون داخلی می باشد. 

پوستر دیواری های سه بعدی از طرح های پرطرفدار می باشد. بعد از آن طرح های حیوانات در جایگاه دوم قرار دارند. استفاده از 

تصاویر طبیعت نیز می تواند فضایی دلنشین برای اهالی خانه ایجاد کند.

طرح های مدرن

طرح های مدرن که امروزه استفاده از آنها بسیار باب شده اند از طرح های ساده تشکیل شده اند.

استفاده از رنگ بجای کاغذ دیواری آیا ایده خوبی است؟

این ایده که رنگ کردن دیوار ها می تواند جای کاغذ دیواری را بگیرد یک اشتباه است. در ادامه علت آن را به شما خواهیم گفت. اولین دلیل برای این مدعا این است که طرح های دیوارپوش ها دارای طرح های متنوع و بیشماری هستند که به دیوارهای خانه روح و جان می بخشند. استفاده از رنگ باعث یکنواخت شدن فضا می شود و به هر طرف که می نگرید فقط رنگ های ساده و بی جان سفید را پیش روی خود می بینید. 

دومین دلیل دوام کاغذ دیواری ها است. این دیوار پوش ها دارایوشش وینیل هستند و کاملا ضد آب می باشند. 

ضخامت های بالای آنها باعث دوام بینظیر آنها می شود. 

در مقابل ممکن است قیمت آنها کمی بیشتر از رنگ کردن باشد. ولی با توجه به مزیتهایی که در بالا به آنها اشاره شد کاملا استفاده از آنها مقرون به صرفه می باشد.

از دیوار پنجم خانه خود غافل نشوید

شاید شما از خود بپرسید منظور از دیوار پنجم چیست؟ بله سوال خوبی است. دیوار پنجم سقف خانه می باشد. شما می توانید سقف خانه خود را کاغذ دیواری کنید. حتی استفاده از پوستر های سقفی نیز بسیار جالب بنظر می رسد. آسمان مجازی یکی از ترندهای قوی در این صنعت می باشد.

استفاده از رنگهای خنثی در اتاق پذیرایی

استفاده از رنگ های خنثی مانند طوسی و یا سفید و مشکی باعث می شود تا شما بتوانید وسایل خانه خود را با هر رنگی که می خواهید براحتی ست کنید. زیرا رنگهای خنثی با اکثر رنگها براحتی هماهنگ و جور می شود. 

مبلمان شما چه آبی بخرید و یا قرمز تاثیری در هماهنگی با دیوارپوشهای شما ندارد. 

در زیر می توانید یک طرح زیبا و شیک کاغذ دیواری پذیرایی را ببینید.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی شیک

استفاده از طرح کاه گل 

طرح کاه گل یک طرح جدید و جالب برای دیوارپوش می باشد. استفاده از کاه گل در خانه های قدیمی در ایران بسیار مرسوم بوده است. این طرح که یک طرح نوستالژی براز ما ایرانیان است امروزه بکمک تکنولوژی جدید می تواند در خانه های مدرن امروز نصب شود. استفاده از این ط ح می تواند یک تلفیق زیبا از سبک های سنتی با دکوراسیون مدرن ایجاد کند.

استفاده از این طرح در خانه های با دکوراسیون لاکچری و برجهای مدرن یک تضاد زیبا ایجاد می کند. اگر شما هم طرفدار طرح های سنتی هستید می توانید از این کاغذ دیواریها در خانه خود استفاده کنید. 

کاغذ دیواری های برند های معروف

از برند های معروف شرکت گراهام اند براون و همچنین برند ماربورگ از معروف ترین برندهای مطرح می باشند. ولی اکنون چینی ها گوی سبقت را از رقبای غربی خود ربوده اند و بازار ایران در سلطه این چشم بادامی هاست. قیمت مناسب و طرح های جدید همه باعث شده تا کاغذ دیواری های ساخت چین مشتریان زیادی پیدا کنند. رول های موجود در بازار با عرض ۵۳ سانت در طول ۱۰ متر موجود هستند. ولی عرض های بیشتر نیز در بازار یافت می شود. در مورد پوستر دیواری عرض رول های آنها ۱۰۷ سانت می باشد. 

طرح های سبک جدید را از کجا بخریم؟

طرح های سبک جدید را می توانید با مراجعه حضوری در فروشگاه های سطح شهر بخرید و یا اینکه به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید و از طرح های جدید آنها دیدن کنید. برای این منظور می تونید از سایت فروشگاه پرشین راگ استفاده کنید و با مراجعه به بخش طرح های جدید طرح های بروزی که در سایت قرار داده شده است را مشاهده کنید.

ضخامت های کاغذ بکارفته در دیوارپوشها تاثیر مستقیم بر روی قیمت و کیفیت آنها می گذارد.

پس به این نکته هنگام خرید توجه کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

برای یک طراحی شیک کاغذ دیواری اتاق خواب بهتر است از طرح های ساده و با رنگهای با تناژ ملایم استفاده کرد. نمونه های زیبا و جدید را می توانید در فروشگاه پرشین راگ پیدا کنید.

گالری تصاویر


وبگردی