آفتاب

اجاره وثیقه ملکی شش دانگ



این روزها بازار اجاره وثیقه بسیارداغ شده است بطوری که در شرایط عادی اجاره 6 ماهه وثیقه و اجاره 1 ساله وثیقه نیازمند پرداخت کمیسیون 10 الی 15 درصدی برای متقاضیان است.

متقاضیان زیادی روزانه بدنبال اجاره وثیقه ملکی هستند، در مواردی اجاره وثیقه توسط افرادی تحت عنوان وثیقه گذار در کشور ارائه می شود. این روزها بازار اجاره وثیقه بسیارداغ شده است بطوری که در شرایط عادی اجاره 6 ماهه وثیقه و اجاره 1  ساله وثیقه نیازمند پرداخت کمیسیون 10 الی 15 درصدی برای متقاضیان است.

خدمات اجاره فوری وثیقه و سند شش دانگ ملکی:

 اجاره وثیقه یا بعبارتی همان اجاره سند مراکز استان ها، شهرستان، کلان شهر ها در حال حاضر مورد پذیرش مراجع قضایی و بانک ها میباشند که امروزه در دادسراها و دادگاه ها و بانک ها به وفور شنیده می شوند. روند اجاره وثیقه معمولا برای متهمانی است که در مرحله رسیدگی در مراجع دادسرا یا دادگاه مطابق با شرایط و بر اساس قانون تحت قرار وثیقه کیفری و تامین کیفری قرار می گیرند، قرار تامین وثیقه موضوعی است که در قانون مجازات اسلامی برای جلوگیری از تضییع خق و حقوق شاکی در صورت فرار متهم در نظر گرفته و میزان و مبلغ قرار وثیقه بطور مستقیم با عنوان اتهام رابطه دارد.

ارائه وثیقه ملکی

پس از صدور قرار وثیقه در جلسه رسیدگی درصورتی که متهم دارای وثیقه ملکی باشد آنرا بعنوان وثیقه به دادگاه یا دادسرا ارائه میکند . آنرا تامین و همان لحظه آزاد می شود، در غیر اینصورت تا زمان تودیع وثیقه در بازداشت خواهد بود که در این حالت به نزدیکترین زندان محل اعزام می شود. یکی از موضوعاتی که در دادسراها و دادگاه بسیار به گوش می خورد موضوع اجاره سند و وثیقه برای تودیع به دادگاه یا دادسرا است که در برخی مواقع  به دلیل عدم رعایت برخی نکات تبدیل به یک مشکل اساسی برای متهم و خانواده او می شود.



از کجا وثیقه اجاره ای پیدا کنیم؟

در این بین، اشخاص و موسساتی وجود دارند که در ازای دریافت کارمزد یا اجاره بهای سند و همچنین اخذ تضمین، سند مورد نیاز را برای متقاضی تامین می کنند مانند تیم حقوقی وثیقه آنلاین. از آن جا که استفاده از سند وثیقه  و یا سند اجاره ای، نیازمند پرداخت قیمت و مبلغ اجاره آن برای مدت معلوم می باشد و لذا دریافت آن، با ریسک و خطرات بسیار برای متقاضی و مالکین همراه است، کسب اطلاع از ریسک هایی که اجاره سند و وثیقه دارد قبل از هرگونه اقدام ضروری می باشد. به همین منظور در این گزارش، ابتدا به بیان معنای وثیقه و سند برای تامین قرار از دیدگاه قانونگذار پرداخته و همچنین نکات مهم  آن را از منظر قانون کشور بررسی می کنیم.
***  یکی از بهترین موسسات حقوقی معتبر برای اجاره سند و وثیقه که دارای سابقه بالایی در این زمینه است، وثیقه آنلاین بوده که هم اکنون در تمامی استان ها و شهرستانهای کشور وثیقه اجاره ای فوری تامین می کند.


گالری تصاویر


وبگردی