آفتاب

راهنمای خرید 2 مدل از اسپرسو ساز دلونگی مدل R.685 و مدل W.685



نوشیدن قهوه همیشی حسی آرامش بخش را در پی داشته است، به همین دلیل امروزه در بین بسیاری از افراد قهوه جزو محبوب ترین نوشیدنی های گرم به شمار می رود. ایرانیان نیز در نوشیدن قهوه جزو اولین ها محسوب می شوند.

راهنمای خرید اسپرسو ساز دلونگی مدل W.685 و مدل R.685

نوشیدن قهوه همیشی حسی آرامش بخش را در پی داشته است، به همین دلیل امروزه در بین بسیاری از افراد قهوه جزو محبوب ترین نوشیدنی های گرم به شمار می رود. ایرانیان نیز در نوشیدن قهوه جزو اولین ها محسوب می شوند. اما محبوب تر از قهوه، اسپرسو است. اسپرسو نیز یک نوشیدنی گرم بوده که بر پایه قهوه آماده سازی می شود، و باید برای تهیه آن از دستگاه اسپرسو ساز برقی استفاده کنید.

دستگاه اسپرسو ساز دستگاهی است که برای تهیه نوشیدنی قهوه اسپرسو طراحی شده است . این دستگاه برای تهیه اسپرسو آب داغ را از لایه ای از قهوه آسیاب شده تحت فشار معین عبور می دهد، در این دستگاه از آبی که برای ایجاد بخار استفاده می شود برای تهیه قهوه نیز استفاده می شود. این بدان معنی است که آب وقتی به دانه ها می رسد تقریباً می جوشد و می تواند منجر به تهیه قهوه شود. اسپرسو ساز ها در انواع مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند؛ که مناسب ترین گزینه برای مصرف های خانگی، اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک است.


اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک چیست؟

اگر شما هم دوست دارید در خانه خودتان اقدام به تهیه اسپرسو کنید، بهترین انتخاب برای شما خرید و استفاده از اسپرسو ساز های نیمه اتوماتیک می باشد، زیرا کار با این مدل ها بسیار راحت و آسان است و هر کسی می تواند با این دستگاه ها اقدام به تولید اسپرسوی با کیفیت و عالی کند. در این مدل شما قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن کردن دستگاه آن را در فیلتر قرار می دهید. سپس دکمه دستگاه را زده و اسپرسوی خود را دریافت می کنید.

از چه برندی اسپرسو ساز خریداری کنیم؟

از هر کسی که در زمینه قهوه اطلاعات دارد، راجع به بهترین برند اسپرسو ساز سوال کنید، بدون شک برند دلونگی را به شما معرفی می کند. دلونگی یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا بوده که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. این شرکت در سال 1902میلادی، تأسیس شد و در سال 1950میلادی، به ثبت رسید. دلونگی، در سال 2001 میلادی ، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان، را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌ های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

اما مهم ترین قسمت در خرید دستگاه اسپرسو ساز انتخاب مدل آن است، که ما در این مقاله قصد داریم، 2 تا از بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی را به شما معرفی کنیم.

معرفی اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685.W نیمه اتوماتیک:

  • نوع دستگاه : اسپرسوساز دستی
  • توان مصرفی : 1300 وات
  • نازل فشار بخار : 15 بار
  • ظرفیت مخزن آب : 1.1 لیتر
  • ارتفاع خروجی قهوه : 12 سانتی متر
  • قابلیت تولید کف شیر : دارد
  • گرم نگهدارنده فنجان : دارد
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه : اسپرسو لانگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، دابل اسپرسو، اسپرسو، کافه لاته، شیر داغ

اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک دلونگی مدل EC 685.W همچون دستیار حرفه ای و ماهر در کنارتان هست تا انواع نوشیدنی های باکیفیت، خوشمزه و خوش عطر را برای شما یا مهمانانتان آماده کنید. اسپرسو ساز با توان 1300 وات و قدرت فشار بخار 15 بار به سرعت نوشیدنی دلخواهتان را آماده می کند. جهت تهیه اسپرسو باید از پودر قهوه یا قهوه‌ های کیسه‌ ای آماده استفاده کنید. برای این کار به همراه دستگاه ۳ بسکت جدا در نظر گرفته شده که می بایست با توجه به نوع استفاده خود یکی از آن‌ ها را انتخاب نمایید.

شما چه نوع نوشیدنی دوست دارید؟ این دستگاه قابلیت آماده سازی قهوه، اسپرسو، دابل اسپرسو، کافه، لاته، کاپوچینو، آمریکانو، لاته ماکیاتو، شیر داغ و آب جوش را دارا می باشد. هر چیزی دوست دارید در کافه شاپ کوچک خانه تان سفارش دهید و لذت ببرید. البته به دلیل آماده سازی انواع نوشیدنی ها می توانید از مهمانانتان با نوشیدنی ‌های مختلف پذیرایی کنید.

برند دلونگی یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید اسپرسو سازهای حرفه ای است که مدل های متنوع با قابلیت ها و امکانات فراوان را ارائه کرده تا شما علاقه مندان به قهوه خیلی راحت و سربع به نوشیدنی های خود دست یابید.

معرفی اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685.R نیمه اتوماتیک:

  • نوع دستگاه : اسپرسوساز دستی
  • توان مصرفی : 1300 وات
  • نازل فشار بخار : 15 بار
  • ظرفیت مخزن آب : 1.1 لیتر
  • ارتفاع خروجی قهوه : 12 سانتی متر
  • قابلیت تولید کف شیر : دارد
  • گرم نگهدارنده فنجان : دارد
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه : اسپرسو لانگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، دابل اسپرسو، اسپرسو، کافه لاته، شیر داغ

اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک دلونگی مدل EC 685.R از جمله مدل های پر طرفدار برند دلونگی می باشد، که بسیار مناسب مصارف خانگی است. و دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای می باشد. برخورداری از موتور برقی 1300 وات با قدرت بسیار بالا و همچنین دارا بودن فشار بخار به اندازه 15 بار می تواند نیاز شما به قهوه را در کم ترین زمان ممکن و فقط در حد 40 ثانیه برطرف کند و اسپرسویی خوش طعم را برای شما آماده کند. و گزینه ی بسیار خوبی برای مصارف خانگی و کافه محسوب می شود.

جنس اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک دلونگی مدل EC 685.R از پلاستیک مقاوم و استیل ساخته شده است که علاوه بر کیفیت عالی دارای زیبایی بی نظیری است که جذابیت آشپزخانه شما را صد چندان می کند. اندازه این قهوه ساز، کوچک و جمع و جور است و به راحتی روی کابینت آشپزخانه یا هر محیط دیگری قرار می گیرد. روی بدنه اصلی اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک دلونگی مدل EC 685.R سه عدد دکمه کوچک وجود دارد که یکی برای تهیه بخار، دیگری اسپرسو و آخری برای دبل اسپرسو طراحی شده است.


ویژگی های اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک دلونگی:

  • آماده به کار بودن در هر زمان
  • داشتن سیستم تولید آب جوش
  • داشتن سینی گرم کننده فنجان
  • نگهدارنده فیلتر قهوه بسیار پیشرفته؛ که در آن خامه گیری انجام می شود.
  • برخورداری از یک سینی به منظور جمع آوری چکه های اسپرسو و قابلیت جدا شدن و تمیز شدن
  • دارا بودن دکمه روشن و خاموش
  • دارا بودن استند بای خودکار
  • بدنه استیل بسیار شیک و زیبا و همچنین مقاوم در برابر بخار و گرما
  • قابلیت برخورداری از پمپ بسیار قدرتمند برای تولید بخار با فشار 15 بار که موجب خوشمزه تر شدن اسپرسو می شود.

خرید انواع اسپرسو ساز های نیمه اتوماتیک برند دلونگی

شما برای خرید اسپرسو ساز دلونگی مدل R.685 و مدل W.685، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه دلونگی تک، یک فروشگاه عرضه‌کننده محصولات شرکت با کیفیت دلونگی است که نمایندگی اسپرسو ساز دلونگی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر دلونگی را از فروشگاه دلونگی تک تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی دلونگی تک

دلونگی تک به عنوان تنها نماینده رسمی دلونگی در ایران بیش از 12 سال سابقه کاری در مرکز بازار فعالیت خود را آغاز کرده و تنها فروشگاهی است که تمامی محصولات را به صورت حضوری به آدرس نمایشگاه دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین محصولات را با گارانتی اصلی و 24 ساعت مهلت تست می توانید از نمایندگی دلونگی تک خریداری کنید.

همچنین این فروشگاه برای کسانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، پیشنهاد می کند که به سایت اینترنتی دلونگی تک مراجعه کرده و تنوع بالای محصولات را مشاهده کنند.

سایت اینترنتی دلونگی تک تمامی محصولات را با فروش ویژه، ارسال سریع، و ضمانت کالا به دست شما خریداران می رساند.

گالری تصاویر


وبگردی