آفتاب

قیمت‌های رقابتی و شرایط فروش عالی ورق استیل 304 در فلز کالا



ورق استیل دکوراتیو از آن دسته ورقه ها و روکش هایی است که علاوه بر جنبه تزئینی می توانند جنبه های نگهداری نیز داشته باشند. حتما بسیاری از مجسمه ها، ساختمان ها و سازه ها را دیده اید که با استفاده از استیل روکش شده اند. استیل استفاده شده در این سازه ها از نوع ورق استیل دکوراتیو است که معمولا نیز ورق استیل 304 مورد استفاده قرار میگیرد. برای آشنایی بیشتر و ارائه راهنمای خرید برای این مدل از ورقه ها، با ما همراه باشید.

قیمت‌های رقابتی و شرایط فروش عالی ورق استیل 304 در فلز کالا

ورق استیل دکوراتیو از آن دسته ورقه ها و روکش هایی است که علاوه بر جنبه تزئینی می توانند جنبه های نگهداری نیز داشته باشند. حتما بسیاری از مجسمه ها، ساختمان ها و سازه ها را دیده اید که با استفاده از استیل روکش شده اند. استیل استفاده شده در این سازه ها از نوع ورق استیل دکوراتیو است که معمولا نیز ورق استیل 304 مورد استفاده قرار میگیرد. برای آشنایی بیشتر و ارائه راهنمای خرید برای این مدل از ورقه ها، با ما همراه باشید.



ویژگی های ورق استیل دکوراتیو

بیس و پایه تمامی ورقه های استیل تقریبا یکسان است. اما آن چیزی که در ورقه ها می تواند تفاوت ایجاد کند مربوط به کم و زیاد شدن درصد و عناصر تشکیل دهنده ورقه ها و همچنین روکش هایی است که بر روی ورقه ها ایجاد می شود. ورق استیل دکوراتیو نیز این دو مورد تفاوت را دارا است. در اینجا مهم ترین ویژگی های ورق استیل های دکوراسیونی را بیان می کنیم تا شما هم بهتر با این ورقه ها آشنا شوید.

  • ضد خوردگی

این ورقه ها به خوبی در برابر خوردگی های ناشی از باران های اسیدی، مواد شیمیایی و... مقاومت می کنند. به همین خاطر نیز در محیط های مختلفی می توان از آن ها استفاده کرد.

  • مقاومت در برابر اکسیداسیون

حتی میزان مقاومتی که ورق استیل دکوراتیو در برابر اکسیداسیون دارد هم به مراتب بیشتر از دیگر ورقه ها می باشد. همین موضوع نیز سبب می شود که بتوان به راحتی از آن در محیط های مختلف استفاده کرد.

  • مقاومت در برابر حرارت

میزان مقاومتی که ورقه های استیل دکوراتیو می توانند در برابر حرارت داشته باشند، باعث می شود تا در محیط هایی با دماهای متفاوت بتوان از آن ها استفاده کرد. البته این نکته که از این ورقه ها برای پوشش بخش هایی از شومینه های تزئینی و... نیز می توان استفاده کرد، نباید چشم پوشی نمود.

  • زیبایی و تنوع رنگ

ورق استیل دکوراتیو دارای یک پوشش منحصر به فرد است. این کاور هم دارای رنگ بندی متنوعی است و هم می تواند در مدل های مختلف طرح دار و مات عرضه شود. بنابراین زیبایی که سازه ها با استفاده از ورق استیل دکوراتیو پیدا می کنند، می تواند بسیار زیاد باشد.

  • شکل پذیری

شکل پذیری ورقه های استیل نیز بسیار زیاد است. به طور کلی ورقه های استیل را می توان به حالت های مختلف درآورد و شکل های متفاوتی به آن داد. این ویژگی نیز سبب می شود تا بتوانیم از ورقه های استیل برای ساخت محصولات مختلف استفاده کنیم.



جدول خرید ورق استیل دکوراتیو

برای خرید ورق استیل دکوراتیو لازم است ویژگی های این محصول را به طور کامل بشناسید. معمولا ورق های استیل دارای ویژگی های متفاوتی هستند که بسیاری از اوقات این ویژگی ها با یک جدول نمایش داده می شوند. در اینجا مهم ترین نکات و مواردی که در خصوص ورقه ها در یک جدول درج می شود را بررسی خواهیم کرد.

  • طرح روی ورق

این نکته صرفا در مورد ورقه های دکوراسیونی وجود دارد. به طور مثال ورقه های دکوراسیونی می توانند مدل های آینه ای، خش دار، مات و... را داشته باشند. قطعا تفاوت قیمتی محسوسی بین این مدل ها وجود دارد.

  • رنگ

حتی رنگی که بر روی ورقه ها وجود دارد نیز می تواند اختلاف قیمت ایجاد کند. رنگ های ایجاد شده بر سطح ورق نیاز به پردازش و طی شدن یک پروسه مشخص دارد. همین نکته باعث می شود تا قیمت های ورق استیل رنگی با بی رنگ متفاوت شود.

  • ضخامت ورقه ها

ضخامت های ورقه های استیل می تواند از 0.1 میلی متر تا 1.5 میلی متر متفاوت باشد. هر قدر ضخامت ورقه های استیل بیشتر شود، قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کند زیرا استحکام بالاتری دارند.

  • آلیاژ ورقه ها

همان طور که گفته شد ورقه های استیل دارای آلیاژهای متفاوتی هستند. متفاوت بودن آلیاژها می تواند تفاوت در گریدهای ورقه ها و در نهایت نیز تفاوت در ویژگی های شیمیایی و فیزیکی آلیاژها را ایجاد کند. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا حتما این نکته را در زمان خرید مورد توجه قرار دهید.

  • برند تولید کننده

در داخل کشور به طور کلی تولید کننده ورق استیل یافت نمی شود. تمامی ورقه ها و شیت های استیل در کارخانه ها و شرکت های خارجی تولید می شوند. هر کدام از برندهای تولید کننده ورقه ها نیز یک کیفیت مشخص دارند. به همین خاطر هم باید بدانید که از چه برندی می خواهید خرید کنید و چه موارد و ویژگی هایی برای شما اهمیت بیشتری دارد.

  • قیمت

در زمان خرید باید قیمت را هم در نظر بگیرید. نوسانات قیمت در جدول معرفی ورق های استیل درج نمی شود اما ممکن است در وبسایت های فروش این ورقه ها، نوسانات قیمتی را نیز به خوبی ببینید.



معرفی فلز کالا

برای خرید هر محصول علاوه بر آن که باید قیمت آن را چک کنید، نیاز به بررسی کیفیت آن نیز دارید. بنابراین بهترین کار آن است که شرکتی را پیدا کنید که هم قیمت های مناسبی ارائه می کند و هم کیفیت های خوبی را در محصولاتش دارد. شرکت فلز کالا در این زمینه می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به همین دلیل نیز به شما هم توصیه می کنیم تا اگر نیاز به خرید انواع ورق استیل و به خصوص ورق استیل دکوراتیو دارید، به فلز کالا مراجعه کنید.

اولین نکته پاسخ کارشناسان تلفنی بخش فروش است. شما با یک تماس می توانید به راحتی اطلاعاتی که نیاز دارید را کسب کنید و با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده اید، خرید کنید. از طرف دیگر برای ثبت سفارش خود نیاز نیست تا شرکت را مراجعه کنید. صرفا با یک تماس تلفنی با شماره 02122011620 می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سفارشات را درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد شیت های استیل به دست بیاورید نیز می توانید به وبسایت www.felez.org مراجعه کنید. در این وبسایت هم تمامی محصولات به خوبی نمایش داده شده است و هم اطلاعات تکمیلی تری از محصولات و ورق های استیل وجود دارد.

گالری تصاویر


وبگردی