آفتاب

ویزای توریستی برزیل



همه ساله مردم از سراسر دنیا ویزای توریستی برزیل را صادر می کنند و با تور برزیل به این کشور سفر می کنند تا از زیبایی های تحسین برانگیز این کشور دیدن کنند.

برزیل یک مقصد مسافرتی محبوب است که از جنگل های انبوه آمازون گرفته تا مجسمه مسیح رستگار، دیدنی های فراوانی برای بازدیدکنندگان خود دارد. در این مقاله با Tpttravel.io همراه شوید تا درباره ویزای توریستی برزیل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
همه ساله مردم از سراسر دنیا ویزای توریستی برزیل را صادر می کنند و با تور برزیل به این کشور سفر می کنند تا از زیبایی های تحسین برانگیز این کشور دیدن کنند.


 

ویزای توریستی برزیل چیست؟

ویزای توریستی برزیل یک سند مسافرتی است که معمولا به صورت مهر در پاسپورت صادر می شود.
ویزای توریستی برزیل اغلب مجوز اقامت تا 90 روز را صادر می کند. افرادی که ویزای توریستی برزیل دارند، نباید در طول سفر گردشگری به برزیل، به کار با دریافت حقوقی مشغول شوند.

آیا شهروندان ایرانی به ویزای توریستی برزیل نیاز دارند؟

بله.
اگر اهل کشور ایران هستید، باید مانند بسیاری از کشورهای دیگر، قبل از رسیدن به بندر ورودی، برای ویزای توریستی برزیل اقدام کرده و آن را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای برزیل

اگر مدارک موردنیاز ویزای برزیل را بدانید و قبل از اقدام برای دریافت آن، آماده کنید، سریع تر به هدف خود می رسید.
برای دریافت ویزای توریستی برزیل باید ابتدا مدارک زیر را آماده کنید:
• گذرنامه
• عکس
• بلیط رفت و برگشت
• بیمه مسافرتی یا درمانی
• اثبات تمکن مالی
• تایید رزرو هتل
• رسید ارائه شده پس از ارسال فرم درخواست آنلاین که امضا شده باشد.
• برای متقاضیان خردسال باید این رسید توسط هر دو والدین امضا شود.

شرایط ویزای برزیل

برای اینکه درخواست ویزای برزیل قبل از رسیدن زمان تور برزیل شما تایید شود، مهم است که تمام مدارک مورد نیاز را آماده و ارسال کنید.
شرایط زیر برای تمام انواع ویزاهای برزیل یکسان است:
گذرنامه: پاسپورت باید برای مدت زمان اقامت شما در برزیل معتبر باشد و دارای حداقل 3 صفحه خالی باشد.
عکس شخصی: ارسال حداقل یک عکس جدید، با ابعاد 3.5 در 4.5 سانتی متر با پس زمینه سفید
فرم درخواست: فرم درخواست ویزا آنلاین تکمیل شده به همراه رسید فرم درخواست ویزا (RER) چاپ شده
رسید پرداخت هزینه کنسولی: سفارت ها یا کنسولگری های مختلف، روش پرداخت هزینه های ویزای متفاوتی دارند.


 

درخواست ویزای توریستی برزیل

با چند مرحله ساده زیر، به راحتی می توانید درخواست ویزای توریستی برزیل خود را ثبت کنید:

مرحله 1: تکمیل فرم درخواست ویزا

ابتدا باید فرم های درخواست ویزای توریستی برزیل را که می توانید در وب سایت رسمی مهاجرت به صورت آنلاین قرار داده شده اند، کامل و دقیق پر کنید.

مرحله 2: مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید

در این مرحله باید تمامی اسناد را به صورت فایل، آپلود کنید و از دستورالعمل های سفارت یا کنسولگری برزیل مربوطه پیروی کنید.

مرحله 3: رسید درخواست را چاپ کنید

پس از تمام شدن مراحل درخواست آنلاین، به شما یک رسید فرم درخواست ویزا (RER) داده می شود. شما باید از این سند (فایل PDF) یک پرینت بگیرید. سپس عکس خود را با استفاده از چسب یا نوار چسب به برگه پرینت شده، ضمیمه کرده و آن را امضا کنید.

مرحله 4: درخواست را ارسال کنید

حالا باید درخواست های آماده شده را به همراه تمام مدارک مورد نیاز به سفارت یا کنسولگری مربوطه ارسال کنید. (به صورت پستی یا حضوری)

مرحله 5: پرداخت هزینه ویزا

روش پرداخت هزینه های ویزا بسته به سفارت یا کنسولگری مربوطه، متفاوت است.

مرحله 6: پاسپورت خود را بازیابی کنید

پس از بررسی، به شما اطلاع داده می شود تا پاسپورت خود را از سفارت یا کنسولگری مربوطه دریافت کنید.
در صورت تایید درخواست شما، ویزای توریستی جدید برزیل در داخل پاسپورت شما به صورت مهر، صادر خواهد شد.

مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزا

مدت زمان انتظار برای رسیدگی به درخواست ویزای برزیل بسته به ملیت، نوع ویزای شما و همچنین ظرفیت سفارت مورد نظر شما، متفاوت خواهد بود. اما به طور معمول، زمان تخمینی پردازش ویزای برزیل حدود 2 تا 15 روز کاری است.
بنابراین مهم است که درخواست ویزای خود را از قبل آماده کنید تا به موقع برای تور برزیل خود آماده شود.

اعتبار ویزای توریستی برزیل

ویزای توریستی برزیل تا 1 سال اعتبار دارد و امکان تا 90 روز اقامت را به شما می دهد. در برخی موارد، تمدید ویزای برزیل تا 90 روز مجاز است. اما تمدید ویزا معمولا کمی دشوار است.
بهتر است بدانید ویزای توریستی برزیل در زیر مجموعه گردشگری ویزای بازدید کننده برزیل یا VIVIS قرار می گیرد. ویزای VIVIS با مقاصد دیگری همچون تجارت، ورزش و فعالیت های هنری نیز صادر می شود. در اکثر مواقع ویزای VIVIS به صورت ویزای چند بار ورود صادر شود.

تمدید ویزای توریستی برزیل

تمدید ویزای توریستی برزیل به ملیت شما و همچنین هدف تان از اقامت در این کشور بستگی دارد.
معمولا تمدید ویزای برزیل به میزان 90 روز اضافه و همچنین به میزان حداکثر 180 روز در یک دوره 12 ماهه به افراد داده می شود.برای تمدید ویزای برزیل خود باید به دفاتر پلیس فدرال برزیل رفته و درخواست خود را ارائه نمایید.

سفر به برزیل با تور

در تور برزیل می توانید از تمام مقاصد گردشگری برزیل بدون دغدغه بابت کرایه وسیله نقلیه یا هزینه های مربوط به بازدید و ... دیدن کنید. یک آژانس گردشگری معتبر علاوه بر تمامی خدمات دیگر نظیر رزرو هتل، رزرو پرواز و ...، همچنین می تواند خدمات مربوط به ویزای توریستی برزیل شما را نیز انجام دهد. پس اگر می خواهید سفری امن و راحت را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم از خدمات تورهای گردشگری خارجی استفاده کنید.


 

تی پی تی تراول

تی پی تی تراول یک آژانس گردشگری حرفه ای است که تمامی خدمات ویزا را برای شما انجام می دهد. بنابراین دیگر نیاز نیست بابت عدم دریافت به موقع ویزا نگران باشید. همکاران ما در مجموعه تی پی تی تراول با سابقه زیاد در دریافت ویزا، همچنین می توانند رفع ریجکتی ویزای شما را در اسرع وقت انجام دهند. شما می توانید برای دریافت تمامی خدمات ما، به راحتی با شماره 91004666 021تماس بگیرید و یا وارد وب سایت مجموعه به آدرس https://tpttravel.io/  شده و تورهای موردنظرتان را رزرو نمایید.

گالری تصاویر


وبگردی