آفتاب

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از زرین اکسچنج



در گذشته تمامی خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت غیرممکن بود که البته با وجود محدودیت های آن زمان الزامی بودند، اما امروزه با پیشرفت خدمات شاپرک مانند رمزهای یک بار مصرف و همچنین ایجاد سامانه یکپارچه احراز هویت کاربران بنام سامانه "شاهکار" ارایه خدمات به کاربرانی که مبلغ سفارشات روزانه آن‌ها زیاد نیست بدون ارسال مدارک قابل انجام است.

در گذشته تمامی خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت غیرممکن بود که البته با وجود محدودیت های آن زمان الزامی بودند، اما امروزه با پیشرفت خدمات شاپرک مانند رمزهای یک بار مصرف و همچنین ایجاد سامانه یکپارچه احراز هویت کاربران بنام سامانه "شاهکار"  ارایه خدمات به کاربرانی که مبلغ سفارشات روزانه آن‌ها زیاد نیست بدون ارسال مدارک قابل انجام است.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

اگر در گذشته از ارزهای دیجیتال و صرافی های ایرانی استفاده کرده باشید حتما می دانید که احراز هویت کردن در این سایت ها بسیار سخت و عذاب آور بوده است.

ارسال تصویر مدارک شخصی و هویتی در کنار دست نوشته های مختلف و مربوط به هر سایت، آن هم به صورت سلفی و سپس انتظار طولانی بابت بررسی و تایید مدارک و البته در بسیاری موارد تایید انجام نمی شد و کاربر مجبور به ارسال مجدد تصاویر با فرم دلخواه کارشناسان سایت های مختلف می شد.

اما خوشبختانه با ارایه خدمات خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از سوی "زرین اکسچنج" دیگر نه تنها نیاز به تهیه و ارسال تصویر از مدارک هویتی وجود ندارد، بلکه نیاز به صرف زمان و انتظار برای تایید اطلاعات نیز نمی باشد و همه چیز اتوماتیک انجام می شود.

 خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از زرین اکسچنج

خرید ووچر بدون احراز هویت چگونه انجام می شود؟

در زرین اکسچنج منظور از خرید ووچر بدون احراز هویت در واقع بدون ارسال مدارک است. یعنی در صورتی که سقف خرید روزانه کاربر محدود باشد و نیاز به خرید زیادی نداشته باشد، می‌تواند خرید ووچر پرفکت مانی بدون ارسال مدارک شخصی و هویتی انجام دهد.

البته کاربر در زمان ثبت نام اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و تمام اطلاعات به صورت خودکار توسط سامانه شاهکار بررسی و اصالت سنجی می‌شوند. لازم بذکر است که شماره موبایل، کد ملی و شماره کارت کاربر می بایست به نام یک نفر باشد تا اطلاعات تایید و امکان خرید ووچر پرفکت مانی برای ایشان فعال شود.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

از آنجایی که سیستم خرید بدون احراز هویت در زرین اکسچنج به تازگی راه اندازی شده است و ممکن است فعالسازی این قابلیت برای بعضی از کاربران دشوار باشد، در زیر یک آموزش تصویری مفید جهت آشنایی بیشتر شما با نحوه ثبت نام و فعالسازی حساب قرار دارد:

1- ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

در مرحله اول لازم است تا اطلاعات اولیه مانند نام، نام خانوادگی و شماره موبایل را در صفحه عضویت وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره موبایل وارد شده می بایست به نام شخص دارنده کارت بانکی و کد ملی باشد، در غیر اینصورت در مراحل بعدی ثبت نام با مشکل مواجه خواهید شد و امکان فعالسازی حساب کاربری برای شما وجود ندارد.

2- تکمیل اطلاعات



 خرید ووچر بدون احراز هویت

در گام دوم لازم است که اطلاعات هویتی شامل "کد ملی" و "تاریخ تولد" خودتان را وارد کنید. این بخش ارتباط خودکار و آنلاین با سامانه شاهکار کشور دارد و اطلاعات وارد شده پس از انتخاب دکمه ثبت اطلاعات به صورت اتوماتیک استعلام می شوند. در صورتی که کد ملی صحیح نباشد یا مالک شماره موبایل ، کد ملی وارد شده نباشد ثبت نام انجام نخواهد شد.

3- افزودن کارت بانکی

آخرین مرحله برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از زرین اکسچنج ، افزودن کارت بانکی و تکمیل ثبت نام است. توجه داشته باشید که مالکیت کارت بانکی نیز همچون شماره موبایل کاملا اتوماتیک توسط سامانه شاهکار بررسی و تایید می‌گردد. در نتیجه اگر شماره کارت بانکی متعلق به صاحب کد ملی و شماره موبایل نباشد فعالسازی حساب کاربری انجام نخواهد شد.

4- خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

در صورتی که مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید و تمام استعلامات خودکار سامانه شاهکار صحیح باشند حساب کاربری شما اتوماتیک تایید خواهد شد و امکان خرید برای شما فعال می گردد. به همین سادگی! توجه داشته باشید که انجام مراحل بالا در صورتی که اطلاعات را صحیح وارد کنید حداکثر یک دقیقه زمان نیاز دارد.

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

  • عدم نیاز به ارسال تصویر مدارک شخصی
  • تایید خودکار اطلاعات و عدم انتظار برای بررسی دستی مدارک
  • سقف تراکنش مناسب و شناور برای اکثر افراد
  • ایمنی اطلاعات شخصی با توجه به عدم ارسال مدارک
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و کل ایام سال

 

جمع‌بندی

در این مطلب به این موضوع پرداختیم که خرید ووچر پرفکت مانی از زرین اکسچنج چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی نسبت به تایید هویت با ارسال تصویر مدارک دارد. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و راهنمایی های لازم را دریافت کرده باشید. لازم بذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی که در این مطلب به آن اشاره نشد، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و آنلاین زرین اکسچنج تماس بگیرید و پاسخ سوالات خودتان را دریافت کنید.

گالری تصاویر


وبگردی