آفتاب

خرید فوری خودرو با تسویه یک ماهه



برای خرید یک خودروی معمولی ساخت داخل مدتها پس‌انداز می‌کنیم و حتی به قرض و وام رو می‌آوریم. با این وجود، به محض نزدیک شدن بودجه ما به قیمت خودروی مورد نظرمان، آوار تورم روی سرمان خراب می‌شود!

افزایش شدید قیمت خودرو در سال‌های اخیر باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید خودروی مورد نظرشان با کمبود نقدینگی مواجه شوند. برای خرید یک خودروی معمولی ساخت داخل مدتها پس‌انداز می‌کنیم و حتی به قرض و وام رو می‌آوریم. با این وجود، به محض نزدیک شدن بودجه ما به قیمت خودروی مورد نظرمان، آوار تورم روی سرمان خراب می‌شود! درست همین‌جاست که از بازار صعودی جا می‌مانیم و یک بار دیگر فرصت خرید خودروی مورد نظرمان را از دست می‌دهیم.

برای حل این مشکل، همراه‌مکانیک یک سرویس جدید تحت عنوان خرید فوری خودرو با تسویه یک ماهه را ارائه کرده که در ادامه به توضیح آن پرداخته‌ایم.

خرید خودرو با تسویه یک ماهه یعنی چی؟

تجربه نشان می‌دهد که بازار خودرو معمولا یکی دو مرتبه در هرسال با رشد قیمت مواجه می‌شود که این رشد در چند سال اخیر قابل ملاحظه بوده است. در چنین شرایطی، افرادی که مدتها در حال تامین بودجه برای خرید خودروی مورد نظرشان بوده‌اند به دلیل افزایش قیمت‌ها دچار مشکل می‌شوند. همچنین افرادی که قصد ارتقای خودروی خود را داشته‌اند، بعد از رشد قیمت‌ها به بودجه بیشتری نیاز خواهند داشت.

با توجه به اینکه تامین کسری بودجه برای خرید خودرو در مدت زمان کوتاهِ چند روزه کار راحتی نیست، عملا فرصت خرید خودرو برای این افراد از دست می‌رود و اصطلاحا از تورم جا می‌مانند.

طرح خرید فوری خودرو از همراه‌مکانیک با تسویه یک ماهه، سریع‌ترین روشِ تامین بودجه مورد نیاز برای خرید خودرو است. در این طرح می‌توانید خودروی صفر یا کارکرده مورد نظرتان را با تسهیلات فوری از همراه‌مکانیک بخرید. در واقع برای خرید خودرو فقط باید بخشی از قیمت تمام شده آن را بپردازید و یک ماه فرصت خواهید داشت که مابقی مبلغ را تسویه کنید. به این ترتیب، از نوسانات بازار خودرو عقب نخواهید ماند‍!

شرایط خرید خودرو با تسویه یک ماهه

خرید خودرو از همراه‌مکانیک با تسویه یک ماهه شامل دو طرح زیر می‌شود که بسته به بودجه مورد نیازتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید:

طرح تحویل فوری

شرایط این طرح به شرح زیر است:

میزان وام تا 100 میلیون تومان است - حداقل پیش‌پرداخت تا 80 درصد قیمت خودرو - بازه‌های بازپرداخت 7، 15، 20 و 30 روزه است - خودرو بلافاصله بعد از تنظیم قرارداد تحویل خریدار می‌شود - فقط به یک برگه چک صیادی نیاز است - بدون نیاز به ضامن

طرح تحویل 30 روزه

شرایط این طرح به شرح زیر است:

میزان وام تا 500 میلیون تومان است - حداقل پیش‌پرداخت تا 30 درصد قیمت خودرو - بازه بازپرداخت 30 روزه است - خودرو بلافاصله بعد از تسویه کامل تحویل خریدار می‌شود - فقط به یک برگه چک صیادی نیاز است - بدون نیاز به ضامن

مزایای خرید خودرو با تسویه یک ماهه

خرید فوری خودرو با طرح تسویه یک‌ماهه همراه مکانیک، دارای مزایای متعددی است:

  • حفظ ارزش پول و جا نماندن از تورم

  • تامین فوری وام طی 24 ساعت

  • فرصت 30 روزه برای تسویه

  • بدون نیاز به ضامن

  • خرید خودروی صفر و کارکرده کارشناسی‌شده

  • خرید خودرو با ضمانت 800 میلیونی همراه‌مکانیک

کلام آخر

ما کل طرح جدید خرید فوری خودرو از همراه مکانیک را شرح دادیم. اگر قصد خرید خودرو با تسویه یک ماهه را دارید همین الان وارد صفحه https://www.hamrah-mechanic.com/installments/ شده و درخواست خود را ثبت کنید.

منبع: خرید فوری خودرو



وبگردی