آفتاب

مرورگر گوشی شیائومی کجاست؟



اکثر کاربرانی که از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند از مرورگر خود تبلیغات زیادی را دریافت می‌کنند. در واقع این مرورگر در تمام دستگاه به صورت پیشفرض دانلود شده است. اگر شما از کاربران تلفن‌های همراه شیائومی هستید حتماً این سوال برایتان پیش آمده که مرورگر گوشی شیائومی کجاست؟

آیا می‌دانستید که شرکت شیائومی به عنوان یک شرکت نرم افزار اولین بار فعالیت خود را آغاز کرده است؟ این شرکت در ابتدای شروع فعالیت خود رابط کاربری بسیار متفاوت و منحصر به فردی را برای گوشی‌های هوشمند اندروید راه اندازی کرد و نام آن را MIUI گذاشت. هم اکنون این قابلیت در واقع رابط کاربری تلفن‌های همراه شیائومی محسوب می‌شود. اکثر کاربرانی که از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند از مرورگر خود تبلیغات زیادی را دریافت می‌کنند. در واقع این مرورگر در تمام دستگاه به صورت پیشفرض دانلود شده است. اگر شما از کاربران تلفن‌های همراه شیائومی هستید حتماً این سوال برایتان پیش آمده که مرورگر گوشی شیائومی کجاست؟ در این مقاله با شهر سخت افزار همراه شوید تا به طور کامل درباره نحوه راه اندازی و پیدا کردن مرورگر تلفن‌های همراه شیائومی صحبت کنیم.

مرورگر گوشی شیائومی

معرفی مرورگر شیائومی

مرورگر اختصاصی تلفن‌های همراه شیائومی می بروزر نامیده می‌شود که یک مرورگر بسیار قدرتمند است و نه تنها چیزی از مرورگر مدرنی مانند گوگل کروم کم ندارد، بلکه نسبت به این مرورگر حتی سریع‌تر و سبک‌تر نیز عمل می کند و مصرف باتری و مصرف رم بسیار کمتری دارد. از جمله ویژگی‌های مرورگر شیائومی می‌توان به دانلود انواع فیلم‌ها از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و...، تماشای فیلم‌های آنلاین، دانلود منیجر قدرتمند، باز کردن بی نهایت تب و... اشاره کرد. در کل اگر بخواهیم این مرورگر را بررسی کنیم می‌توانیم بگوییم که گزینه‌های بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گزینه‌ها همچنین برای کاهش حجم مصرف اینترنت هم می‌تواند به شما کمک کند. به طوری که حجم اینترنت شما در هنگام وب گردی بسیار کمتر استفاده خواهد شد. به همین خاطر اگر در حال حاضر از تلفن‌های همراه شیائومی استفاده می‌کنید نیازی نیست که حتماً از گوگل و یا گوگل کروم استفاده کنید. بلکه می‌توانید از مرورگر اختصاصی شیائومی یعنی Mi Browser استفاده کرده و به ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای دسترسی پیدا کنید.

ظاهرا شرکت شیائومی این اپلیکیشن را به دلیل بازار مصرف کنندگان تلفن‌های همراه این کمپانی تولید کرده است. به این خاطر که بسیاری از تلفن‌های همراه فروخته شده توسط برند شیائومی در بین بازه پایین رده تا میان رده قرار داده می‌شوند. به همین خاطر باید یک اپلیکیشن کم مصرف‌تر نسبت به مرورگرهای مدرنی مانند کروم یا گوگل وجود داشته باشد که قدرت کمتری را از تلفن همراه بگیرد. به همین خاطر است که مرورگر اختصاصی شیائومی برای این گوشی بسیار پرکاربرد است.

ویژگی‌ها و امکانات مرورگر شیائومی

از جمله انواع امکانات و ویژگی‌هایی که مرورگر شیائومی می‌تواند به شما ارائه دهد عبارتند از:

  1. قابلیت جستجوی بسیار سریع در گوگل و دیگر موتورهای جستجو

  2. قابلیت ذخیره کردن استتوس‌های واتساپ

  3. امکان مدیریت کردن هوشمندانه فایل‌ها و ذخیره سازی آن‌ها در پوشه‌های اختصاصی

  4. امکان دانلود انواع فیلم‌ها از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام

  5. در اختیار داشتن قابلیت جستجوی صوتی

  6. در اختیار داشتن حالت ناشناس برای جستجو در اینترنت به صورت ایمن

  7. دارای تم شب برای راحتی استفاده در محیط‌های کم نور و تاریک

  8. مصرف حداقل مقدار اینترنت

  9. در اختیار داشتن رابط کاربری روان و سریع

  10. در اختیار داشتن دانلود منیجر بسیار قدرتمند برای مدیریت کردن فایل‌های دانلود شده

مراحل پیدا کردن مرورگر تلفن همراه شیائومی

برای پیدا کردن مرورگر شیائومی و یا تغییر مرورگر پیش فرض خود نیاز است تا مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

پیدا کردن مرورگر شیائومی

  1. به تنظیمات تلفن همراه شیائومی خود رفته و سپس به بخش برنامه‌ها مراجعه کنید.

  2. پس از آن مدیریت برنامه‌ها را انتخاب کنید.

  3. در صفحه‌ای که برای شما باز شده است بر روی سه نقطه بالای صفحه که در سمت راست قرار دارد کلیک کرده و برنامه پیش فرض را انتخاب کنید.

  4. اکنون بر روی مرورگر ضربه زده و پس از آن گزینه کروم را انتخاب نمایید.

    انتخاب مرورگر کروم در گوشی شیائومی

جلوگیری از باز شدن لینک‌ها در مرورگر Mi Browser

نکته مهمی که باید بدانید این است که با باز شدن هر پیوند هنگام کار کردن با تلفن همراه هوشمند شیائومی با رابط کاربری MIUI در فضای اینترنت، مرورگر Mi Browser هم باز خواهد شد. از آنجایی که این مرورگر سرعت بسیار کمی دارد بنابراین باعث کلافگی و آزار کاربران می‌شود. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. به این خاطر که ما برای رفع این مشکل می‌خواهیم مراحل زیر را به شما معرفی کنیم:

  1. در مرحله اول نماد برنامه مرورگر Mi Browser را برای مدت چند ثانیه فشار دهید.

  2. سپس بر روی گزینه اطلاعات برنامه کلیک کنید.

  3. اکنون به دنبال گزینه پاک کردن تمام پیش‌فرض‌ها بگردید و آن را غیر فعال کنید.

سخن پایانی

از آنجایی که کاربران تلفن همراه شیائومی روز به روز در حال افزایش هستند، به همین خاطر در این مقاله به یکی از مهم‌ترین سؤالات آن‌ها یعنی مرورگر گوشی شیائومی کجاست؟ پاسخ دادیم تا بتوانید به راحتی مرورگر خود را که یکی از ابزارهای ضروری تلفن همراه محسوب می‌شود را به راحتی پیدا کنید. اما حالا که بحث تلفن همراه به میان آمد خوب است در پایان به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید انواع تلفن همراه مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و... را دارید می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی فرنا در زمینه فروش موبایل و ابزارهای جانبی آن مشغول به فعالیت است. از طرفی دیگر اگر می‌خواهید قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی شیائومی را بدانید سایت فرنا قیمت به روز تمام تلفن‌های همراه را در اختیار شما قرار خواهد داد. به طور مثال می‌توانید قیمت گوشی a13 ۶۴ گیگ رم 4 را که یک تلفن همراه اقتصادی و مقرون به صرفه است را از طریق این سایت مشاهده کنید.

گالری تصاویر


وبگردی