آفتاب

رایان پشتیبان 14 ساله شد



به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس شرکت رایان پشتیبان قصد داریم تا به کارنامه و مهمترین خدمات این شرکت نگاهی بیندازیم.

شرکت رایان پشتیبان از سال 1386 تا به اکنون با همراه داشتن تیمی متخصص و کارآزموده همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدماتی گسترده و پشتیبانی در حوزه فناوری اطلاعات همچون نصب و راه اندازی شبکه و سرور، تأمین و تعمیر سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، ارائه مشاوره خرید و راه اندازی تجهیزات شبکه و کامپیوتر و همچنین برگزاری دوره های جامع و تخصصی شبکه، سهمی در گسترش تکنولوژی IT در کشور ایران داشته باشد.

این شرکت با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به همراه یک تیم حرفه ای و با تجربه در مدت زمان کوتاهی توانسته است به موفقیت چشمگیری دست یابد که حاصل این تلاش، اعتماد و جلب رضایت مشتریان و در نتیجه همکاری با مشتریان بزرگی همچون نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی شده است.

از مهمترین خدمات این شرکت می توان به خدمات شبکه و سرور، خدمات کامپیوتر و تجهیزات جانبی، سخت افزار، نرم افزار، تعمیر کامپیوتر، پرینتر و لپتاپ، خدمات مشاوره و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای علاقه مندان به این حوزه اشاره کرد که در ادامه به توضیح کامل این خدمات خواهیم پرداخت.

رایان پشتیبان

خدمات شبکه و سرور

شرکت رایان پشتیبان در حال حاضر به عنوان یک شرکت بزرگ در حوزه IT، راه اندازی و پشتیبانی شبکه در کشور ایران در حال فعالیت است. اصطلاح شبکه شاید در ذهن، یک تعریف مختصری از اتصال دو یا چند کامپیوتر به یکدیگر یا سرور به وجود بیاورد اما دقیق تر که به موضوع اشاره کنیم متوجه می شویم که شبکه یک طیف وسیعی از خدمات و عناوین را شامل می شود. شرکت رایان پشتیبان با تکیه بر تخصص و مهارت خود سال ها در زمینه خدمات و پشتیبانی شبکه فعالیت داشته و مفتخر است که با جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود بتواند قدمی محکم به سوی اهداف والاتر خود بردارد.

در زیر به مهمترین خدمات این شرکت در حوزه شبکه و پشتیبانی آن اشاره می کنیم:

  • نصب، راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه به صورت بی سیم (وایرلس) و با سیم
  • کابل کشی، نگهداری و پشتیبانی تجهیزات پسیو شبکه و تلفن شامل کابل و داکت
  • راه اندازی تمامی تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ، روتر و فایروال، همینطور رفع اشکالات روزمره شبکه
  • طراحی و اجرای سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه
  • استانداردسازی، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و اتاق سرور (Data Center) شامل رک، سرور، UPS
  • نصب، راه اندازی و پشتیبانی سرور های Hp، Supermicro و Intel
  • راه اندازی شبکه های محلی، خدمات امنیت شبکه، خدمات زیرساخت شبکه، بسترسازی و جابجایی شبکه

شرکت رایان پشتیبان این افتخار را دارد تا در زمینه ی ارائه مشاوره در زمینه طراحی و اجرای شبکه های LAN، WAN و Wireless به شکل صحیح و استاندارد بطوریکه کمترین هزینه و بیشترین بازده برای افزایش کارایی سازمان ها و شرکت ها را داشته باشد در خدمت این عزیزان باشد.

خدمات کامپیوتر و تجهیزات جانبی

امروزه با گسترش تکنولوژی، کامپیوتر و سیستم های دیجیتالی هوشمند از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند بطوریکه نبود این تجهیزات در هر خانه یا کسب و کاری عملا غیر ممکن است. کامپیوتر و تجهیزات آن از جمله پرینتر و قطعات سخت افزاری مانند سایر لوازم الکترونیکی گاهی نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد.

رایان پشتیبان در طول این سال ها با تکیه بر دانش فنی خود خدماتی را از قبیل مشاوره در خرید کامپیوتر، لپ تاپ، تجهیزات و قطعات کامپیوتری ارائه داده است تا عزیزانی که قصد خرید رایانه ای را دارند با دریافت بهترین مشاوره نسبت به بودجه شان، قدرتمندترین قطعات را تهیه کنند. در کنار این موارد رایان پشتیبان از یک کارگاه مجهز و افراد مجرب در تعمیر و سرویس این تجهیزات برخوردار است تا در صورت بروز هرگونه خرابی و ایراد در کامپیوتر مشتریان عزیز اقدام به رفع این موارد کنند. این شرکت با گسترش خدمات ارزنده خود، با سرویس و تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل و یا خانه مشتریان عزیز، معضل حمل کامپیوتر و یا لپ تاپ را حل نموده و با یک تماس با کارشناسان فنی این شرکت، یک متخصص کارآزموده در اسرع وقت به محل اعزام می گردد.

به طور کلی خدماتی که رایان پشتیبان با افتخار در طول این سال ها در حوزه تعمیرات، مونتاژ، فروش و مشاوره در خرید کامپیوتر و تجهیزات جانبی به مشتریان عزیز خود ارائه داده است را در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد.

کامپیوتر، پرینتر، لپتاپ

تعمیرات تخصصی کامپیوتر، پرینتر و لپتاپ از جمله خدماتی است که سال هاست این شرکت هم پا و همراه با دانش و تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته است. جمع آوری، مونتاژ و اسمبل کردن کامپیوتر از صفر تا صد در این شرکت انجام شده و مشتریان عزیز دیگر دغدغه ای از بابت چگونگی جمع آوری یک کامپیوتر، متناسب با نوع کاربری خود نخواهند داشت. شرکت رایان پشتیبان جدا از حوزه ی اسمبل، تعمیر و پشتیبانی کامپیوتر و لپ تاپ در حوزه ی تعمیر انواع پرینتر و رفع ایرادات آن ها نیز مهارت دارد.

این خدمات شامل:

  • بررسی کامل پرینتر و جنرال سرویس
  • تعویض درام
  • تست کارتریج و سرویس آن
  • رفع ایراد کاغذ کش، فیوزینگ، برد اصلی پرینتر، چرخ دنده ها و... است.

سخت افزار

فروش، نصب و راه اندازی و تعمیر سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ و ارائه مشاوره در این زمینه موفقیتی است که این شرکت در راستای رضایت مشتریان به دست آورده است. بررسی کامل و عیب یابی، تعمیر سخت افزارهایی همچون Cpu، مادربرد، هارد و رم، همچنین مونتاژ، پشتیبانی، و سرویس دوره ای این قطعات از خدمات سخت افزاری رایان پشتیبان است. این شرکت به مشتریان عزیز برای انتخاب سخت افزار مناسب جهت ارتقا قدرت کامپیوترشان نیز مشاوره ارائه می دهد.

نرم افزار

خدمات نرم افزاری مواردی از جمله نصب، پشتیبانی، رفع عیب، بروزرسانی و آموزش را شامل می شود که تمام این خدمات توسط تیم رایان پشتیبان انجام می گردد.

مهمترین این خدمات به شرح زیر است:

  • مشاوره در خرید نرم افزار های اداری و حسابداری
  • بک آپ گیری و نگهداری اطلاعات نرم افزار ها
  • نصب آنتی ویروس، فعال سازی و آپدیت آن
  • نصب سیستم عامل های روز دنیا (ویندوز، لینوکس)
  • نصب نرم افزار های کاربردی و ضروری ویندوز
  • نصب نرم افزار های تخصصی و اجرای پچ (Patch) جهت رفع مشکل لایسنس
  • عیب یابی و رفع عیب در هنگام اجرای ویندوز و یا نرم افزار ها
  • بهینه سازی ویندوز و نرم افزارها



برگزاری دوره های آموزش شبکه

شرکت رایان پشتیبان جهت افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش تخصصی علاقه مندان به شبکه اقدام به برگزاری دوره های جامع آموزش  شبکه می کند. هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح کیفی دانش شبکه، آموزش مهارت های لازم جهت راه اندازی، بهینه سازی و پشتیبانی شبکه برای یک مجموعه بزرگ و در نتیجه تبدیل هنرجویان به یک کارشناس خبره شبکه جهت ورود آنان به بازار کار است.

این دوره ها ابتدا با دوره Network+ که اصلی ترین و پایه ترین مبحث جهت ورود به دانش شبکه است آغاز می شوند که در آن به زیرساخت های شبکه های بی سیم و با سیم و تمام مباحث ابتدایی مربوط به این دو مورد پرداخته می شود. سپس در مرحله بعدی یعنی دوره آموزش سیسکو (CCNA Cisco) به مباحث نصب و راه اندازی شبکه در بستر سخت افزار های مختلف پرداخته می شود؛ مباحثی از جمله تنظیم و نگهداری روتر ها و سوئیچ ها.

در دوره بعدی با توجه به علاقه هنرجو به ادامه مباحث شبکه و برای افزایش قدرت مدیریت و دانش شبکه دوره MCSA Microsoft برگزار می شود که با توجه به اهمیت ویژگی های این دوره لازمه ی شرکت در این دوره، داشتن تمامی اطلاعات Network+ است.

خدمات مشاوره شبکه

شرکت رایان پشتیبان در امر مشاوره شبکه به سازمان ها و شرکت ها خدمات گسترده ای را ارائه داده است:

تمامی خدمات مشاوره ای این شرکت را به طور خلاصه بیان می کنیم.

  • مشاوره امنیت شبکه و سرور
  • مشاوره تجهیزات شبکه و بهینه سازی سخت افزار ها
  • مشاوره طراحی و پیاده سازی شبکه
  • مشاوره خرید تجهیزات و ارتقای سرور
  • مشاوره نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی جهت ایجاد ارتباط یکپارچه

ارائه مشاوره فنی و راهکار های مفید به سازمان ها و شرکت ها امری تخصصی است که توسط شرکت رایان پشتیبان در جهت راه اندازی بهینه زیرساخت های شبکه ای و در نتیجه اجرای بی نقص نرم افزار ها و سخت افزار ها صورت می گیرد. این خدمت مهم توسط کارشناسان با تجربه این شرکت صورت گرفته تا به روند راه اندازی و اجرای صحیح یک سیستم بزرگ کمک کرده باشد.

مشتریان

شرکت رایان پشتیبان مفتخر است که در طول 14 سال سابقه فعالیت در حوزه IT و شبکه های کامپیوتر با نهاد ها، شرکت ها و سازمان های بزرگی همکاری داشته است. خدماتی از قبیل:

  • تأمین تجهیزات کامپیوتر و شبکه برای موسسات، هتل، صرافی ها و شرکت ها
  • تعمیر و پشتیبانی شبکه برای شرکت های پارس چوب، آبادیس تجهیز، فهام برهان و...
  • تأمین، تعمیر و پشتیبانی کامپیوتر و پرینتر برای اتحادیه انبوه سازان، شرکت کشتیرانی کاسپین و...
  • قرارداد پشتیبانی با شرکت های کیمیا راضی، پارما و شرکت خانه کالا
  • قرارداد تأمین و نگهداری تجهیزات و شبکه و سرور با شرکت های باران سرام، زیست آزما، آرمس و...

گالری تصاویر


وبگردی