آفتاب

معرفی سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus



سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus به خوبی با ورک لودها و محیط های مختلف سازگاری دارد و از نظر توسعه و مقیاس پذیری توازن خوبی ایجاد می کند.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus را به آن دسته از کاربرانی پیشنهاد می دهیم که نیاز به افزایش عملکرد در زمینه ذخیره سازی، محاسبات یا توسعه دارند. سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus به خوبی با ورک لودها و محیط های مختلف سازگاری دارد و از نظر توسعه و مقیاس پذیری توازن خوبی ایجاد می کند. سرور نسل 10 اچ پی DL380 Gen10 Plus یک پلت فرم 2P/ 2P است ( دو یونیته دو سوکته) که برای سازگاری و انعطاف پذیری طراحی شده است. شما می توانید آن را در محیط های مختلف مستقر کنید، از همه مهمتر از پردازنده های نسل سوم اینتل Intel® Xeon استفاده می کند و گارانتی جامعی ارائه می دهد. در ادامه با کیهان سرور همراه باشید. کیهان سرور یکی از شرکت های ارائه دهنده سرویس های سرور اچ پی و قطعات سرور اچ پی مانند رم سرور اچ پی، هارد سرور اچ پی، سی پی یو سرور اچ پی و تمامی قطعات دیگر می باشد. برای خرید سرور اچ پی به شماره تلفن های درج شده در سایت کیهان سرور تماس حاصل فرمایید.
-    معرفی پردازنده های سرور اچ پی G10 Plus

مشخصات فنی سرور اچ پی HPE DL380 G10 Plus

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus به PCIe Gen4 مجهز شده است سرعت انتقال داده و سرعت شبکه بالاتری را ارائه می دهد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    این سرور Gen 10 اچ پی از پردازنده های نسل سوم Intel® Xeon® Scalable استفاده می کند
•    به لطف پشتیبانی از PCIe Gen 4 می توانید بهبود پهنای باند و توان عملیاتی بالایی را تجربه کنید.
•    در آن از آداپتورهای شبکه استاندارد OCP 3.0 پشتیبانی می شود.
•    از کنترلرهای HPE Smart Array Trimodal (NVMe/SAS/SATA) پشتیبانی می کند.


 


سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus برای اجرای مشکل ترین ورک لودها ساخته شده است.
•    سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus بر اساس هوش پایه Foundational Intelligenceساخته شده است تا IT را بر اساس بینش هایی که فراهم می آورد تغییر دهد این امر به نوبه خود منجر به افزایش عملکرد و کارایی می شود و نتایج بهتری را با سرعت بالاتری ارائه می دهد.
•    در مورد عملکرد سرور فیدبک های عملیاتی را به صورت بلادرنگ ارائه می دهد و حتی برای تنظیم دقیق تنظیمات بایوس (برای سفارشی سازی بر اساس نیازهای کسب و کار) پیشنهاداتی ارائه می دهد.

امنیت جامع 360 درجه

•    سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus یک امنیت جامع، پیشرفته و کامل ارائه می دهد که از زنجیره تامین تولید شروع و با از کارافتادن و پایان چرخه عمر خاتمه پیدا می کند.
•    امنیت HPE ProLiant با شناسایی سرورهای آسیب دیده و یکپارچه سازی هر مولفه سخت افزاری و فریم ویر شروع می شود. سرورهایی که حاوی کدهای مخرب هستند اجازه راه انداری ندارند و به این ترتیب از سرورهای سالم محافظت می کنند.
•    سرورهای HPE ProLiant بعد از یک رخداد امنیتی به صورت خودکار ریکاوری می شوند. این دستگاه های ریکاوری سیستم عامل، ریکاوری فریم ویر، برنامه ها و داده های معتبر را ارائه می کنند. همچنین سریعترین راه را برای برگرداندن سرور به حالت عملکردی نرمال فراهم می آورند.
•    وقتی می خواهید دیگر از سرور استفاده نکنید و یا که می خواهید سرور HPE ProLiant را بفروشید می توانید با استفاده از یک دکمه به طور ایمن رمزهای عبور، تنظیمات پیکربندی و داده ها را پاک کنید و از دسترسی ناخواسته به اطلاعات حساس جلوگیری کنید.

اتوماسیون مدیریت هوشمند

•    سرور اچ پی HPE Proliant DL380 Gen10 Plus کارهای مدیریتی را ساده و خودکار می کند و پایه و اساس محکم و معتبری را برای پلتفرم ابری باز و هیبریدی (ترکیبی) ایجاد می کند که با قابلیت ترکیب پذیری Composability فعال می شود.
•    HPE Integrated Lights-Out (iLO) یک کنسول مدیریتی منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد وضعیت سرور را نظارت کنید، از ابزارهای گزارش گیری استفاده کنید. حتی برای شناسایی و حل سریع مشکلات هشدارهای محلی و از راه دور را ارسال می کند.
•    اتوماسیون و کنترل تعریف شده نرم افزار باعث می شود که زمانی که برای عملیات نگهداری کاهش پیدا کند و همچنین به جای صرف هفته ها زمان برای استقرار، در عرض چند روز عملیات نصب و استقرار را انجام دهید.
•    HPE InfoSight به طور مداوم زیرساخت سرور را تجزیه و تحلیل می کند. همچنین از نمونه های واقعی بدست آمده از صدها هزار سرور برای پیش بینی و جلوگیری از مشکلات (قبل از اینکه روی عملیات تجاری تاثیر منفی بگذارند) استفاده می کند.
•    با پشتیبانی سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus از HPE GreenLake می توانید مدیریت ساده زیرساخت فناوری اطلاعات را در کل مجموعه هیبریدی ساده کنید.

گالری تصاویر


وبگردی