آفتاب

انواع شکلات کادویی تلخ هیوا شکلات



هدیه دادن یک جعبه شکلات شیرین مطمئناً هر عاشق شکلات را در هر زمان و هر روز از سال تحت تأثیر قرار می‌دهد. شکلات کادوئی تلخ حاوی شکلات‌های کاکائویی و مغزدار بوده و هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شماست.

شکلات کادوئی تلخ 

هدیه دادن یک جعبه شکلات شیرین مطمئناً هر عاشق شکلات را در هر زمان و هر روز از سال تحت تأثیر قرار می‌دهد. شکلات کادوئی تلخ  حاوی شکلات‌های کاکائویی و مغزدار بوده و هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شماست. این باکس بی‌نظیر با وزن خالص 200 گرم و با بهره‌گیری از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید و عرضه می‌شود. شما می‌توانید شکلات کادوئی تلخ  را با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه از طریق هیوا تجارت کیمیا به صورت آنلاین فروش قیمت شکلات کادویی سفارش دهید.

 

شکلات تلخ

شکلات‌های تلخ نه تنها به خاطر طعم و بافت بدیع خود معروف هستند، بلکه نماد عشق و عاشقی نیز هستند. این شکلات‌ها هدایای عالی برای عاشقان شکلات است. تلخ طیف وسیعی از جعبه‌های هدیه شکلاتی وسوسه انگیز را برای مناسبت‌های مختلف برای شما به ارمغان می‌آورد. جعبه‌های شکلات تلخ با الگوهای رنگارنگ در طرح‌های جذاب عرضه می‌شوند که هدایا را جذاب‌تر و از نظر زیبایی شناسی دلپذیرتر می‌کند.

شرکت مروارید کویر ایوانکی با تولید محصولات تلخ و با بهره‌گیری از نوآوری‌های روز دنیا شکلات کادوئی تلخ BM6 را تولید و عرضه می‌کند. اگر به دنبال یک هدیه خاص از شکلات‌های لوکس برای هدیه دادن به عزیزان خود هستید، شکلات کادوئی تلخ BM6 یک انتخاب ایده آل و لوکس برای شماست.

 

فواید سلامتی شکلات برای بدن

شکلات تخته ای مملو از ترکیبات آلی است که از نظر بیولوژیکی فعال هستند و به عنوان آنتی اکسیدان عمل می‌کنند. این ترکیبات شامل پلی فنول‌ها، فلاوانول‌ها و کاتچین‌ها و غیره است. بر اساس تحقیقات، پلی فنول‌های موجود در شکلات ممکن است به کاهش برخی از اشکال کلسترول بد در ترکیب با غذاهای دیگر مانند بادام و کاکائو کمک کند. با این حال بهتر است این خوراکی خوشمزه را در حد اعتدال مصرف نمایید. با خرید شکلات کادوئی تلخ BM6 علاوه بر شادی و نشاط، سلامتی را نیز به عزیزان خود هدیه دهید.


 

شکلات کادویی

فروش شکلات اینترنتی هیوا هیچ چیز مثل یک جعبه پر از شکلات خوشمزه، عزیزان شما را طلسم نمی‌کند و لبخند را بر لبان آن‌ها جاری نخواهد کرد. شکلات هدیه‌ای است که خوشحالی هرکسی را تضمین می‌کند. این هدایای شکلاتی منحصر به فرد نه تنها برای کام خوشایند است، بلکه برای چشم‌ها نیز لذت بخش است. شکلات‌های کادویی تلخ در اشکال و بسته‌بندی‌های مختلفی تولید عرضه می‌شود، شکلات کادوئی تلخ BM6 از جمله شکلات‌های کادویی است که علاوه بسته بندی شیک و لوکس، دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می‌باشد. در ساخت این شکلات از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

 

قیمت شکلات کادویی تلخ

قیمت شکلات به شرکت تولید کننده، مواد اولیه استفاده شده و نوع بسته بندی آن بستگی دارد. شکلات کادوئی تلخ BM6 با توجه به ظاهری شیک و لوکس و نیز با بهره‌گیری از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه، دارای قیمتی کاملاً مقرون به صرفه است که شما می‌توانید به راحتی آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

خرید شکلات کادوئی تلخ 

شکلات بدون شک بهترین راه برای این است که به کسی بگویید به او اهمیت می‌دهید و او لایق بهترین‌ها است. برای هدیه دادن به عزیزانتان می‌توانید شکلات را به صورت آنلاین سفارش دهید. شکلات کادوئی تلخ  حاوی شکلات‌های کاکائویی و مغزدار بوده و با بسته بندی شیک و جذاب تولید و عرضه می‌شود. برای خرید شکلات کادوئی تلخ  ، همین حالا از طریق وب سایت هیوا تجارت کیمیا، سفارش خود را ثبت نمایید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات شما را به دستتان می‌رسانیم.

ما در هیوا تجارت کیمیا، مجموعه گسترده ای از جعبه‌های کادویی شکلات لوکس را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده‌ایم که می‌توانید از بین آنها، هر نوع شکلات را متناسب با ذائقه خود و عزیزانتان در طعم‌های مختلف انتخاب کنید. جعبه‌های شکلات کادویی تلخ یکی از ایده آل‌ترین انواع هدیه شکلاتی هستند. خرید انواع شکلات کادویی با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت به صورت عمده و جزئی و آنلاین در سایت فروشگاهی هیوا شکلات امکان پذیر است.

 

نحوه تولید و ساخت شکلات چگونه است؟

کیفیت شکلات در واقع از طریق فرآیند تولید، توده کاکائو، نسبت‌های مخلوط کردن و کیفیت مواد خام، شکر و کره کاکائو مشخص می‌شود. توده کاکائو تا حدودی تعیین‌کننده طعم کاکائو است. هر چقدر که این ماده بیش‌تر شود، طعم شکلات بیش‌تر رو به تلخی می‌رود. کره کاکائو در خط تولید توسط دستگاه‌های پرس مخصوص از دانه‌های بو داده کاکائو تهیه می‌شود.

کره کاکائو مزه ویژه‌ای متناسب با محل تولید دارد و رنگ آن زرد کمرنگ در حالت جامد و زرد پررنگ در حالت مایع است. برای تهیه شکلات در خط تولید، شکر، لسیتین، توده خرد شده کاکائو و طعم‌دهنده‌ها با هم مخلوط می‌شوند. مراحل و نحوه تولید و ساخت شکلات از برداشت دانه‌ها شروع شده و با بسته‌بندی شکلات‌ها به پایان می‌رسانند.

گالری تصاویر


وبگردی