آفتاب

خرید سرور مجازی



یک سرور فیزیکی به یک قطعه سخت افزار اشاره دارد. این یک دستگاه قابل تشخیص با مادربرد، CPU، حافظه و موارد مشابه است. سرورهای فیزیکی که اغلب به عنوان "سرورهای فلزی برهنه" شناخته می شوند، هیچ شکافی بین سخت افزار فیزیکی و سیستم عامل ندارند.

اگر دنیای گشت و گذار در اینترنت و فعالیت آنلاین را بتوان با  مقایسه کرد، آنگاه وب سرورها بلوک های اصلی هر ساختار پیکسلی هستند. لحظه ای که آدرس وب را تایپ می کنید، به سروری که آن دامنه را در خود جای داده و اطلاعاتی که در آنجا نگهداری می شود دسترسی پیدا می کنید.


وب سرورها میزبان هر وب سایتی هستند و در اشکال مختلف وجود دارند. انتخاب نوع صحیح سرور برای رشد و پیشرفت وب سایت شما و همچنین برای ملاحظات بودجه شرکت شما ضروری است.

VPS چیست؟
برای شروع، VPS دقیقا چیست؟

VPS مخفف Virtual Private Servers است و یک سرور اختصاصی برای نیازهای شماست. همانطور که از نام آن پیداست، اینها سرورهای فیزیکی نیستند، بلکه مانند ابر برای ذخیره و ذخیره اطلاعات شما کار می کنند. با مجازی بودن، می توانید در هر زمان و هر مکان به VPS خود دسترسی داشته باشید.

از آنجا که VPS نیز به وب سایت شما اختصاص داده شده است، این شکل از میزبانی امنیت را ارائه می دهد و منابع را تنها به شما اختصاص می دهد. سرورهای اختصاصی معمولاً گزینه بهتری برای وب سایت شما هستند، زیرا اقدامات امنیتی پیشرفته تر، خدمات سریع تر برای وب سایت شما و کنترل کامل بر سیستم عامل ها و منابع ارائه می دهند.

VPS از نظر عملکردی معادل یک سرور اختصاصی فیزیکی است اما برای ارائه خدمات مشابه از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است. و از آنجایی که VPS فیزیکی نیست، می توانید در هر زمان و از هر کجای دنیا به سرور خود متصل شوید.

برخلاف برنامه های هاست اشتراکی و سرورهای غیر اختصاصی، ارائه دهندگان بسته VPS عموماً از مشتریان خود انتظار دارند که بر اساس منابع استفاده شده توسط سرور، ماهانه پرداخت کنند.

انواع هاست VPS
میزبانی VPS در درجه اول با دو معیار طبقه بندی می شود: سیستم عامل توسط کدام شرکت کنترل می شود و نوع مدیریت سیستم VPS.


ویندوز و لینوکس وی پی اس
دو برتر در دنیای میزبانی VPS ویندوز و لینوکس هستند. تفاوت بین این نوع VPS صرفاً سیستم عاملی است که سرور را نیرو می دهد و پایگاه داده و ابزارهای مدیریت وب سایت را دیکته می کند.

بین ویندوز و لینوکس، سیستم های VPS آنها بیش از 60 درصد از تمام وب سایت های فعال امروزی را تامین می کند. تفاوت عمده بین این سیستم های سرور هزینه، انعطاف پذیری، امنیت و پشتیبانی فنی برای وب سایت شما است. و در حالی که لینوکس ممکن است گزینه ارزان تری به عنوان یک نرم افزار منبع باز باشد، ویندوز VPS با شجره نامه بهتری از پشتیبانی فنی، سیستم های پیشرفته و امنیت پیشرفته همراه است.

VPS مدیریت شده در مقابل مدیریت نشده
دسته اصلی دیگر برای انواع میزبانی VPS، سطح مدیریتی است که می خواهید در سرور خود قرار دهید.

رفتن به یک VPS مدیریت شده نگرانی و مسئولیت را از روی دوش شما برمی دارد و به شما امکان می دهد رویکردی ساده تر داشته باشید. یک VPS مدیریت شده مستلزم داشتن یک تیم پشتیبانی اختصاصی از شرکت سیستم عامل، مانند ویندوز یا لینوکس است تا تمام جزئیات فنی را برای شما مدیریت کند. سیستم های VPS مدیریت شده نسبت به همتایان مدیریت نشده خود هزینه بیشتری دارند، اما می توانند ارزش آن را داشته باشند.

VPS مدیریت نشده یک صرفه جویی در هزینه است، اما بدون تیم اختصاص داده شده به سرور شما، تمام مسئولیت بر عهده شماست. با میزبانی VPS بدون مدیریت، تمام نگهداری، کنترل ها و به روز رسانی ها توسط شما انجام می شود. با این حال، اگر یک بخش فناوری اطلاعات با اندازه مناسب دارید، یا خودتان با فناوری آشنا هستید و وقت دارید که به مدیریت سرور خود اختصاص دهید، یک برنامه VPS مدیریت نشده ممکن است برای نیازهای شما مناسب باشد.

ویندوز وی پی اس چیست؟
VPS صرفاً یک سرور خصوصی مجازی است که سیستم عامل مایکروسافت معروف به ویندوز سرور یا رابط ویندوز را اجرا می کند.

این نوع سرورها همچنین از ابزارهای مدیریت سرور ویندوز، راهنماها و آموزش ها، گزینه های خدمات مشتری و کمک مجازی 24/7 لذت می برند. یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ویندوز، Windows Hyper-V Hosting، در هر دو سیستم میزبانی ویندوز 2008 و 2012 در دسترس است.


چرا باید از ویندوز وی پی اس استفاده کرد؟
هاست ویندوز وی پی اس یک گزینه عالی برای کنترل کامل مدیریتی بر روی وب سایت و اطلاعات شما است. می‌توانید تنظیمات را طوری تنظیم کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده کند و سرور را در سطوح عملکردی بهینه اجرا کنید. از آنجایی که Windows VPS نه تنها به شما و وب سایت شما اختصاص داده شده است، بلکه یک سیستم مجازی نیز می باشد، شما همیشه در دسترس بودن سرور شبانه روزی و دسترسی کامل دارید.

Windows VPS همچنین ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، فضای پشتیبان بیشتر برای ذخیره اطلاعات، قابلیت‌های نظارت پیشرفته و قابلیت اطمینان وب سایت را به شما می‌دهد. از آنجایی که سیستم برای حداکثر کارایی آماده شده است، وب سایت شما سریعتر اجرا می شود، زمان بارگذاری کاهش می یابد و منجر به کاهش نرخ پرش از ترافیک کاربر می شود. اگر وب سایت شما با اطلاعاتی با ماهیت شخصی سروکار دارد، یا با 

اگر می خواهید کنترل کامل قابل تنظیم بر روی پیکربندی سرور، از جمله نصب نرم افزار سفارشی، برنامه نویسی پیشرفته، سیستم عامل سفارشی و کنترل منابع داشته باشید، استفاده از پلت فرم Windows VPS ارزشمند است. شما می توانید کنترل کاملی بر نرم افزارهای سفارشی، تنظیمات سرور سفارشی یا هر برنامه نویسی دیگری داشته باشید.

Windows VPS: آنچه باید بدانید
از آنجایی که سیستم های VPS یک راه عالی برای داشتن یک سرور اختصاصی برای وب سایت و اطلاعات شما هستند، بدون هزینه بالاتر خرید سرور فیزیکی، برای صاحبان نام دامنه بسیار ارزشمند شده اند. با مجازی بودن VPS، دسترسی شما در هر زمان و از هر مکان تضمین می شود، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید.

سرور hp

Windows VPS یک انتخاب عالی برای سیستم های سرور است. با اقدامات امنیتی پیشرفته برای از بین بردن هکرها، توانایی کارایی بالا و پشتیبانی فنی اختصاصی، وب سایت شما با ویندوز وی پی اس ایمن خواهد شد و می توانید عقب بنشینید و شاهد صعود سایت خود به ارتفاعات جدید باشید.

همچنین به این معنی است که وقتی فایروال خود را از طریق یک سرور اختصاصی پیکربندی می کنید، دسترسی تک تک افراد به سایت خود را مسدود نمی کنید. پیکربندی یک فایروال همچنان به کاربران خاصی اجازه دسترسی به سایت شما را می دهد و با شناسایی و شناسایی آدرس IP آنها کار می کند.

کنترل بیشتر روی سرور   با سرورهای اختصاصی، شما بر نحوه استفاده از سرور خود کنترل خواهید داشت. نه تنها می توانید نرم افزار سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید، بلکه تنظیمات سخت افزاری و سیستم عامل خود را نیز امکان پذیر است. این امر سرورهای اختصاصی را برای کسانی که نیازهای تخصصی دارند انتخاب ایده آلی می کند.

کاهش نرخ پرش
برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است، نرخ پرش پایین نشان می دهد که مشتریان شما به جای دسترسی به دیگران، به صفحه شما چسبیده اند. همانند VPS، می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید و عملکرد سایت خود را با یک سرور اختصاصی افزایش دهید که زمان بارگذاری صفحات شما را بهینه می‌کند. این امر با ارائه پهنای باند کافی مورد نیاز برای تضمین سرعت بارگیری شما برای مشتریان شما به دست می آید.

3 ویژگی متمایز VPS و سرورهای اختصاصی
راه های زیادی برای تمایز بین VPS و سرورهای اختصاصی وجود دارد. در اینجا سه راه مهم برای تشخیص آنها و تصمیم گیری اینکه کدام یک برای نیازهای کسب و کار شما ایده آل است، آورده شده است.

در حالی که VPS از یک سرور مجازی و اشتراکی استفاده می کند که سایت شما را در ارتباط با سایر کاربران میزبانی می کند، میزبانی اختصاصی به شما امکان دسترسی انحصاری به سرور خود را می دهد.
در حالی که VPS را می توان به راحتی مقیاس پذیر کرد، سرورهای اختصاصی با تعداد ثابتی از منابع ارائه می شوند که تغییر تعداد منابع شما را به چالشی تبدیل می کند.
در جایی که سرورهای اختصاصی سطح بالاتری از کنترل روی سرور را به شما می دهند، با VPS سطح کنترل کمتری روی سخت افزار خواهید داشت.

سرورهای اختصاصی VS VPS: انتخاب شما
تصمیم گیری بین VPS و سرورهای اختصاصی یک چالش است زیرا هر دو مزایای خاص خود را دارند. اما به طور خلاصه، اکثر کاربران سرور از VPS سود بیشتری خواهند برد.

VPS با داشتن سرعت بارگذاری بالا و فرصتی برای مقیاس‌بندی آسان منابع خود، یک انتخاب عالی برای کسب‌وکارهای در حال رشد است. همچنین این گزینه اقتصادی تر است. البته به خاطر داشته باشید که اگر به سطح فوق العاده بالایی از ترافیک سایت خود دست می یابید و نیازهای کنترل نرم افزاری و میزبانی خاصی را در نظر دارید، سرورهای اختصاصی انتخاب ایده آلی هستند.

  • اگر به این نتیجه رسیده‌اید که بر روی VPS یا یک گزینه میزبانی اختصاصی فروخته شده‌اید، می‌توانید طیف وسیعی را در budgetvm.com کشف کنید. محدوده ما را کشف کنید، انتخاب خود را انجام دهید و تماشا کنید که سایت شما درو می کند 
  • وب سرورها آنها پیوند حیاتی بین وب سایت شما و مشتریان شما هستند. آنها به مشتریان شما دسترسی آسان به فایل ها و داده های وب سایت شما را می دهند. آنها حتی برنامه های وب سایت شما را میزبانی می کنند، و طیف وسیعی از انواع وب سرور در دسترس هستند - دو مورد از آنها سرورهای اختصاصی و VPS هستند.

سرور استوک اختصاصی

انتخاب بین این دو رقیب می‌تواند دشوار باشد، اما دانستن تفاوت‌های بین سرورهای اختصاصی و VPS می‌تواند برای موفقیت بلندمدت تجارت شما حیاتی باشد. بنابراین، در این پست وبلاگ شیرجه بزنید تا تفاوت های اساسی آنها را کشف کنید و شروع به پیشبرد کسب و کار خود کنید.

سرور VPS چیست؟
سرورهای VPS که مخفف سرورهای خصوصی مجازی است، سیستم‌های مجازی هستند که کار می‌کنند و در یک سرور والد قرار دارند. شرکت‌های مختلف می‌توانند از بسیاری از نمونه‌های VPS موجود در سرور مادر استفاده کنند و با استفاده از فناوری مجازی‌سازی معروف به نرم‌افزار Hypervisor برای تقسیم هر سرور مجازی کار می‌کنند.

سرورهای VPS دارای ویژگی های زیادی هستند که مشابه سرورهای فیزیکی هستند، اما از سخت افزار اختصاصی نیز تقلید می کنند.

مزایای سرورهای VPS چیست؟
VPS طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهد. در اینجا برخی از مزایای کلیدی است که باید هنگام تصمیم گیری به آنها توجه کنید.

VPS به راحتی مقیاس پذیر است
برنامه های میزبانی VPS متعددی وجود دارد، و یکی از مزایای کلیدی که با VPS ارائه می شود این است که بسیاری از آنها مقیاس پذیر هستند. این بدان معنی است که به عنوان یک تجارت در حال رشد، می توانید به آرامی اما مطمئناً برنامه میزبانی خود را با تغییر الزامات خود افزایش دهید، زیرا ارتقاء آن ساده است. تنها چیزی که لازم است این است که شما تغییراتی در منابع تقریبا تقسیم شده ایجاد کنید.

سرعت بار بالا
با VPS، از مزایای سرعت بارگذاری و عملکرد بالا وب سایت بهره مند خواهید شد. این برای وب‌سایت‌هایی که دارای فایل‌های رسانه‌ای قابل اشتراک‌گذاری هستند حیاتی است، زیرا سرعت بارگذاری سریع‌تر مشتریان را تشویق می‌کند تا در سایت باقی بمانند. همچنین برای سایت های تجارت الکترونیکی که به همین دلیل ترافیک بالایی دریافت می کنند، ضروری است.

VPS مقرون به صرفه است
VPS یک گزینه میزبانی مقرون به صرفه در مقایسه با سرورهای اختصاصی است. اگرچه کنترل کامل سرور فیزیکی را ندارید، اما همچنان منابع اختصاصی را دریافت خواهید کرد. روی هم رفته، این VPS را به گزینه خوبی برای هزینه ای که می پردازید تبدیل می کند.

سرور فیزیکی اختصاصی چیست؟

  سرورهای اختصاصی کاری را که از نام آن نشان می دهد انجام می دهند. این سرورهای فیزیکی از سخت افزار اختصاصی استفاده می کنند. آنها را می توان برای نیازهای خود خریداری و استفاده کرد و می توانید به منابع آنها دسترسی انحصاری داشته باشید. این بدان معنی است که شما هرگز مجبور نخواهید بود منابع آنها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مزایای سرورهای اختصاصی چیست؟
سرورهای اختصاصی نیز مزایای زیادی دارند. در اینجا چند مورد از مزایای ضروری استفاده از سرورهای اختصاصی آورده شده است.

گالری تصاویر


وبگردی