آفتاب

بهترین سرور اچ پی HP برای کسب و کار های کوچک و خانگی



با خرید سرور رکمونت HP می توانید تجربه استفاده خود را بهبود بخشید. رکمونت به مجموعه ای از سرور ها صنعتی و خوابیده اچ پی گفته می شود. در مقابل شما می توانید سرورهای ایستاده یا تاور اچ پی رو داشته باشید.

در این مقاله، کیهان سرور به معرفی پنج مدل از بهترین سرورهای اچ پی برای کسب و کار کوچک و شرکت های تازه تاسیس شده خواهد پرداخت. پیدا کردن سروری که مناسب کسب و کار شما باشد از اهمیت خاصی برخوردار است. در واقع، با خرید سرور رکمونت HP می توانید تجربه استفاده خود را بهبود بخشید. رکمونت به مجموعه ای از سرور ها صنعتی و خوابیده اچ پی گفته می شود. در مقابل شما می توانید سرورهای ایستاده یا تاور اچ پی رو داشته باشید.
نکته بسیار مهم: هنگام خرید سرور اچ پی باید چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید که از این بین می توان به الزامات فعلی (نیاز فعلی) و همچنین توانایی مقیاس پذیری سرور برای برآورده کردن نیازهای بعدی کسب و کارتان اشاره کرد.
سرورهای رک مونت اچ پی محبوب ترین سرورها برای کسب و کارهای کوچک هستند. این دستگاه ها سرورهای جمع و جوری هستند که فضای زیادی از محیط کار و دفترتان را اشغال نمی کنند. با این وجود آنقدر قدرتمند هستند که از پس انجام کارهای روزانه شما بربیایند.

برنامه ریزی برای خرید بهترین سرور رک اچ پی

در ادامه لیستی از سرورهای HP را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید با نیازهای خود تطبیق دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. خرید سرور HP نیازمند حساسیت کافی می باشد. ما در کیهان سرور مشاوره رایگان برای فروش سرور HP ارائه می دهیم.

  سرور HP رکمونت نسل 10 اچ پی HP ProLiant DL360

-    مزایا: دارای پردازنده قدرتمند اینتل Intel Xeon ، پشتیبانی از هارددیسک های سازمانی SAS، پشتیبانی از درایوهای حالت جامد SSD SATA III، مقاوم و بادوام، نسبت به قیمت ارزش عالی دارد.
-    فضای ذخیره سازی بسیار مناسب و دارای قابلیت LFF و  SFF
سرور HP ProLiant DL360 G10 یک سرور رده بالای ایده آل برای کسب و کارهای نوپا و برای دفاتر کار خانگی است. اما چرا باید به این سرور توجه داشته باشیم؟
اول از همه HP ProLiant DL360 G10 از دو پردازنده 10 هسته ای 2.20 گیگاهرتز اینتل Intel Xeon Silver 4210 با فرکانس 13.75 مگابایت استفاده می کند. می توانید از پردازنده های نسل اول زئون اسکالیبل در این سرور استفاده کنید. دوم اینکه، حداقل 256 گیگابایت حافظه رجیستر شده را ارائه می دهد. به دلیل داشتن گزینه های ذخیره سازی گسترده و پردازنده قدرتمند، DL360 G10 یکی از بهترین سرورهای رک اچ پی است که می توانید خریداری کنید.
-    لینک مقاله " معرفی کامل پردازنده های مناسب سرورهای HP G10 "

HP ProLiant DL20 G10 : سرور رک نسل 10 اچ پی

-    مزایا: پشتیبانی از پردازنده چهار هسته ای و قدرتمند اینتل Intel Xeon Quad Core، پورت شبکه اترنت 1 گیگابیت، قابل ارتقاء، دارای طراحی صاف و صیقل
-    معایب: هارددیسک در آن نصب نشده است
HP ProLiant DL20 یکی از سرورهای رک نسل 10 با کیفیت بالا است که نسبت به مشخصات خود دارای قیمت مناسبی است. این سرور دارای یک پردازنده 4 هسته ای Intel Xeon E-2134 و 16 گیگابایت حافظه DDR4 SDRAM  با رابط هارد دیسک Serial ATA است.
این دستگاه حاوی هارددیسک نمی باشد و این یکی از نکاتی است که باید هنگام خرید سرور در نظر داشته باشید. با این حال دارای 1 پورت شبکه اترنت 1 گیگابیتی است.

HP ProLiant DL380 G9 : سرور رکمونت HP نسل 9 برای کسب و کارهای کوچک

-    مزایا: پشتیبانی از پردازنده 14 هسته ای اینتل Intel Xeons Tetradeca-core، دارای کنترلر گرافیکی Matrox، گزینه های ذخیره سازی متنوع، مجهز به جدیدترین فریم ویر / سیستم عامل
-    معایب: طراحی حجیم
اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک هستید و قصد دارید خیلی زود آن را توسعه دهید، سرور HP ProLiant DL380 G9 یک گزینه ایده آل برای بیزنس شما می باشد. این سرور رک 2U ارزان قیمت است و قدرت خود را از دو پردازنده 14 هسته ای تامین می کند.
 HP ProLiant DL380 G9 به پردازنده Intel Xeon و حداکثر ظرفیت ذخیره سازی تجهیز شده است. برای ذخیره سازی 16 گیگابایت رم در اختیار دارید که می توانید آن را تا 768 گیگابایت ارتقاء دهید.
همچنین لازم است توجه داشته باشید که این سرور دارای گواهینامه محیطی WEEE, EU WEEE است و به آخرین نسخه فریم ویر و بایوس مجهز شده است.

HPE ProLiant DL20 : یک سرور رک اچ پی میان رده

-    مزایا: مجهز به پردازنده اینتل قدرتمند Intel Xeon با فضای ذخیره سازی بالا، شامل کیت ریلی HPE DL20، پشتیبانی از حافظه 64 گیگابایتی
-    معایب : هارددیسک در آن نصب نشده است
اگر به دنبال یک سرور رک HP میان رده هستید، HPE ProLiant DL20 یکی از جدیدترین سرورهای نسل 10 است که می توانید خریداری کنید. این سرور دارای ویژگی های متنوع است و به محض بیرون آوردن از کارتن آماده استفاده است. HPE ProLiant DL20 با پردازنده 4 هسته ای اینتل Intel Xeon -2134 Quad Core همراه با 64 گیگابایت رم و هارددیسک 4 ترابایتی عرضه می شود. همچنین کیت ریلی HPE DL20 Gen 10 همراه با آن عرضه می شود. با این حال، توجه داشته باشید که هارددیسک در آن نصب نشده است.

HP ProLiant DL380 G10 سرور G10 اچ پی

-    مزایا: هارددیسک مکانیکی قابل اعتماد، سازگاری گسترده با سیستم عامل، پردازنده Celeron، حافظه گسترده، بسیار محکم و مقاوم
-    سروری با 2 سوکت پردازنده 32 اسلات رم
آخرین سروری که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد، سرور رک HP ProLiant DL380 G10 2U است که دارای یک پردازنده 8 هسته ای 1.70 گیگاهرتز Intel Xeon Bronze 3106 Octa-core (8 Core) است. علاوه بر این، حداقل 16 گیگابایت حافظه DDR4 SDRAM نصب شده دارد. حتی از سیستم عامل آن قدردانی خواهید کرد، در اینجا ما در مورد ویندوز همراه با پشتیبانی از لینوکس و حتی ماشین های مجازی VMware صحبت خواهیم کرد.
-    لینک مقاله " آشنایی با حافظه رم سرور HP G10 "
-    لینک خرید : رم سرور اچ پی RAM 64GB 2400T HPE
جمع بندی
کیهان سرور بعنوان یکی از تامین کنندگان سرور های اچ پی و قطعات سروری پیشنهاد می کند چه یک کسب و کار کوچک نوپا داشته باشید و چه به دنبال ارتقاء سرور اچ پی باشید و یا حتی یک استارتاپ باشید، بهترین سرور  یا پرفروش ترین سرور در ایران سرور HP با  قابلیت ارتقا و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. به این ترتیب می توانید بدون صرف هزینه بالا داده ها و برنامه های خود را به طور ایمن روی این سرورها ذخیره کنید. سرورهای اچ پی حتی در بخش خانگی و مصارف شخصی متقاضیان بسیار زیادی دارند.



وبگردی