آفتاب

تعمیر فوری تلویزیون در فردیس کرج با ماهان سرویس



برای تعمیر تلویزیون در فردیس به مراکز معتبری مراجعه کنید که تخصص و دانش لازم در زمینه تعمیرات تلویزیون را دارا بوده و در کمترین زمان ممکن ایرادات تلویزیون شما را رفع می کنند.

فردیس یکی از شهرستان های ایران با مرکزیت فردیس است که  در سال ۱۳۹۶ از کرج جدا شده و شهرستان مستقلی را تشکیل داد.
این شهر مهاجر پذیر دارای جمعیتی بیش از ۷۰۰ هزار نفر بوده و از  شهرک های مختلفی همچون شهرک ناز، شهرک الهیه، شهرک سپاه ، شهرک صنعتی سیمین دشت  شهرک منظریه، شهرک وحدت، شهرک طالقانی ، شهرک شهید حسینی، شهرک ارم، شهرک گلستان ، شهرک ۱۷ شهریور و شهرک شقایق تشکیل شده است.
شهرستان فردیس دارای ۵ فلکه بوده و کانال فردیس نیز در بین فلکه دوم و سوم قرار دارد که خیابان اصلی فردیس را تشکیل می‌دهند.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که این شهر خانوارهای زیادی را در خود جای داده است.
از آنجایی که تلویزیون یکی از لوازم برقی ضروری در هر خانه محسوب می شود که علاوه بر سرگرم کردن افراد خانواده باعث جمع کردن اعضاء خانواده به دور یکدیگر می شود  و می تواند همانند سایر وسایل برقی خانگی با خرابی هایی مواجه شود، به همین دلیل لازم است برای
تعمیر تلویزیون در فردیس به مراکز معتبری مراجعه کنید که تخصص و دانش لازم در زمینه تعمیرات تلویزیون را دارا بوده و در کمترین  زمان ممکن ایرادات تلویزیون شما را رفع می کنند.

تعمیر فوری تلویزیون در فردیس کرج با ماهان سرویس

شایع ترین خرابی های تلویزیون و نحوه تعمیر آنها چیست؟

1- به هم ریختن ترکیب رنگ ها

گاهی اوقات ممکن است هنگام تماشای تلویزیون متوجه شوید که در اطراف تصاویر هاله هایی از رنگ نیز مشاهده می کنید. این مشکل ممکن است به پنل تلویزیون و لایه ابتدایی آن یعنی لیکوئید مربوط باشد و چاره این کار تنها تعویض پنل تلویزیون است که باید توسط مراکز معتبری که این خدمات را ارائه می دهند انجام شود.

2- سیگنال نداشتن تلویزیون

تنظیم نبودن ارتفاع آنتن، اشکال در ایجاد ارتباط با ایستگاه برای برقراری سیگنال و یا تداخل یافتن سیگنال ها می تواند باعث سیگنال نداشتن تلویزیون شود.
در این صورت اگر بتوانید آنتن را در ارتفاع مناسب قرار داده و از تقویت کننده های سیگنال استفاده کنید ، معمولا مشکل برطرف می‌شود.

3- صفحه نمایش دارای خطوط افقی یا عمودی است.

یکی دیگر از مشکلات و خرابی های تلویزیون، نمایش خطوط افقی یا عمودی بر روی صفحه تلویزیون می باشد .
این مشکل در صورتی ایجاد می شود که دستگاه های الکترونیکی که امواج مغناطیسی از خود ساطع می‌کنند  یا بلندگوها در نزدیکی تلویزیون قرار بگیرند در این صورت باید این وسایل را از تلویزیون دور کنید.

4- عدم روشن شدن تلویزیون

در صورتی که تلویزیون شما روشن نمی شود شاید لازم باشد تنظیمات خاصی را انجام دهید تا انرژی لازم این کار را برای تلویزیون فراهم کنید .
برای اعمال این تنظیمات ابتدا باید بررسی کنید که آیا سوئیچ Turn on  در تلویزیون شما وجود داشته و فعال است یا خیر.

5- تاخیر داشتن صدای تلویزیون

این مشکل معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که تلویزیون شما دارای بلندگوهای جداگانه‌ای باشد. برای برطرف کردن این مسئله لازم است بر روی گیرنده خود گزینه‌های lip sync و audio delay بررسی کنید.
اما اگر تلویزیون شما بلندگوهای جداگانه‌ای ندارد ولی صدای تلویزیون با تاخیر از تصویر به گوش می‌رسد ، باید قابلیت های ذکر شده را در تلویزیون بررسی کنید.

6- تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش و روشن می شود.

در صورت استفاده از کابل های HDML که کیفیت مناسبی ندارند یا به دلیل نوساناتی در برق ایجاد می شود، وصل کردن فلش مموری هایی که ویروسی هستند، خراب شدن مدار تلویزیون و غیره ممکن است تلویزیون به صورت ناگهانی روشن یا خاموش شود.
در صورتی که کابل تلویزیون را از آن جدا نموده و آن را به طور مجدد تنظیم کنید، ممکن است این مشکل برطرف شود.
خرابی های شایع دیگر در تلویزیون شامل کار نکردن تلویزیون با کنترل، متصل نشدن تلویزیون به وای فای، عدم امکان تعویض کانال های تلویزیون، تصویر یا صدا نداشتن، ساطع شدن حرارت زیاد از تلویزیون، کشیده شدن صفحه تلویزیون از برفک و ... می باشد.

برای تعمیر تلویزیون در فردیس به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که تلویزیون شما دچار  هر یک از مشکلاتی  که در بالا ذکر شده است، می باشد ضروری است برای تعمیر آن با مراکز معتبری که دارای نیروهای ماهر، مجرب و آموزش دیده ای هستند، تماس بگیرید.
شرکت ماهان سرویس یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش انواع تلویزیون و لوازم خانگی است که بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیر، عیب یابی ، نصب و راه اندازی لوازم برقی خانگی می باشد .
برای استفاده از خدماتی که این شرکت ارائه می ‌دهد تنها کافی است با ماهان سرویس  تماس گرفته تا در کمترین زمان ، نیروهای ماهر ، مجرب و آموزش دیده و متخصص در زمینه تعمیرات تلویزیون خود را  بدون اتلاف وقت به محل شما اعزام کنند.
علاوه بر تعمیر تلویزیون برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس و همچنین تعمیر یخچال ساید بای ساید در فردیس با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تلفن : 09353001695 – 33536998 (026)

arvandoxin.com

گالری تصاویر


وبگردی