آفتاب

دموهای قالب وودمارت با بسته نصبی (144 سایت فارسی)



وودمارت یک قالب وردپرس برای کسب و کارهای الکترونیک محسوب می شود که به طور خاص فروشگاه آنلاین طراحی کرده و طیف گسترده ای از محصولات را به نمایش می گذارد.

استفاده از دموهای قالب وودمارت برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی، یکی از ساده ترین روش ها است. این دموها تنها با چند کلیک شما را صاحب یک وب سایت فروش کرده و به حضور آنلاین کسب و کار شما قوت می بخشند. اما دمو وودمارت چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کرده و اطلاعات لازم را بیان کنیم.

دموهای قالب وودمارت


 
وودمارت یک قالب وردپرس برای کسب و کارهای الکترونیک محسوب می شود که به طور خاص فروشگاه آنلاین طراحی کرده و طیف گسترده ای از محصولات را به نمایش می گذارد. دموهای قالب وودمارت به عنوان یک نمونه از پیش ساخته شده قالب وودمارت است که بهترین راه برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین جذاب و کاربردی در نظر گرفته می شود.
دمو وودمارت طیف وسیعی از طرح بندی ها و قالب های حرفه ای را ارائه می دهد که کاربران می توانند از میان آن ها نوع مناسب کسب و کار خود را انتخاب کرده تنها با چند کلیک وب سایت خود را بسازند.‌ در ادامه بیشتر درباره مزایای این دموها صحبت خواهیم کرد.

چرا استفاده از دمو قالب وودمارت؟

دموهای قالب وودمارت برای کاربران مزایای بسیاری را فراهم می کنند. درواقع استفاده از این دموها بسیار مفید است و هر کاربری را به خود جذب می کند.

صرفه جویی در زمان

دموهای قالب وودمارت از پیش ساخته شده و آماده ای را ارائه هستند که زمان لازم برای راه اندازی فروشگاه آنلاین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به جای شروع از ابتدا، کاربران می توانند یک دمو را تنها با چند کلیک نصب کنند و یک فروشگاه کاربردی و از نظر بصری جذاب داشته باشند.

جذابیت بصری

دموهای قالب Woodmart به صورت حرفه ای با چیدمان های جذاب، تایپوگرافی، طرح های رنگی و گرافیک طراحی شده اند. این الگوهای بصری جذاب به ایجاد اولین تاثیر مثبت در بازدیدکنندگان کمک می‌ کنند، تجربه کلی کاربر را بهبود می ‌بخشند و شانس تبدیل آن‌ ها به مشتری را افزایش می‌ دهند.

گزینه های سفارشی سازی

 

 
در حالی که دموهای قالب وددمارت با طرح های از پیش تعریف شده ارائه می شوند، گزینه های سفارشی سازی گسترده ای نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند ظاهر فروشگاه آنلاین خود را با تغییر رنگ ها، فونت ها، چیدمان ها و سایر عناصر بصری شخصی سازی کنند. این انعطاف ‌پذیری به کاربران اجازه می‌ دهد تا ظاهر و احساس فروشگاه را با هویت برند خود هماهنگ کنند و حضور آنلاین منسجم و منحصر به فردی را تضمین کنند.

رابط کاربر پسند

دمو قالب وودمارت با یک رابط کاربر پسند ساخته شده که به کاربران کمک می کند تا به راحتی در فروشگاه آنلاین پیمایش کنند. رابط بصری تضمین می کند که کاربران می توانند به سرعت تنظیمات لازم را پیدا کنند، تغییراتی ایجاد کنند و فروشگاه خود را بدون نیاز به دانش فنی گسترده به روز کنند.

طراحی ریسپانسیو موبایل

در دنیای امروزی مبتنی بر موبایل، داشتن یک وب سایت ریسپانسیو بسیار مهم است. دموهای وودمارت به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند تا وب سایت را به خوبی در تلفن همراه نمایش دهند. یعنی وب سایت در صفحه نمایش های مختلف به درستی تنظیم شده و تطابق پیدا می کند. این موضوع تضمین می ‌کند که مشتریان بدون توجه به دستگاهی که از طریق آن به اینترنت متصل شده اند، می‌ توانند بی دردسر به فروشگاه آنلاین دسترسی پیدا کرده و از آن خرید کنند.

نصب دموهای قالب وودمارت و نحوه استفاده از آن ها

 
بعد از اینکه با مزایای دموهای قالب وودمارت آشنا شدید، احتمالا علاقه مند به این قالب و دموهای آن شده و قصد استفاده از آن ها را دارید. ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا دموهای فارسی نیز برای این قالب وجود دارند یا خیر؟
در اینجا باید پاسخ داد که وب سایت های ارائه دهنده قالب وودمارت در ایران مانند یونی وودمارت و وردپرس باران، این قالب را به صورت اورجینال و فارسی سازی شده برای فروش قرار داده اند. برای نسخه اختصاصی یونی وودمارت ۱۴۴ دمو آماده فارسی وجود دارد که ۷۲ دمو به صورت المنتوری و ۷۲ دمو به صورت ویژوال کامپوزر است که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود هر کدام از این دو گروه را انتخاب کند.
هم چنین تنها با یک کلیک بعد از نصب قالب با استفاده از بسته نصبی قالب وودمارت می توان دموهای مورد نظر را درون ریزی کرد. در اینجا باید بیان کنیم که درون ریزی دموها تنها برای نسخه های اورجینال و اصیل قالب وودمارت انجام می شود که این نشانه اصلی بودن و لایسنس فعال نسخه ارائه شده توسط یونی وودمارت است. آموزش کامل کار با وردپرس و قالب وودمارت در سایت دانشگاه وردپرس نیز موجود است.
در این صورت امکان به روز رسانی قالب برای شما فراهم شده و هم چنین وب سایت شما از امنیت بالا نیز برخوردار می شود. دموها کاملا راستچین شده بوده و آماده برای ساخت یک وب سایت فارسی هستند.
علاوه بر این معمولا هدایای ویژه مانند ۲۰ افزونه پرمیوم برای نسخه های اختصاصی در نظر گرفته شده اند تا شما به راحتی بتوانید وب سایت فروش آنلاین خود را بسازید. البته برای افرادی که دانش کمی درباره وودمارت و وب سایت های وردپرسی دارند نیز ۵ ساعت آموزش رایگان در نظر گرفته شده است که به همراه نسخه اختصاصی تحویل داده خواهد شد.

دموهای قالب وودمارت فارسی یونی وودمارت

 


دموهای قالب وودمارت یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای ساخت یک وب سایت فروشگاهی هستند. این دموها به صورت فارسی سازی شده توسط وب سایت های ارائه دهنده ایرانی مانند وردپرس باران و یونی وودمارت وجود دارند. شما با خریداری این نسخه اورجینال می توانید با استفاده از بسته نصبی قالب وودمارت به راحتی این دموها را نصب کرده و سپس از مزایای عالی آن لذت ببرید. دمو قالب وودمارت حتی برای افرادی که در زمینه طراحی وب سایت مبتدی هستند نیز مفید در نظر گرفته می شود.
• 288 دمو آماده قالب وودمارت
• 144 دمو فارسی قالب وودمارت
• 72 دمو المنتوری
• 72 دمو ویژوال کامپوزر
• بسته نصبی آسان برای راه اندازی سریع سایت آماده
خرید قالب وودمارت با 288 دمو آماده در سایت یونی وودمارت مرجع وودمارت ایران منتشر شده است.
https://uniwoodmart.ir/

گالری تصاویر


وبگردی