آفتاب

پنجره دوجداره



پنجره دوجداره گزینه ای بسیار مناسب و کاربردی برای به حداقل رساندن مصرف انرژی به شمار می آید چرا که ساختار آن در مقایسه با پنجره های قدیمی متفاوت است و در روند تولید آن به بسیاری از متریال ها توجه شده است.

این روزها بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی هستند که میزان مصرف انرژی را به حداقل برسانند و این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که از تجهیزات مناسب استفاده شود. برای ارتباط با ما با شماره ۰۹۱۹۲۶۶۹۳۸۶ تماس حاصل نمایید.

پنجره دوجداره گزینه ای بسیار مناسب و کاربردی برای به حداقل رساندن مصرف انرژی به شمار می آید چرا که ساختار آن در مقایسه با پنجره های قدیمی متفاوت است و در روند تولید آن به بسیاری از متریال ها توجه شده است.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با پنجره دوجداره، مزایا و معایب پنجره دوجداره، مدل های مختلف پنجره دوجداره، عوامل تاثیر گذار در قیمت این تجهیزات و نکات مهمی که بهتر است در زمان خرید به آن توجه داشته باشید در اختیارشما کاربران عزیز قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

قیمت پنجره دوجداره کرج | خرید upvc ارزان | گروه صنعتی زارع

اطلاعاتی در خصوص پنجره دوجداره


پنجره دوجداره که این روزها در صنعت ساختمان سازی غوغا کرده است به نوعی از پنجره ها گفته می شود که متشکل از دولایه شیشه است و با توجه به ساختاری که دارد کمترین میزان انتقال حرارت و صدا را دارند.

در کشور ما برای تولید پنجره های دوجداره معمولا از دو نوع پروفیل یو پی وی سی و آلومینیوم استفاده می کنند که هر کدام از آن ها مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

عایق بندی شیشه های دوجداره به دلیل لایه ایی است که مابین دولایه شیشه وجود دارد که معمولا با گازهای بی اثری چون آرگون، سی آر پی، و غیره پر می شوند تا میزان انتقال سرما و گرما در آن به حداقل ممکن برسد.

لازم به ذکر است که در شهرهای بزرگ به دلیل وجود گردو غبار و آلودگی های صوتی و حرارتی بسیاری که وجود دارد بهتر است در زمان انتخاب تجهیزات برای ساختمان نهایت دقت را به کار ببرید که بتوانید به شکل بهتری از محیط خود محافظت نمایید و یکی از تجهیزات مناسب که مورد تایید بسیاری از اساتید اهالی فن است خرید و نصب پنجره های دوجداره است که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و علاوه بر عایق بندی بالایی که برای محیط شما به همراه دارد می تواند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نماید.

پنجره آلومینیومی | قیمت انواع upvc | گروه صنعتی زارع

اگر بخواهیم تعریفی علمی تر از پنجره های دوجداره که در مجموعه زارع تولید و به بازار عرضه می شود داشته باشیم بهتر است که بدانید پنجره دوجداره از فریم اصلی با پروفیل یو پی وی سی یا آلومینیوم تشکیل شده است که شیشه های دوجداره بر روی آن سوار هستند و با کمک قطعه ای به نام مولیون از هم جدا شده اند، بازشو پنجره های دوجداره با کمک لولا انجام می گیرد که به فریم پنجره متصل است و با کمک یراق آلات مختلفی چون اسپانیولت، دستگیره و زاماک سرجای خود فیکس می شود.

ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره


شاید این سوال را از خود بپرسید که دلیل محبوبیت بالای پنجره های دوجداره چیست؟ بهتر است که بدانید پنجره های دوجداره با توجه به ساختار منحصر به فردی که دارند و استانداردهایی که در روند تولید آن رعایت شده است و همچنین متریال های درجه یک و مرغوبی که برای ساخت پنجره های دوجداره به کار رفته است محبوبیت بالایی را در بازار از آن خود کرده است چرا که موارد گفته شده منجر به تولید محصول باکیفیت و درجه یک شده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد و با نصب و اجرای آن شما دوستان عزیز می توانید ازآن بهره مند شوید.

قیمت پنجره آلومینیومی | خرید پنجره دوجداره upvc | گروه صنعتی زارع

به جرات می توان گفت که اجرای پنجره های دوجداره در زندگی ماشینی و شلوغ می تواند آسایش و راحتی بسیاری را برای شما دوستان عزیز به همراه داشته باشد و ما در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد که شما دوستان عزیز نیز با ویژگی های این محصولات کاربردی آشنا شوید.

عایق بندی


یکی از دلایلی که موجب محبوبیت بسیار پنجره های دوجداره در بازار شده است می توان به عایق بندی محیط اشاره کرد، همان طور که در جریان هستید سرد و گرم نگه داشتن محیط در فصل های زمستان و تابستان به یکی از معضلات تبدیل شده است که افراد همواره با آن رو به رو هستند چرا که حرارت و سرما به راحتی از ساختمان بیرون رفته و موجب می شود که آنچنان باید و شاید محیط شما به دمای مطلوب خود نرسد از این رو برای مقابله با این مشکل بزرگ بهتر است که در زمان خرید تجهیزاتی چون درب و پنجره نهایت دقت خود را به کار ببرید، شما دوستان عزیز می توانید از محصولات دوجداره که عایق بندی قوی دارند کمک بگیرید.

پنجره ترمال بریک کرج |  پنجره دوجداره ارزان | گروه صنعتی زارع

پنجره های دوجداره با توجه به ضخامت پروفیل و شیشه های دوجداره ای که برای آن استفاده شده است کمترین میزان انتقال حرارت را از خود دارند.

عایق صوتی


یکی از ملزومات مهم در مکان های شلوغ و پر سر و صدا می توان به آرام نگه داشتن محیط اشاره کرد. با نصب و اجرای پنجره های دوجداره شما کاربران عزیز می توانید محیطی آرام و به دور از هر گونه سرو صدا را داشته باشید، چرا که این تجهیزات علاوه بر عایق حرارتی بالایی که دارد نوعی عایق صوتی برای ساختمان شما نیز به شمار می آید که افراد به وجود آن آرامش و راحتی بیشتری را تجربه می کنند.

امنیت بالا

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید محیطی امن را برای خانواده خود به وجود آورید و یا این که ساختمان خود را در برابر سارقان محافظت کنید بهتر است که در اسرع وقت اقدام به نصب و اجرای پنجره های دوجداره نمایید چرا که پنجره های دوجداره با توجه به مقاومت و استحکام بالایی که دارند گزینه ای بسیار مناسب برای جایگزینی پنجره های قدیمی به شمار می آیند و همچنین با توجه به قفل های نقطه ای که این تجهیزات دارند سارقان به راحتی نمی توانند آن را باز کنند.

اگر هدف شما از نصب پنجره دوجداره استفاده از آن در محیط هایی چون بانک و غیره است می توانید از شیشه های سکوریت و لمینت نیز به جای شیشه های معمولی استفاده کنید چرا که مقاومت بالایی در برابر ضربه های شدید دارند.

زیبایی محیط

اگر از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی محیط توجه دارید ما به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که پنجره های دوجداره را برای ساختمان خود استفاده کنید چرا که این تجهیزات علاوه بر مزایایی که در سطرهای بالا به آن اشاره کردیم می تواند زیبایی بسیاری را برای ساختمان شما به ارمغان بیاورد.

مدل های مختلف پنجره دوجداره


حال که با مزایای استفاده از پنجره دوجداره کرج آشنا شدید بهتر است که بدانید این تجهیزات ساختمان مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند از این رو بهتر است در زمان خرید آن نهایت دقت خود را به کار ببرید که بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در ادامه به برخی از مدل های پرفروش پنجره دوجداره اشاره خواهیم کرد.

پنجره تک حالته

پنجره دو حالته

پنجره ثابت

پنجره کشویی

پنجره فولکس واگنی

پنجره کلنگی

پنجره رنگی و روکش لمینت

توجه داشته باشید که انتخاب هر کدام از این پنجره ها به نوع پروژه شما و هزینه ای که برای خرید پنجره ها در نظر گرفته اید بستگی دارد بنابراین بهتر است در زمان خرید این سازه های ساختمانی نهایت دقت خود را به کار ببرید که خریدی به صرفه را تجربه نمایید.

قیمت پنجره دوجداره


قیمت پنجره دوجداره کرج از نکات مهم و اساسی که افراد در زمان خرید پنجره دوجداره و دیگر تجهیزات به آن توجه بسیاری دارند. بهتر است که بدانید قیمت این تجهیزات را با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و شما دوستان عزیز که تمایل دارید قبل از خرید پنجره دوجداره با قیمت این سازه ها آشنا شوید بهتر است که اطلاعات خود را در ارتباط با ابعاد پنجره، نوع پروفیل، بازشو، جنس و دیگر ویژگی های فنی پنجره به روز کنید.

مواد اولیه


یکی از عوامل مهم و کاربردی در متغییر بودن قیمت پنجره دوجداره می توان به مواد اولیه مصرفی اشاره کرد و بهتر است که بدانید هر چه مواد اولیه به کار رفته برای ساخت پنجره دوجداره کیفیت و مرغوبیت بالاتری داشته باشد به طبع هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید نیز بیشتر است برای نمونه هزینه ای که بابت خرید پنجره دوجداره با پروفیل یو پی وی سی پرداخت می کنید در مقایسه با هزینه ای که برای خرید پنجره آلومینیومی کرج نرمال بریک پرداخت می کنید بیشتر است چرا که پنجره های یو پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، پوسیدگی و تغییرات دمایی دارند.

عملکرد صوتی و حرارتی


همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم بیشترین عاملی که موجب محبوبیت پنجره های دوجداره شده است می توان به عایق بندی مناسب آن اشاره کرد که می تواند درمصرف انرژی نیز تاثیرگذار باشد و شما قبل از خرید این تجهیزات باید نهایت دقت خود را به کار ببرید که پنجره فوق عایق بندی لازم را دارد یا خیر؟
پنجره یو پی وی سی با توجه به ساختار مناسبی که دارد گزینه ای بسیار مناسب برای ذخیره انرژی به شمار می آید که از نفوذ و خروج دما جلوگیری می کند.

طراحی


از دیگر عواملی که می تواند نقش موثری را در بالا رفتن قیمت پنجره دوجداره ایفا کند می توان به طراحی پنجره دوجداره اشاره کرد که از نظر شکل ظاهری، اندازه و دیگر عوامل باید هماهنگی بالایی با محیط شما داشته باشد.

استحکام ساختار


از دیگر فاکتورهای مهم و اساسی که می تواند به بالارفتن قیمت پنجره دوجداره منجر شود می توان به مقاومت و استحکام این سازه ها اشاره کرد که این امر با توجه به رعایت استاندارد ها و متریال های مصرفی است که در آن به کار رفته است.

نوع بازشو پنجره دوجداره


بهتر است که بدانید پنجره های دوجداره را با توجه به مزایای بیشماری که دارند در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند که بهتر است بدانید بازشو پنجره ها تاثیر مستقیمی در بهای تمام شده تجهیزات ساختمانی دارد.

در میان مدل های مختلف پنجره دوجداره بهتر است که بدانید پنجره های دوجداره مدل ثابت برای شما هزینه کمتری را به دنبال دارد این در حالی است که پنجره های فولکس واگنی در زمره گران ترین ها هستند.

نوع پروفیل مصرفی


همان طور که اشاره کردیم در کشور ما برای تولید پنجره های دوجداره از نوع پروفیل یو پی وی سی و آلومینیومی استفاده می کنند که قیمت این نوع پروفیل نیز با همدیگر متفاوت است.

یراق آلات


یراق آلاتی که برای پنجره دوجداره استفاده می شود دخالت مسنقیمی بر روی بالا رفتن قیمت پنجره دوجداره دارد و شما کاربران عزیز بهتر است که بدانید برای این سازه های ساختمانی معمولا از دو نوع یراق آلات ترکی و آلمانی استفاده می کنند که کیفیت بالایی دارند و یراق آلات آلمانی با توجه به استحکام، کیفیت و مقاومت بیشتری که دارند گران تر هستند.

نکات مهم در زمان خرید پنجره دوجداره


بهتر است که بدانید در زمان خرید پنجره های دوجداره علاوه بر مبحث کیفیت باید به نحوه نصب آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید چرا که تاثیر بسیار زیادی در کارایی پنجره ها دارد و تنها زمانی می توانید از مزایای پنجره دوجداره بهره مند شوید که نصب آن به درستی انجام شده باشد.

نصب پنجره های دوجداره سختی چندانی ندارد و به راحتی انجام میگیرد اما بهتر است که بدانید برای اجرای این پنجره ها بهتر است به ریزترین جزئیات نیز توجه داشته باشید، برای این کار میتوانید از نصابان حرفه ای که در این زمینه تخصص و مهارت بالایی دارند کمک بگیرید.

سخن پایانی

پتجره دوجداره، از جمله تجهیزات پرکاربردی است که این روزها توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و با توجه به ساختار ویژه ای که دارد میتواند به بهترین شکل ممکن از محیط شما در برابر عوامل محیطی محافظت کند و ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به همراه دارد.

شما کاربران عزیز میتوانید برای خرید پنجره دوجداره با کارشناسان فروش ما در مجموعه زارع در ارتباط باشید.


گالری تصاویر


وبگردی