آفتاب

قیمت، سفارش چاپ لیبل در تیراژ پایین در دیان چاپ



امروزه هزاران تولید کننده، پردازنده و خرده فروش در سراسر جهان با تولید برچسب های رنگی خود در کارخانه ها و دفاتر خود، درآمد و حاشیه سود فروش خود را افزایش می دهند. در ادامه بیشتر در مورد چاپ لیبل، مزایا و قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد.

چاپ لیبل اغلب برای برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب برای بسته بندی های آماده و یا تولید شده و یا برای تبلیغات بیشترین کاربرد را دارد. بر کسی پوشیده نیست که چاپ لیبل در داخل، مزایای گسترده ای را به مشاغل ارائه می دهد و به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تولید بسته بندی یک شرکت تبدیل شده است. امروزه هزاران تولید کننده، پردازنده و خرده فروش در سراسر جهان با تولید برچسب های رنگی خود در کارخانه ها و دفاتر خود، درآمد و حاشیه سود فروش خود را افزایش می دهند. در ادامه بیشتر در مورد چاپ لیبل، مزایا و قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد. 

چاپ لیبل اغلب در چه مواردی کاربرد دارد ؟ 

برچسب ‌گذاری خصوصی در دهه گذشته به ویژه در صنایع غذایی، نوشیدنی، آرایشی، شیمیایی، پزشکی و مکمل‌ های غذایی گسترش یافته است. مطالعات نشان داده است که بیشتر مصرف‌کنندگان ترجیح می ‌دهند کالاهای دارای برچسب خصوصی یا مارک فروشگاهی را به دلیل کیفیت یا ارزش بالاتری که محصول ارائه می ‌دهد، خریداری کنند. تولیدکنندگانی که از چاپگرهای لیبل رنگی داخلی استفاده می ‌کنند، می ‌توانند از مزیت رقابتی در بازار برخوردار شوند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار مشتریان بیشتری قرار دهند و با محصولات دارای برچسب خصوصی که به سرعت در مقادیر برچسب کوتاه ‌مدت و مقرون به صرفه سفارشی می ‌شوند، به مشتریان بیشتری خدمت کنند.

چاپ لیبل چرا سریع ترین بسته بندی به حساب می آید؟ 

داشتن توانایی چاپ تعداد دقیق برچسب ‌هایی که در هر زمان که به آن ها نیاز داشتید، در دسترس باشند، بیشتر از بازاریابی محصول تأثیر می‌ گذارد، همچنین ابزاری برای افزایش بهره‌وری با ساخت برچسب ‌های درخواستی است. حتی بهترین روش ‌های پیش ‌بینی و خرید می ‌تواند در آخرین لحظه بخش بسته‌ بندی را به دنبال برچسب ‌ها رها کند. برای تولیدکنندگان با خانواده ای از چندین محصول، داشتن لیبل مناسب در موجودی در زمان مناسب، برای محصول مناسب اغلب یک چالش است که به راحتی توسط چاپ داخلی رفع می شود. با چاپگر لیبل رنگی در شرکت، تولیدکنندگان انعطاف ‌پذیری دارند تا بلافاصله برچسب‌ ها را چاپ کنند، خطوط بسته ‌بندی را در عرض چند دقیقه تغییر دهند و بلافاصله شروع به برچسب‌ گذاری محصولات جدید کنند.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد؟

چاپ جعبه اغلب برای بسته بندی و حمل راحت تر محصولات کاربرد دارد. اغلب کسب و کارها برای برندسازی نیز از چاپ جعبه و چاپ لیبل استفاده می کنند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند و بسیاری از شرکت ها از آن ها برای بهبود تصویر برند خود استفاده می کنند.

همه این انواع جعبه ممکن است مانند اشیاء ساده به نظر برسند، اما آن ها با دقت طراحی شده اند تا در خدمت اهداف عملی و در عین حال بیان خلاقیت و هویت برند باشند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید هر چیزی را سفارشی کنید، مطمئن شوید که جعبه مورد استفاده را می شناسید.

قیمت چاپ لیبل چقدر است؟ 

 قیمت چاپ لیبل چقدر است ؟

چاپ لیبل در شرکت هزینه لیبل‌ های کوتاه‌ مدت و با تعداد کم را کاهش می‌ دهد و به طور همزمان به مشاغل اجازه می ‌دهد تا موجودی ‌ها را با روش ‌های تولید ناب و به ‌موقع جایگزین کنند.

حتی با بهترین شیوه‌ های مدیریت موجودی، پیش‌ بینی اینکه چه تعداد برچسب واقعاً قبل از تغییر محصولات یا طرح‌ های برچسب استفاده می ‌شوند، دشوار است. علاوه بر این، اقتصاد چاپ لیبل سنتی، چاپخانه‌ ها را ملزم می‌ کند که بخواهند مقادیر زیادی از لیبل‌ ها را خریداری کنند، معمولاً بیشتر از آنچه در زمان کنونی نیاز دارید. در نتیجه، رول های برچسب های خریداری شده، همیشه در موجودی کالا باقی می مانند. پس از مدت طولانی نگهداری، برچسب ها ممکن است کثیف، آسیب دیده یا زرد شوند و خاصیت چسبندگی خود را از دست بدهند. برچسب ها یا حتی محصولاتی که برچسب روی آن ها اعمال می شود نیز، ممکن است قبل از استفاده منسوخ شوند.

چاپ لیبل چگونه مکملی برای تولید جعبه و فوم داخل جعبه آن به حساب می آید؟ 

 چاپ لیبل چگونه مکملی برای تولید جعبه و فوم داخل جعبه آن به حساب می آید ؟

به طور سنتی، برچسب ‌های نمایشی اصلی تمام رنگی در خارج از محل، توسط یک چاپخانه لیبل تجاری چاپ می ‌شد، در حالی که برچسب ‌های پانل پشتی با متن و بارکدهای خاص محصول در داخل یک چاپگر لیبل بارکد ساده چاپ می ‌شدند. امروزه چاپگرهایی با وارد کردن کامل آن به داخل، گردش کار چاپ لیبل را تغییر داده اند.

برای شرکت‌ هایی که در صنایع بسیار کنترل ‌شده مانند داروسازی، دستگاه ‌های پزشکی، مواد شیمیایی خطرناک، و به طور فزاینده مکمل‌ های غذایی و غذاها فعالیت می ‌کنند، برای فرآیند بسته ‌بندی ضروری است که استانداردهای کیفیتی را که توسط حسابرسان شخص ثالث ایجاد شده و توسط سیستم‌ های مدیریت کیفیت داخلی حفظ می‌ شود، رعایت کند. با چاپگر برچسب، افزودن یا حذف محتوای برچسب هزینه ‌ای ندارد، این مزیت برای شرکت‌ هایی است که در صنایع تحت نظارت هستند، جایی که تغییرات الزامی لیبل یک واقعیت پرهزینه است.

قوانین برچسب‌گذاری کشور مبدأ، افشای برچسب‌گذاری دقیق ‌تر، و الزامات جدید برچسب ‌گذاری خطرات شیمیایی GHS نمونه‌ های اخیر استانداردهای برچسب‌ گذاری هستند که باعث شده شرکت ‌ها به طور کامل برچسب ‌های خود را اصلاح کنند. ایجاد برچسب‌های رنگی بر حسب تقاضا به شرکت شما این امکان را می‌دهد که اطمینان حاصل کند که کنترل دقیقی بر برچسب‌ ها دارد تا عملیات تولید شما همیشه بتواند محصول مناسب را برای مشتری مناسب در زمان مناسب لیبل ‌گذاری کند.

اغلب در کنار چاپ جعبه از فوم داخل جعبه نیز استفاده می شود و در نهایت از لیبل برای برندسازی و آشنایی بیشتر مشتریان بر روی جعبه استفاده می شود.

چاپ لیبل و درج تاریخ، بارکد و سریال سازی چگونه یکی از مزایای برچسب های به شمار می آید؟

مدیران کنترل کیفیت از بسیاری از بارهای نظارتی سختگیرانه‌ ای که بر لیبل ‌ها اعمال می ‌شود رهایی می‌ یابند، زیرا همه اطلاعات را می ‌توان در لحظه چاپ کرد، از جمله بارکدهای سریال، کدهای لات، کدهای دسته ‌ای و تاریخ انقضا. لیبل ها را می توان به صورت فیزیکی نزدیک به محصول دریافت کننده لیبل چاپ کرد و احتمال خطای انسانی در فرآیند لیبل گذاری را کاهش داد و نیازی به ذخیره لیبل های چاپ شده در موجودی و قرنطینه و دور انداختن لیبل های منسوخ را از بین برد.

چاپ لیبل چگونه باعث کاهش زمان تحویل محصول به بازار می شود؟ 

اکنون بیش از هر زمان دیگری، راحتی مشتری و مطابقت با تقاضا برای اکثر شرکت ها اولویت بالایی دارد. مصرف ‌کنندگان نه تنها انتظار دارند سریع ‌تر کار کنند، بلکه تقاضای محصول هرگز بالاتر نبوده است، به ‌ویژه برای صنایعی مانند پزشکی، دارویی، بهداشتی، و غذا و نوشیدنی. با چاپگر لیبل در شکت، برچسب ‌های درخواستی را چاپ کنید و محموله ‌ها را سریع ‌تر، آسان ‌تر و کارآمدتر به دست خرده‌ فروشان و مشتریان برسانید و زمان ‌های توقف طولانی و غیرضروری را کاهش دهید.

زمانی مدیران تولید در مخمصه ناتوانی در ارسال محصولات به مشتری منتظر بوده اند. نتیجه اغلب از دست دادن ضرب الاجل، حمل و نقل سریع پرهزینه، سفارشات پشتیبان، کاهش سودآوری و از دست دادن درآمد است. در این موارد، مشتریان منتظر ممکن است تصمیم بگیرند که یک فروشنده جایگزین را انتخاب کنند تا اینکه منتظر دریافت دیرهنگام محموله باشند.

داشتن یک چاپگر لیبل داخلی، غیرقابل پیش بینی بودن را از در دسترس بودن برچسب حذف می کند. تا زمانی که مدیران دارای انباری از لوازم چاپ هستند، همیشه آماده چاپ لیبل های مورد نیاز خود هستند.

مزایای مختلفی به تولید کوتاه مدت نسبت داده می شود. برخی از این موارد عبارتند از ارائه پیشنهادات محدود به مصرف کنندگان مانند طعم دهنده های فصلی برای تعطیلات، تولید محصولات سفارشی برای مشتریان، حذف ضایعات غیر ضروری با چاپ نکردن بیشتر از آنچه نیاز دارید، یا صرفاً انعطاف پذیری در اجرای یک دسته کوچک و محدود از برچسب ها به دلایل مختلف. یکی از نمونه ‌هایی که ما شاهد آن بودیم این است که شرکت ‌ها فرآیند تولید خود را برای رفع نیازهای جامعه خود با تولید لوازم بهداشتی یا حفاظتی در زمان ‌های سختی مانند کرونا تغییر می ‌دهند.

چرا سفارش چاپ لیبل در تیراژ پایین در دیان چاپ؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ کم است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه ضد آب باشد یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد کم در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.



گالری تصاویر


وبگردی